AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René, gefeliciteerd met je verjaardag!! :hb:

(Wie jarig is trakteert?:D)

(Joking natuurlijk, als ik zoveel vrienden had zou ik ook niet trakteren :P)

Gefeliciteerd Rene! Dat vele gains zowel qua fysiek als bedrijf mogen volgen!

Bij mijn laatste bestelling de pudding pistache erbij genomen omdat ie in de aanbieding is, die is wel echt briljantdrool: veel lekkerder dan de opkloppudding van de winkel. Verder weer perfecte service :thumb:

Van harte René!

:hb:Van harte

Ook van deze trouwe klant, van harte rene!

Van harte.

Enig idee wanneer de milkshakes, citrulline malaat weer op voorraad komt? Mag hopen dat de milkshakes niet uit het assortiment gaan? Indien so, PM me maar over het restantje wat je nog hebt liggen. 😬

Heb ook de pudding besteld vandaag, benieuwd naar de smaak!
Zijn er binnenkort weer meerdere smaken te bestellen ? Nu is alleen pistache beschikbaar

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.571

thx 1
Ook van deze trouwe klant, van harte rene!
thx 2 !
Van harte.

Enig idee wanneer de milkshakes, citrulline malaat weer op voorraad komt? Mag hopen dat de milkshakes niet uit het assortiment gaan? Indien so, PM me maar over het restantje wat je nog hebt liggen. 😬
voorlopig niet . er is een tekort aan citruline en we geven voorrang om het te verwerken in pre workouts. milkshakes die uitverkocht zijn komen niet meer terug, alleen enkele smaken in 750g . ben een weekje weg, weet zie niet wat er nog wel of niet is...
Heb ook de pudding besteld vandaag, benieuwd naar de smaak!
Zijn er binnenkort weer meerdere smaken te bestellen ? Nu is alleen pistache beschikbaar
heb je gekeken bij de 440g? daar zijn meer smaken. de 1000g gaat er uit

Iemand toevallig nog restant sample dozen/potten XXL milkshake dat ligt te verstoffen? Aangezien het uit het assortiment is van XXL is neem ik het met alle lievde over. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.573
Edit: Mijn vraag is niet meer relevant :)

Laatst bewerkt:
Wat is de reden dat er zo veel smaken niet beschikbaar zijn in de 960ml xxlsauzen?

Ik hoop van ganzen harte dat ze er niet uit gaan, of van samenstelling veranderen? Dan ga ik echt huilen :angstig: :o

Wat is de reden dat er zo veel smaken niet beschikbaar zijn in de 960ml xxlsauzen?

Ik hoop van ganzen harte dat ze er niet uit gaan, of van samenstelling veranderen? Dan ga ik echt huilen :angstig: :o
200.gif

Terug
Naar boven