AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey Rene,

ik had vrijdag avond laat nog besteld bij jullie echter heb ik nog geen track en trace mogen ontvangen.

200714768

Lekker. Gisterenmorgen besteld, savonds geleverd.

En de cookies en cream whey is echt lekker.
Creatine was gewoon leverbaar.

Top👌

Suikervrije energydrink is ook een aanrader

Normaal ben ik niet zo moeilijk, maar nu ben ik pislink :fire: Ik heb 6 maaltijden, 1 bruistablet vitamine C weg kunnen gooien. Ook mis ik de 0% syrup caramel? Ik weet niet wat die bezorger heeft gedaan, maar het gooien van pakketjes lijkt me een understatement. Ik snap dat jullie als xxl hier misschien weinig aan kunnen doen, maar dit is niet de eerste keer dat er producten sneuvelen. Dit maal gaat het om erg veel geld. Zouden jullie niet eens van leverancier gaan wisselen? Of überhaupt actie ondernemen?

Ik ben vaak tevreden over jullie, maar dit is echt belachelijk. Ik denk dat ik zojuist aan waarde weg heb moeten gooien waar die ****** bezorger heel de dag voor moet werken! :mad::splat:

Bijlagen

• 20220405_190408.jpg
    20220405_190408.jpg
    98,8 KB · Weergaven: 188
  • 20220405_190303.jpg
    20220405_190303.jpg
    213,7 KB · Weergaven: 174
  • 20220405_190142.jpg
    20220405_190142.jpg
    130,3 KB · Weergaven: 184
  • 20220405_185958.jpg
    20220405_185958.jpg
    146,9 KB · Weergaven: 185
  • 20220405_185814.jpg
    20220405_185814.jpg
    139,3 KB · Weergaven: 193
  • 20220405_185819.jpg
    20220405_185819.jpg
    125,9 KB · Weergaven: 185
Normaal ben ik niet zo moeilijk, maar nu ben ik pislink :fire: Ik heb 6 maaltijden, 1 bruistablet vitamine C weg kunnen gooien. Ook mis ik de 0% syrup caramel? Ik weet niet wat die bezorger heeft gedaan, maar het gooien van pakketjes lijkt me een understatement. Ik snap dat jullie als xxl hier misschien weinig aan kunnen doen, maar dit is niet de eerste keer dat er producten sneuvelen. Dit maal gaat het om erg veel geld. Zouden jullie niet eens van leverancier gaan wisselen? Of überhaupt actie ondernemen?

Ik ben vaak tevreden over jullie, maar dit is echt belachelijk. Ik denk dat ik zojuist aan waarde weg heb moeten gooien waar die ****** bezorger heel de dag voor moet werken! :mad::splat:
Als het goed verpakt zou zijn kan dat niet gebeuren denk ik. De doos lijkt me te groot voor de spullen en dan moeten ze de open ruimte opvullen met piepschuim of zo.

Als het goed verpakt zou zijn kan dat niet gebeuren denk ik. De doos lijkt me te groot voor de spullen en dan moeten ze de open ruimte opvullen met piepschuim of zo.
Dit hebben ze gedaan, bovenop lagen 960ml sauzen + jam potjes. Alles zat netjes in bubbelfolie

Dit is wel echt lomp gegaan. Denk dat achmed meer fan is van MB nutrition, inshallah.

Zou hier toch werk van maken wie het bezorgd heeft en diegene erop aanspreken aangezien jij er een bent die het wel hier post maar 99% doet dat niet en als ik zon pakket thuis kreeg zou ik geheid niet meer bij die leverancier bestellen.

Helaas is het volgens de voorwaarden van de transporteur vaak de schuld van de verzender.

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.611

Ik was even uit de running (iets verkeerds gegeten in een restaurant), daarom een wat latere reactie. Dat is niet best. De siroop lijkt wel kapot gegaan en weggegooid door de bezorgdienst. PM me even je bestelnummer dan fix ik een vergoeding voor je. Niet bedoeling dat jij hier de dupe van wordt.

• #40.613
1649332859650.png

Mooi dat je dit post op LinekdIn. Perfecte voorbeeld van een concurrent die niet willen investeren in mensen wie direct contact hebben met de klant :roflol:
haha die is al wat ouder maar kwam ik tegen tussen wat meer info. Denk leuk om even te delen maar wel even geanonimiseerd ;)

Vaak geven mensen pas een review na een negatieve ervaring, maar ik zou graag een complimentje willen uitdelen aan @XXL Nutrition en/ of rené. Naar aanleiding van mijn bovenstaande bericht, is er vrijwel direct contact met mij opgenomen. Ook door de klantenservice via de mail.

Zonder aarzelen heb ik excuses ontvangen en is mij aangeboden om als nog de kapotte/ missende producten te leveren. Ook al ben ik nog steeds van mening dat xxl hier niet altijd iets aan kan doen, vind ik hun reactie uitstekend.

Inmiddels 2 dagen later heb ik alles als nog netjes ontvangen. Dit is een van de redenen waarom ik nog steeds (en waarschijnlijk voor altijd) al mijn supplementen bij @XXL Nutrition aanschaf.

Top opgelost:thumb:

Rond kerst waren ook al mijn supplementen doorgesneden. Net als van andere(n) hie op het forum. Ik denk dat bezorgers het misschien zwaar vinden en zich eraan irriteren. En dan gebeurt dit misschien wel, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.. Alleen k heb zo'n donkerbruin vermoeden.

• #40.616
Vaak geven mensen pas een review na een negatieve ervaring, maar ik zou graag een complimentje willen uitdelen aan @XXL Nutrition en/ of rené. Naar aanleiding van mijn bovenstaande bericht, is er vrijwel direct contact met mij opgenomen. Ook door de klantenservice via de mail.

Zonder aarzelen heb ik excuses ontvangen en is mij aangeboden om als nog de kapotte/ missende producten te leveren. Ook al ben ik nog steeds van mening dat xxl hier niet altijd iets aan kan doen, vind ik hun reactie uitstekend.

Inmiddels 2 dagen later heb ik alles als nog netjes ontvangen. Dit is een van de redenen waarom ik nog steeds (en waarschijnlijk voor altijd) al mijn supplementen bij @XXL Nutrition aanschaf.

Top opgelost:thumb:
Fijn om te horen! Al kunnen wij er niets aan doen is het wel onze verantwoording dat jij je spullen ontvangt en kan gebruiken. Anders wordt jij de dupe en dat zou helemaal de omgekeerde wereld zijn. Fijn dat de klantenservice het netje opgelost heeft. Dat geef ik ook altijd aan, denk vanuit de klant. Maar er werken redelijk wat mensen tegenwoordig en kijken niet met alles mee hoe zaken opgelost worden.
Rond kerst waren ook al mijn supplementen doorgesneden. Net als van andere(n) hie op het forum. Ik denk dat bezorgers het misschien zwaar vinden en zich eraan irriteren. En dan gebeurt dit misschien wel, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.. Alleen k heb zo'n donkerbruin vermoeden.
Dat is helemaal te bizar zeg :haar:.. als we dat doormelden aan PostNL/DHL wordt de bezorger wel aangepakt. Anders wachten we hem zelf op ;)

Hoi René, ik heb nog delicious crunchy protein bars liggen met een houdbaarheidsdatum van februari. Kan ik die nog eten of kan ik ze beter weg gooien?
BIj sommige producten als Whey kan je het nog nemen als het droog en gekoeld bewaard is gebleven. Vandaar mijn vraag.

Zit nog in de verpakking toch? Voel/probeer een stukje en aan de hand daarvan eet je hem of gooi je het weg.

Eet vaak zat iets wat over de datum is zolang het nog in de verpakking zit 😅

Zit nog in de verpakking toch? Voel/probeer een stukje en aan de hand daarvan eet je hem of gooi je het weg.

Tht geeft aan dat het product tot die datum gegarandeerd aan de eisen van de producent voldoet. Producten als eiwitrepen zijn prima maanden later nog te eten, wel zouden ze wag taaier kunnen worden, of een lichte aanslag op de chocolade coating kunnen vertonen. Met producten met een tgt datum moet je wel voorzichtig zijn.

Als het alleen wheypoeder of creatine was dan had ik het niet erg gevonden, maar bij repen vraag ik het liever dan dat ik zometeen met buikklachten thuis zit. Als zzp'er heb ik dat toch liever niet ;).

Terug
Naar boven