Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ze allemaal al gehad...salted caramel vind ik top, speculoos leuk voor een keertje en snickerdoodle ging zo... maarjah smaken verschillenWie van jullie hebben de smaken Speculaas, Snickerdoodle en Salted Caramel geprobeerd? En zijn ze lekker?
Salted caramel vind ik ook top! andere te lang niet gehad...Wie van jullie hebben de smaken Speculaas, Snickerdoodle en Salted Caramel geprobeerd? En zijn ze lekker?
Salted caramel is heerlijk en snickerdoodle combineert echt super lekker met havermoutWie van jullie hebben de smaken Speculaas, Snickerdoodle en Salted Caramel geprobeerd? En zijn ze lekker?
Speculaas is wel mijn favoriet. Helemaal top dat deze nu gewoon het hele jaar beschikbaar is ipv december maand.Wie van jullie hebben de smaken Speculaas, Snickerdoodle en Salted Caramel geprobeerd? En zijn ze lekker?
Idd, vind speculaas ook echt een topperSpeculaas is wel mijn favoriet. Helemaal top dat deze nu gewoon het hele jaar beschikbaar is ipv december maand.

Hoor graag van je er van vindOke. Top. Heb de salted caramel en speculaas besteld.![]()
als ik snicker doodle heb gaat, schiet ik altijd een beetje uit met de schep richting mijn mondWie van jullie hebben de smaken Speculaas, Snickerdoodle en Salted Caramel geprobeerd? En zijn ze lekker?

Ik laat het je zsm hier weten. Vrijdag krijg ik het binnen. Ben erg benieuwd naar de smaken.
Neem graag complimenten in ontvangstIk wil nog even een compliment geven over de afdichting van vitamines ed. Eindelijk een potje waar geen troep meer achterblijft en makkelijk te verwijderen is.
Nu nog een shakebeker met ronde bodem van binnen![]()
. Volgens mij hebben de onze premium shakers een ronde bodemIk heb de bruine van 700ml vaak in gebruik. ik bedoel dan rond van binnen, geen vlakke bodem.Neem graag complimenten in ontvangst. Volgens mij hebben de onze premium shakers een ronde bodem
XXL had een versie van de shakesphere. Ovaal van binnen en shaken gaat daarmee perfectIk heb de bruine van 700ml vaak in gebruik. ik bedoel dan rond van binnen, geen vlakke bodem.
beker van de action heeft dat, alleen is die beker me te klein en sluit niet goed
als ik snicker doodle heb gaat, schiet ik altijd een beetje uit met de schep richting mijn mond![]()
caramelXXL had een versie van de shakesphere. Ovaal van binnen en shaken gaat daarmee perfect
Waar smaakt deze het meest naar? Ben nu ook benieuwd
Koekjes achtige smaak, persoonlijk zou ik niet zeggen caramel. Maar wel zeer lekker, vooral met good old oatmeal.Waar smaakt deze het meest naar? Ben nu ook benieuwd
Die metalen shaker van XXL heeft mijn leven veranderd. Ik shake nooit meer ergens anders mee. Aanradert.XXL had een versie van de shakesphere. Ovaal van binnen en shaken gaat daarmee perfect
Waar smaakt deze het meest naar? Ben nu ook benieuwd
Ja, die is erg fijn jaDie metalen shaker van XXL heeft mijn leven veranderd. Ik shake nooit meer ergens anders mee. Aanradert.

Shake al ja-ren, maar kwam er achter dat met ronde bodem beter schoon te maken is. Je krijgt vaak met bestellingen shake-bekers gratis,en had wat teveel bij het vuilnis gedaan.XXL had een versie van de shakesphere. Ovaal van binnen en shaken gaat daarmee perfect