Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wie van jullie hebben de smaken Speculaas, Snickerdoodle en Salted Caramel geprobeerd? En zijn ze lekker?

Wie van jullie hebben de smaken Speculaas, Snickerdoodle en Salted Caramel geprobeerd? En zijn ze lekker?
Heb ze allemaal al gehad...salted caramel vind ik top, speculoos leuk voor een keertje en snickerdoodle ging zo... maarjah smaken verschillen

Oke. Top. Heb de salted caramel en speculaas besteld. :)

Ik wil nog even een compliment geven over de afdichting van vitamines ed. Eindelijk een potje waar geen troep meer achterblijft en makkelijk te verwijderen is. :thumb:
Nu nog een shakebeker met ronde bodem van binnen ;)

• Like
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
  • #41.492
Ik wil nog even een compliment geven over de afdichting van vitamines ed. Eindelijk een potje waar geen troep meer achterblijft en makkelijk te verwijderen is. :thumb:
Nu nog een shakebeker met ronde bodem van binnen ;)
Neem graag complimenten in ontvangst :D . Volgens mij hebben de onze premium shakers een ronde bodem

Laatst bewerkt:
Ik heb de bruine van 700ml vaak in gebruik. ik bedoel dan rond van binnen, geen vlakke bodem.
beker van de action heeft dat, alleen is die beker me te klein en sluit niet goed
XXL had een versie van de shakesphere. Ovaal van binnen en shaken gaat daarmee perfect

als ik snicker doodle heb gaat, schiet ik altijd een beetje uit met de schep richting mijn monddrool:

Waar smaakt deze het meest naar? Ben nu ook benieuwd

haha, blijkbaar verteld op de meet. verder niet belangrijk :)

Laatst bewerkt:
XXL had een versie van de shakesphere. Ovaal van binnen en shaken gaat daarmee perfect
Shake al ja-ren, maar kwam er achter dat met ronde bodem beter schoon te maken is. Je krijgt vaak met bestellingen shake-bekers gratis,en had wat teveel bij het vuilnis gedaan.
Toen bij de Action die beker gehaald en zo kwam ik er op. Heb geen metalen beker nodig od. Dit bolletje er in en :shake:

dit blijft vaak achter wat je niet hebt met ronde bodem.
05C42F63-F474-4873-AEE5-311B44464077.jpeg

1E06E4EC-B574-4FB0-BCD5-3E26981BEE31.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven