XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Yup ook gelijk bestelling gedaan
 
Christmas Tree Art GIF by Tyler Resty
pakket ontvangen THANKS
 
Kortingscode in de brievenbus ontvangen, toffe actie!
Graag gedaan, ik was bij jou in de buurt met ons promotieteam van Basic-Fit. Zwaaide nog wel terug toen je op het balkon stond. Ik had m'n oranje rokje aan en zwarte bomerjack.
:wave:
 
Kortingscode in de brievenbus ontvangen, toffe actie!
aha kijk! dat zou in principe bij mensen moeten komen die geen mailing wensen. Die hebben we nu voor het eerst een kaartje gestuurd.
Yup ook gelijk bestelling gedaan
Ok een kaartje?
Christmas Tree Art GIF by Tyler Resty
pakket ontvangen THANKS
top, jij ook bedankt!
Graag gedaan, ik was bij jou in de buurt met ons promotieteam van Basic-Fit. Zwaaide nog wel terug toen je op het balkon stond. Ik had m'n oranje rokje aan en zwarte bomerjack.
:wave:
:p
 
aha kijk! dat zou in principe bij mensen moeten komen die geen mailing wensen. Die hebben we nu voor het eerst een kaartje gestuurd.
Ah, vandaar. Er stond "Hey PJM" op. Even gekeken, en ik heb ooit een bestelling geplaatst zonder account met, kennelijk, mijn initialen.
 
Laatst bewerkt:
Hey René,
Wanneer is de cooking spray olijfolie weer op voorraad?
 
Hey René,
Wanneer is de cooking spray olijfolie weer op voorraad?
Mocht de nood hoog zijn, dan kan je het altijd bij Musclemeat nog halen. Is daar nog op voorraad.
 
Zijn er nog kortingscodes? Heb mijn bestelling gereed staan vandaar mijn vraag..
 
20230111_202211.jpg


Is het mogelijk deze in te vriezen? Staat niet op de verpakking vermeld volgens mij :(
 
ja kan zeker! we gaan hiermee stoppen omdat er veel problemen met de verpakkingen waren tijdens verzenden en omdat we diepvries fit meal gaan krijgen
Zonde! Fijne, snelle maaltijden om on the side in huis te hebben. Het verzendprobleem kan ik wel erkennen overigens, heb al een keer een hele order open verpakkingen ontvangen :o
 
Einde van de maand verwachten we deze weer
Zonde! Fijne, snelle maaltijden om on the side in huis te hebben. Het verzendprobleem kan ik wel erkennen overigens, heb al een keer een hele order open verpakkingen ontvangen :o
Dat gebeurt dan tijdens het transport met PostNL. Veel gedoe mee dus daarom stoppen we er ook mee. Zeker nu de diepvries eraan komt.
 
Back
Naar boven