Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bericht in topic 'XXLNutrition.nl' https://forum.bodybuilding.nl/topics/xxlnutrition-nl.31478/post-10959838![]()
Hebben jullie eigenlijk nog repen die een beetje als deze smaken?
Mis die echt, probeerde laatst de n'joy en die komen hier echt niet bij in de buurt![]()
Wij vinden de nieuwe repen veel beter, maar over smaak valt niet te twisten dus gaan we zeker ook niet doen. De vegalicious lijkt heel veel op deze Snickerachtige reep.![]()
Hebben jullie eigenlijk nog repen die een beetje als deze smaken?
Mis die echt, probeerde laatst de n'joy en die komen hier echt niet bij in de buurt![]()
Je kan die 2 prima mengen! Zeker APWO dat is daar precies goed voor. succes!Ben er een aantal jaren uit geweest en een beetje aan het zoeken naar een leuke pre en post workout.
Mommenteel heb ik Blast als pre. Voor wat meer pomp, kan dit gemengd worden met pump'd of toch beter beide gescheiden houden?
Ivm de post workout drink ik nu gewoon een whey. Als ik naar een echte post workout wil en deze ook nuttig wil gebruiken na een lange of stevige hardloopsessie welke kies ik dan best? MuscleGrow of Advanced Postworkout?
Dank je wel voor de infoJe kan die 2 prima mengen! Zeker APWO dat is daar precies goed voor. succes!
Staat niet op de planning.. zal eens laten kijken of er nog veel zoekvolume op zit en of dat de moeite is voor onsKrijgen jullie mogelijk nog cluster dextrine in jullie assortiment?
alleen uit de wortel@XXL Nutrition
Weet jij toevallig of de ashwagandha uit wortel extract bestaat of een combinatie van wortel en blad extract?
Hoor dat de inkoopprijs ook wat stijgt, heeft te maken dat het spul in korte tijd heel populair is geworden. Meeste gebruikten het voor libido/test aanmaak maar tegenwoordig vooral als anti stress. Grappige is dat we dit vooral via BOL veel verkopenEn kost nog geen €8,- per potje a500mg capsules. Vele zijn lager gedoseerd en ook nog duurder
Whey en creatine verhaal dusHoor dat de inkoopprijs ook wat stijgt, heeft te maken dat het spul in korte tijd heel populair is geworden.

Hier maak je me echt heel blij mee!UPDATE! Voor de Cream of Rice. Net samples getest van Cookies & Cream en die was echt super lekker en romig. Die gaan we snel doorzetten.
Salted Caramel ook goed maar we willen daar wat zwarte koekstukjes uit de Cookies & Cream toevoegen, dan maskeer je de korrelige structuur meer denken we. Smaak zou dan Salted Caramel Cookie worden., Daar krijgen we nieuwe samples van
Bol.com is echt vet voor veel dingen, ook handig als je snel 1 potje besteld a 11,95, maar zonde als je meer besteld. dit ivm vzk.Hoor dat de inkoopprijs ook wat stijgt, heeft te maken dat het spul in korte tijd heel populair is geworden. Meeste gebruikten het voor libido/test aanmaak maar tegenwoordig vooral als anti stress. Grappige is dat we dit vooral via BOL veel verkopen
Hier maak je ons erg blij mee!
Die was echt super lekker, beste ever riep een COR addict hier.
we hebben nog wel wat , no worries@XXL Nutrition hoe lang heb je nog voorraad met de hoog gedoseerde rode rijstgist.?
Heb nu al een aantal potten staan en blijf elke maand meebestellen om de voorraad hoog te houden.🤡
mooi!