Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb jullie ook op messenger bericht, maar was er wellicht een slechte batch van de xxl whey delicious snicker doodle...?
    Ik heb een xl pot (2.5kilo) ervan... maar delicous alles behalve.... en had m ook van andere merken gehad die smaak en die was heerlijk.

    deze is... subtiel... heel, heel heel heel erg subtiel.. amper smaak.... al neem je het met een theelepel water

    ben ik niet gewent van jullie smaken
     
    Heb jullie ook op messenger bericht, maar was er wellicht een slechte batch van de xxl whey delicious snicker doodle...?
    Ik heb een xl pot (2.5kilo) ervan... maar delicous alles behalve.... en had m ook van andere merken gehad die smaak en die was heerlijk.

    deze is... subtiel... heel, heel heel heel erg subtiel.. amper smaak.... al neem je het met een theelepel water

    ben ik niet gewent van jullie smaken
    Ik heb die gegevens zelf niet, de klantenservice wel. Heb niets vernomen van een slechte batch, dan halen we die ook direct van de site. Beste loopt dit even via de klantenservice.
     
    Ik heb die gegevens zelf niet, de klantenservice wel. Heb niets vernomen van een slechte batch, dan halen we die ook direct van de site. Beste loopt dit even via de klantenservice.
    klantenservice is via email? heb jullie gemaild

    heb zoveel smaken whey delicious al gehad.. kokos..ontzettend vaak pistache dat blifjt de topper.. chocoade..vanille..appeltaart... cookes&cream... kokos.... allemaal toppers maar deze snicker doodle is niet zo snicker doodle... heeeeeeeeeeeeeel subtiel nbeetje nootjes
     
    klantenservice is via email? heb jullie gemaild

    heb zoveel smaken whey delicious al gehad.. kokos..ontzettend vaak pistache dat blifjt de topper.. chocoade..vanille..appeltaart... cookes&cream... kokos.... allemaal toppers maar deze snicker doodle is niet zo snicker doodle... heeeeeeeeeeeeeel subtiel nbeetje nootjes
    Dat klinkt niet goed inderdaad! ja via de mail . als je er niet uitkomt met de klantenservice stuur me dan hier even een prive bericht. Welk formaat pot had je?
     
    Dat klinkt niet goed inderdaad! ja via de mail . als je er niet uitkomt met de klantenservice stuur me dan hier even een prive bericht. Welk formaat pot had je?
    2500 gram.. dus dat zijn heel wat schepjes
     
    2500 gram.. dus dat zijn heel wat schepjes
    haha nogal. hou me even op de hoogte. Denk dat ik bij moet springen om je te helpen maar ergens hoop ik van niet, mooie test voor de klantenservice ;)
     
    Hoor dat de inkoopprijs ook wat stijgt, heeft te maken dat het spul in korte tijd heel populair is geworden. Meeste gebruikten het voor libido/test aanmaak maar tegenwoordig vooral als anti stress. Grappige is dat we dit vooral via BOL veel verkopen
    Geloof er niet vaak wat van, maar klinkt wel als een leuk product om een keer te proberen. Ik heb er ook maar wat van mee besteld :eyes:
     
    Vraagje voor de Cream of Rice gebruikers!

    Maken jullie dit met koud/warm of kokend water?
     
    Vraagje voor de Cream of Rice gebruikers!

    Maken jullie dit met koud/warm of kokend water?
    In de magnetron. Eerst x min in de magnetron (afhankelijk van de hoeveelheid), dan goed roeren en dan nog eens in de magnetron. 80 gram chocolade cor doe ik met 375 water in de magnetron op 1000W. Eerst 2:30 min en dan nog eens 1:30 min.
     
    XXL Nutrition zouden de scoops niet wat groter kunnen bij de cream of rice?
    we hebben dat overgenomen van een UK merk wat het meest verkocht was. nu overstappen kan zomaar niet. dan moeten alle labels ook aangepast en die hebben we altijd veel van.
     
    we hebben dat overgenomen van een UK merk wat het meest verkocht was. nu overstappen kan zomaar niet. dan moeten alle labels ook aangepast en die hebben we altijd veel van.
    Dan moet ik maar wat whey scoops bewaren :p
     
    Back
    Naar boven