MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, wanneer komt de ice coffee weer op voorraad?Ben erg benieuwd naar de smaak!☕️

Heb jullie ook op messenger bericht, maar was er wellicht een slechte batch van de xxl whey delicious snicker doodle...?
Ik heb een xl pot (2.5kilo) ervan... maar delicous alles behalve.... en had m ook van andere merken gehad die smaak en die was heerlijk.

deze is... subtiel... heel, heel heel heel erg subtiel.. amper smaak.... al neem je het met een theelepel water

ben ik niet gewent van jullie smaken

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.586
Heb jullie ook op messenger bericht, maar was er wellicht een slechte batch van de xxl whey delicious snicker doodle...?
Ik heb een xl pot (2.5kilo) ervan... maar delicous alles behalve.... en had m ook van andere merken gehad die smaak en die was heerlijk.

deze is... subtiel... heel, heel heel heel erg subtiel.. amper smaak.... al neem je het met een theelepel water

ben ik niet gewent van jullie smaken
Ik heb die gegevens zelf niet, de klantenservice wel. Heb niets vernomen van een slechte batch, dan halen we die ook direct van de site. Beste loopt dit even via de klantenservice.

Ik heb die gegevens zelf niet, de klantenservice wel. Heb niets vernomen van een slechte batch, dan halen we die ook direct van de site. Beste loopt dit even via de klantenservice.
klantenservice is via email? heb jullie gemaild

heb zoveel smaken whey delicious al gehad.. kokos..ontzettend vaak pistache dat blifjt de topper.. chocoade..vanille..appeltaart... cookes&cream... kokos.... allemaal toppers maar deze snicker doodle is niet zo snicker doodle... heeeeeeeeeeeeeel subtiel nbeetje nootjes

• #41.588
klantenservice is via email? heb jullie gemaild

heb zoveel smaken whey delicious al gehad.. kokos..ontzettend vaak pistache dat blifjt de topper.. chocoade..vanille..appeltaart... cookes&cream... kokos.... allemaal toppers maar deze snicker doodle is niet zo snicker doodle... heeeeeeeeeeeeeel subtiel nbeetje nootjes
Dat klinkt niet goed inderdaad! ja via de mail . als je er niet uitkomt met de klantenservice stuur me dan hier even een prive bericht. Welk formaat pot had je?

Wat is die Whey Isolate Zero lekker! Bus Vanille gekregen tijdens de DBB meet bij @XXL Nutrition , maar smaak, oplosbaarheid, alles perfect. Vind hem nog lekkerder smaken dan de Vanille Whey Delicious :thumb:

Hoor dat de inkoopprijs ook wat stijgt, heeft te maken dat het spul in korte tijd heel populair is geworden. Meeste gebruikten het voor libido/test aanmaak maar tegenwoordig vooral als anti stress. Grappige is dat we dit vooral via BOL veel verkopen
Geloof er niet vaak wat van, maar klinkt wel als een leuk product om een keer te proberen. Ik heb er ook maar wat van mee besteld :eyes:

• #41.593
  • #41.594
Vraagje voor de Cream of Rice gebruikers!

Maken jullie dit met koud/warm of kokend water?

Vraagje voor de Cream of Rice gebruikers!

Maken jullie dit met koud/warm of kokend water?
In de magnetron. Eerst x min in de magnetron (afhankelijk van de hoeveelheid), dan goed roeren en dan nog eens in de magnetron. 80 gram chocolade cor doe ik met 375 water in de magnetron op 1000W. Eerst 2:30 min en dan nog eens 1:30 min.

In de magnetron. Eerst x min in de magnetron (afhankelijk van de hoeveelheid), dan goed roeren en dan nog eens in de magnetron. 90 gram chocolade cor doe ik met 400 ml water in de magnetron op 1000W. Eerst 2:30 min en dan nog eens 1:30 min.
Warm dus.

@XXL Nutrition zouden de scoops niet wat groter kunnen bij de cream of rice?

• #41.598
  • #41.599
Terug
Naar boven