Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

@XXL Nutrition @ René

Ik kan niet bestellen, site down ?

1684744585627.png

Bijlagen

• 1684744497782.png
    1684744497782.png
    39,7 KB · Weergaven: 20
Bedankt René, zie dat het erg druk is want de site is rete traag. :thumb:

Inderdaad bestellen gaat moeizaam maar de aanhouder wint :-) nr 201416489

Proficiat!
Bestelling 201416736, maak er wat leuks van, Ralph!

Groet,

Ray

#201416786 <—- alles extra mag erbij, muv vegan ellende. Bvd
Gratis t shirtjeeeeeee 🙋‍♀️

Ja krijg er net ook een mail van, had ik eigenlijk niet verwacht vanwege de drukte.

Gefeliciteerd!

Heb denk wel een error gevonden ; creatine 500g unflavored is in de aanbieding (€25,45), maar in de winkelmand wordt gewoon €29,95 gerekend(?)
Dat is vreemd, ik heb gewoon 25,45 betaald en daar overheen gaat aan het einde nog die 19%

Volgens mij heb ik nog nooit voor zoveel geld besteld :roflol: gefeliciteerd!
haha heerlijk he, dit keer maar voor de keuken weegschaal gegaan :D Dat bigger is better shirt zit trouwens erg lekker, is van goeie kwaliteit :thumb:

Pakket trouwens ook al verzonden, top service Rene!! Wel vannacht besteld om uitverkoop/site down voor te zijn

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #41.794
Bedankt René, zie dat het erg druk is want de site is rete traag. :thumb:
Ja was mega druk vanmorgen, maar is weer onder controle. We gaan binnenkort live met een beta site via een headless omgeving en die is heel snel. Instant als je ergens op drukt. En dit gaat in juli dan helemaal live.
Inderdaad bestellen gaat moeizaam maar de aanhouder wint :-) nr 201416489
top!
Proficiat!
Bestelling 201416736, maak er wat leuks van, Ralph!

Groet,

Ray
Zal het aan Ralph doorgeven, die is overgestapt ;)
Mijn pakje is al verzonden ook, de Elfjes werken hard daar vandaag
niet een mierenkolonie hier beneden
Ja krijg er net ook een mail van, had ik eigenlijk niet verwacht vanwege de drukte.
Top!
haha heerlijk he, dit keer maar voor de keuken weegschaal gegaan :D Dat bigger is better shirt zit trouwens erg lekker, is van goeie kwaliteit :thumb:

Pakket trouwens ook al verzonden, top service Rene!! Wel vannacht besteld om uitverkoop/site down voor te zijn
:wave2:

Hier ook. Je kunt niet genoeg keukenweegschalen hebben.

Gefeliciteerd Rene!

Terug
Naar boven