- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Tof he die kortingen. 🤣 had hier hetzelfde. Woooooo korting kopen kopen 😆Volgens mij heb ik nog nooit voor zoveel geld besteldgefeliciteerd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tof he die kortingen. 🤣 had hier hetzelfde. Woooooo korting kopen kopen 😆Volgens mij heb ik nog nooit voor zoveel geld besteldgefeliciteerd!
Gratis t-shirtje erbijTof he die kortingen. 🤣 had hier hetzelfde. Woooooo korting kopen kopen 😆
winnenMijn pakje is al verzonden ook, de Elfjes werken hard daar vandaagInderdaad bestellen gaat moeizaam maar de aanhouder wint :-) nr 201416489
Dat is vreemd, ik heb gewoon 25,45 betaald en daar overheen gaat aan het einde nog die 19%Gefeliciteerd!
Heb denk wel een error gevonden ; creatine 500g unflavored is in de aanbieding (€25,45), maar in de winkelmand wordt gewoon €29,95 gerekend(?)
haha heerlijk he, dit keer maar voor de keuken weegschaal gegaanVolgens mij heb ik nog nooit voor zoveel geld besteldgefeliciteerd!
Dat bigger is better shirt zit trouwens erg lekker, is van goeie kwaliteit Ja was mega druk vanmorgen, maar is weer onder controle. We gaan binnenkort live met een beta site via een headless omgeving en die is heel snel. Instant als je ergens op drukt. En dit gaat in juli dan helemaal live.Bedankt René, zie dat het erg druk is want de site is rete traag.![]()
top!Inderdaad bestellen gaat moeizaam maar de aanhouder wint :-) nr 201416489
Zal het aan Ralph doorgeven, die is overgestaptProficiat!
Bestelling 201416736, maak er wat leuks van, Ralph!
Groet,
Ray

niet een mierenkolonie hier benedenMijn pakje is al verzonden ook, de Elfjes werken hard daar vandaag
Top!Ja krijg er net ook een mail van, had ik eigenlijk niet verwacht vanwege de drukte.
haha heerlijk he, dit keer maar voor de keuken weegschaal gegaanDat bigger is better shirt zit trouwens erg lekker, is van goeie kwaliteit
Pakket trouwens ook al verzonden, top service Rene!! Wel vannacht besteld om uitverkoop/site down voor te zijn

Da's lekker he, vooral die gratis cadeautjes die je mag kiezen (4e gratis cadeau was een vial naar keuzeVolgens mij heb ik nog nooit voor zoveel geld besteldgefeliciteerd!
).Hier ook. Je kunt niet genoeg keukenweegschalen hebben.haha heerlijk he, dit keer maar voor de keuken weegschaal gegaanDat bigger is better shirt zit trouwens erg lekker, is van goeie kwaliteit
Pakket trouwens ook al verzonden, top service Rene!! Wel vannacht besteld om uitverkoop/site down voor te zijn
haha ja ik denk vraag het maar ff

Haha zeker weten. Vaak genoeg naar vriezer op zolder gelopen dat de weegschaal nog beneden lagHier ook. Je kunt niet genoeg keukenweegschalen hebben.