Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haha zeker weten. Vaak genoeg naar vriezer op zolder gelopen dat de weegschaal nog beneden lag
    Wanneer de batterijen van je keukenweegschaal leeg zijn, je geen reservebatterijen hebt en de winkels gesloten zijn;
    giphy.gif


    Of: wanneer XXL jarig is en je 19% korting krjgt op alles.
     
    Van Harte gefeliciteerd René met het hele team,
    En reuzebedankt voor de megakorting!
    Gr vanuit Mx. 😎
     
    XXL Nutrition

    Komt de COR cookies & cream smaak héél toevallig deze week online?
     
    Van harte René! 🎉
    Op naar de 20... ehm ... 25 jaar :cheer:
     
    Eens wat halve kilootjes whey gekocht, hoop dat ze vlug toekomen om te testen en evt meer te kopen :’)

    Zoveel smaken… 3 jaar geleden was het vanille, chocolade en aardbei dat naar poep smaakte.
     
    Eens wat halve kilootjes whey gekocht, hoop dat ze vlug toekomen om te testen en evt meer te kopen :’)

    Zoveel smaken… 3 jaar geleden was het vanille, chocolade en aardbei dat naar poep smaakte.
    haha .... aardbei is altijd de lastigste smaak om te maken.
     
    Eens wat halve kilootjes whey gekocht, hoop dat ze vlug toekomen om te testen en evt meer te kopen :’)

    Zoveel smaken… 3 jaar geleden was het vanille, chocolade en aardbei dat naar poep smaakte.
    Hoe weet jij hoe poep smaakt? :eek:
     
    Ik wacht even tot de 25e op vakantiegeld + loon voordat ik bestel. Gelukkig duurt het feestje tot de 26e!!
     
    XXL Nutrition Gefeliciteerd met jullie 19 jaar! Zeer mooie actie ook weer, uiteraard direct gebruik van gemaakt.

    Helaas is één van de zakken Perfect Whey tijdens verzending geknapt. Wie kan ik daarvoor het beste contacteren?
     
    XXL Nutrition Gefeliciteerd met jullie 19 jaar! Zeer mooie actie ook weer, uiteraard direct gebruik van gemaakt.

    Helaas is één van de zakken Perfect Whey tijdens verzending geknapt. Wie kan ik daarvoor het beste contacteren?
    klantenservice
     
    Back
    Naar boven