XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

yasmine de XXL korting is ook al voorbij

via belgië => https://xxlnutrition.com/be_nl/
Ik zie xxl hier niet reageren. Het kan hen weinig schelen blijkbaar dat sommige klanten geen gebruik hebben kunnen maken van de korting.

Blijkbaar is er 5 pagina's terug gezegd dat xll er mee bezig is. Ik heb ondertussen gezegd dat ik me wat hard heb uitgedrukt.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie xxl hier niet reageren. Het kan hen weinig schelen blijkbaar dat sommige klanten geen gebruik hebben kunnen maken van de korting.
Ik wil hier toch een lans breken voor XXL. Ik ben al klant vanaf het begin, en ik weet niet beter dan dat ze altijd goede service verlenen en klantgericht zijn, ook als er iets fout gaat. Zet je verhaal op de mail naar de klantenservice.
Dat je hier geen reactie krijgt is niet omdat het hen niet kan schelen dat jij technische problemen had, daar ben ik vrij zeker van. René heeft nogal een business te runnen, je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij niet dagelijks over dit forum scrolled.
Feitelijk is dit ook helemaal niet de plek waar je je beklag moet doen. Dat je hier vaak wel terecht kunt met vragen of klachten is dikke mats.
 
Ik wil hier toch een lans breken voor XXL. Ik ben al klant vanaf het begin, en ik weet niet beter dan dat ze altijd goede service verlenen en klantgericht zijn, ook als er iets fout gaat. Zet je verhaal op de mail naar de klantenservice.
Dat je hier geen reactie krijgt is niet omdat het hen niet kan schelen dat jij technische problemen had, daar ben ik vrij zeker van. René heeft nogal een business te runnen, je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij niet dagelijks over dit forum scrolt.
Feitelijk is dit ook helemaal niet de plek waar je je beklag moet doen. Dat je hier vaak wel terecht kunt met vragen of klachten is dikke mats.
Xxl is hier aanwezig....hier actief.... we zeggen het hier al een week dat we er niet op kunnen. Misschien zelf al langer. Ik ben ook tevreden over hun producten en hun leveringen in het verleden. Ik zeg gewoon dat het hen hier blijkbaar niet veel kan schelen.
Mijn mail naar de klantendienst van 21 mei bleef zonder gevolg.
 
Ik zeg gewoon dat het hen hier blijkbaar niet veel kan schelen.
Ik begrijp dat je nu met dat gevoel zit, maar ik denk niet dat dat het geval is en dat René (of de klantenservice) het alsnog netjes op zal lossen. :thumbup:
 
Ik zie xxl hier niet reageren. Het kan hen weinig schelen blijkbaar dat sommige klanten geen gebruik hebben kunnen maken van de korting.
Volgens mij is het weekend + feestdag en volgens mij is René op vakantie. Maar je kunt natuurlijk altijd de klantenservice appen.
 
Ik wil hier toch een lans breken voor XXL. Ik ben al klant vanaf het begin, en ik weet niet beter dan dat ze altijd goede service verlenen en klantgericht zijn, ook als er iets fout gaat. Zet je verhaal op de mail naar de klantenservice.
Dat je hier geen reactie krijgt is niet omdat het hen niet kan schelen dat jij technische problemen had, daar ben ik vrij zeker van. René heeft nogal een business te runnen, je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij niet dagelijks over dit forum scrolled.
Feitelijk is dit ook helemaal niet de plek waar je je beklag moet doen. Dat je hier vaak wel terecht kunt met vragen of klachten is dikke mats.
Xll startte dit topic met:
"Welkom in ons sponsor topic"
De bestaansreden is dus niet duidelijk. Als je het topic doorscrolt merk je dat klachten ook hier aangepakt worden.

" het kan hen niet schelen..." is inderdaad wat te hard uitgedrukt.
 
Probleem vanuit België met de site heeft te maken met een SSL certifaat van het blog. die was niet meer up-to-date. Dat is nu in orde maar de blokkade is nog niet voor alle mensen opgeheven. We zijn in gesprek met meerdere instanties, van het kastje naar de muur zeg maar.

Op mobiel (WIFI UIT) zou het wel bij iedereen moeten werken.

Xxl is hier aanwezig....hier actief.... we zeggen het hier al een week dat we er niet op kunnen. Misschien zelf al langer. Ik ben ook tevreden over hun producten en hun leveringen in het verleden. Ik zeg gewoon dat het hen hier blijkbaar niet veel kan schelen.
Mijn mail naar de klantendienst van 21 mei bleef zonder gevolg.
Ze hebben al uitgelegd dat ze ermee bezig zijn.
Je komt hier mee af op een zondag en vandaag is het een feestdag, calm down en geef ze überhaupt wat tijd. Jeetje.
 
Xll startte dit topic met:
"Welkom in ons sponsor topic"
De bestaansreden is dus niet duidelijk. Als je het topic doorscrolt merk je dat klachten ook hier aangepakt worden.

" het kan hen niet schelen..." is inderdaad wat te hard uitgedrukt.
Lange tenen?
 
Ze hebben al uitgelegd dat ze ermee bezig zijn.
Je komt hier mee af op een zondag en vandaag is het een feestdag, calm down en geef ze überhaupt wat tijd. Jeetje.
HET IS AL MEER DAN EEN WEEK....en ik zei al dat ik me misschien wat te hard uitdrukte. Haal je tampon uit je ogen.
 
Laatst bewerkt:
Zie hier, wat een stelletje gieren.....
 
En met dit soort beledigende antwoorden Maak je alleen maar jezelf belachelijk
 
René heeft vast niets beters te doen dan hier op zwakbegaafte leden te reageren.
"Zwakbegaafte".... haaha... pijnlijk..... terug naar school jij, jij zwakbegaafDe
 
HET IS AL MEER DAN EEN WEEK....en ik zei al dat ik le misschien wat te hard uitdrukte. Haal je tampon uit je ogen.
We hebben dat gepost op hetzelfde tijdstip, wie heeft er hier een tampon in z'n ogen. Stel je niet zo aan.
 
En met dit soort beledigende antwoorden Maak je alleen maar jezelf belachelijk
Ik zie iedereen me hier eerst uitschelden.
Ik had trouwens reeds mea culpa geslagen door te zeggen dat ik me wat hard had uitgedrukt maar de gieren hier roken bloed.....
 
HET IS AL MEER DAN EEN WEEK....en ik zei al dat ik le misschien wat te hard uitdrukte. Haal je tampon uit je ogen.
De fout ligt bij de provider, bij XXL zitten ze ook enorm verveeld met de hele zaak maar zij hebben het zelf niet in de hand.
 
Back
Naar boven