Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kalibratie:
IMG_20230605_091152_314.jpg

IMG_20230605_091207_451.jpg

Twee euro munt moet 8,5gr zijn.
50 cent moet 7,8gr zijn.
De afwijking is dus zeer minimaal.
 
Kalibratie:
IMG_20230605_091152_314.jpg

IMG_20230605_091207_451.jpg

Twee euro munt moet 8,5gr zijn.
50 cent moet 7,8gr zijn.
De afwijking is dus zeer minimaal.
Als je het helemaal netjes wilt doen ga je iets hoger zitten met 6 munten in totaal en weeg je daarna zonder de weegschaal te verplaatsen weer zo’n sachet. Waarschijnlijk heb je dan het zelfde resultaat als voorheen, maar dan kan je het wel hard maken.

Laat aub even weten hoeveel vergelijkbare sachets van de concurrentie wegen.
 
dit is dan ook niet de klantenservice van xxl maar een topic op een forum ;)
Snap ik, maar ik had al een antwoord van ts. Hij zou ernaar kijken, dat is nu bijna een week geleden. Geeft imo de betrokkenheid van ts aan. Zie vaak genoeg hier dat mensen met 'simpele' klachten wel direct en goed geholpen worden. Vandaar dat ik zo ontevreden ben.
Men mag best objectiever zijn, ookal is xxl boardsponsor.
 
Snap ik, maar ik had al een antwoord van ts. Hij zou ernaar kijken, dat is nu bijna een week geleden. Geeft imo de betrokkenheid van ts aan. Zie vaak genoeg hier dat mensen met 'simpele' klachten wel direct en goed geholpen worden. Vandaar dat ik zo ontevreden ben.
Men mag best objectiever zijn, ookal is xxl boardsponsor.
Jij denkt niet dat het afgelopen weken enorm druk geweest is bij XXL wegens de korting die zij gaven?

Ook zij zijn mensen en kunnen iets vergeten. Dat betekend niet dat zij direct een slechte klantenservice hebben. Helemaal als je bedenkt dat je deze vraag via een forum gesteld hebt en niet direct aan de klantenservice zelf.

Ik zou de vraag even aan XXL stellen via whatsapp. Dan pakt een medewerker het op én wordt je keurig geholpen.
 
Jij denkt niet dat het afgelopen weken enorm druk geweest is bij XXL wegens de korting die zij gaven?
Niet het probleem van de klant lijkt me. Uitzendbureaus genoeg..
Ook zij zijn mensen en kunnen iets vergeten. Dat betekend niet dat zij direct een slechte klantenservice hebben.
Klopt, vandaar dat ik het nogmaals aanhaal.

Helemaal als je bedenkt dat je deze vraag via een forum gesteld hebt en niet direct aan de klantenservice zelf.
Waarvoor dient dan dit topic?
Ik heb de keuze uit dit topic, whatsapp, email en telefoon. Ik heb voor dit topic gekozen omdat ik zo makkelijk foto's erbij kan zetten en ik gezien heb dat men hier meestal snel en goed wordt geholpen.
 
Bel angst? Gaat vele malen sneller om gewoon even te bellen, je word vriendelijk te woord gestaan daar.
 
Niet het probleem van de klant lijkt me. Uitzendbureaus genoeg..

Klopt, vandaar dat ik het nogmaals aanhaal.


Waarvoor dient dan dit topic?
Ik heb de keuze uit dit topic, whatsapp, email en telefoon. Ik heb voor dit topic gekozen omdat ik zo makkelijk foto's erbij kan zetten en ik gezien heb dat men hier meestal snel en goed wordt geholpen.
In de tijd dat je hier een hele discussie maakt, had je ook contact kunnen opnemen met de klantenservice om "snel en goed geholpen te worden".
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #41.990
Jammer dat ik na twee berichten nog steeds geen reactie heb mogen ontvangen. Het ruim ondervullen van sachets vind ik oplichterij en ga er dan nu ook serieus werk van maken (zit boven de maximale toegestane afwijking van 9%). Dit had ik niet verwacht van een gerenommeerd merk als xxl.
Wij hebben er hier 30 nagewogen en zitten allemaal rondom de 50gr, sommige er net iets onder en andere weer erboven. Maar laat dit inderdaad graag even via de klantenservice lopen > info@xxlnutrition.nl ik ben niet van de klantenservice (mogelijk dacht je van wel) en heb de systemen daar ook niet voor.
 
Bel angst? Gaat vele malen sneller om gewoon even te bellen, je word vriendelijk te woord gestaan daar.
Heb je via whatsapp en mail ook geen reactie gekregen?
In de tijd dat je hier een hele discussie maakt, had je ook contact kunnen opnemen met de klantenservice om "snel en goed geholpen te worden".
Bedankt voor het meedenken.
Deze discussie is wat mij betreft zinloos en mag bij deze stoppen.
 
Wij hebben er hier 30 nagewogen en zitten allemaal rondom de 50gr, sommige er net iets onder en andere weer erboven. Maar laat dit inderdaad graag even via de klantenservice lopen > info@xxlnutrition.nl ik ben niet van de klantenservice (mogelijk dacht je van wel) en heb de systemen daar ook niet voor.
Exact wat ik verwachtte. Bedankt voor de moeite.
 
Waarvoor dient dan dit topic?
Ik heb de keuze uit dit topic, whatsapp, email en telefoon. Ik heb voor dit topic gekozen omdat ik zo makkelijk foto's erbij kan zetten en ik gezien heb dat men hier meestal snel en goed wordt geholpen.
Het feit dat je het alleen probeert via dit topic en dan gaat klagen dat de klantenservice slecht is ipv de andere mogelijkheden te proberen?

🤡
 
Geen losse sachets bestellen, want deze zouden wel eens 3 gram kunnen bevatten dan vermeld op de verpakking.
Daar kunnen we over lachen maar op vele 100.000en zakjes maken ze gratis veel winst als er overal een 6% tekort in zit.

Als het iets structureels is dan is het zeker iets om aan te kaarten, een enkel zakje kan gebeuren.
 
Terug
Naar boven