Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.862
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is dan ook niet de klantenservice van xxl maar een topic op een forumLaat maar, ik wacht op antwoord van xxl en ga voortaan mijn spullen elders kopen. Andere shops zijn goedkoper, meer aanbod en minstens even slechte klantenservice.

Als je het helemaal netjes wilt doen ga je iets hoger zitten met 6 munten in totaal en weeg je daarna zonder de weegschaal te verplaatsen weer zo’n sachet. Waarschijnlijk heb je dan het zelfde resultaat als voorheen, maar dan kan je het wel hard maken.Kalibratie:
![]()
![]()
Twee euro munt moet 8,5gr zijn.
50 cent moet 7,8gr zijn.
De afwijking is dus zeer minimaal.
Snap ik, maar ik had al een antwoord van ts. Hij zou ernaar kijken, dat is nu bijna een week geleden. Geeft imo de betrokkenheid van ts aan. Zie vaak genoeg hier dat mensen met 'simpele' klachten wel direct en goed geholpen worden. Vandaar dat ik zo ontevreden ben.dit is dan ook niet de klantenservice van xxl maar een topic op een forum![]()
Jij denkt niet dat het afgelopen weken enorm druk geweest is bij XXL wegens de korting die zij gaven?Snap ik, maar ik had al een antwoord van ts. Hij zou ernaar kijken, dat is nu bijna een week geleden. Geeft imo de betrokkenheid van ts aan. Zie vaak genoeg hier dat mensen met 'simpele' klachten wel direct en goed geholpen worden. Vandaar dat ik zo ontevreden ben.
Men mag best objectiever zijn, ookal is xxl boardsponsor.
Niet het probleem van de klant lijkt me. Uitzendbureaus genoeg..Jij denkt niet dat het afgelopen weken enorm druk geweest is bij XXL wegens de korting die zij gaven?
Klopt, vandaar dat ik het nogmaals aanhaal.Ook zij zijn mensen en kunnen iets vergeten. Dat betekend niet dat zij direct een slechte klantenservice hebben.
Waarvoor dient dan dit topic?Helemaal als je bedenkt dat je deze vraag via een forum gesteld hebt en niet direct aan de klantenservice zelf.
Heb je via whatsapp en mail ook geen reactie gekregen?
In de tijd dat je hier een hele discussie maakt, had je ook contact kunnen opnemen met de klantenservice om "snel en goed geholpen te worden".Niet het probleem van de klant lijkt me. Uitzendbureaus genoeg..
Klopt, vandaar dat ik het nogmaals aanhaal.
Waarvoor dient dan dit topic?
Ik heb de keuze uit dit topic, whatsapp, email en telefoon. Ik heb voor dit topic gekozen omdat ik zo makkelijk foto's erbij kan zetten en ik gezien heb dat men hier meestal snel en goed wordt geholpen.
Wij hebben er hier 30 nagewogen en zitten allemaal rondom de 50gr, sommige er net iets onder en andere weer erboven. Maar laat dit inderdaad graag even via de klantenservice lopen > info@xxlnutrition.nl ik ben niet van de klantenservice (mogelijk dacht je van wel) en heb de systemen daar ook niet voor.Jammer dat ik na twee berichten nog steeds geen reactie heb mogen ontvangen. Het ruim ondervullen van sachets vind ik oplichterij en ga er dan nu ook serieus werk van maken (zit boven de maximale toegestane afwijking van 9%). Dit had ik niet verwacht van een gerenommeerd merk als xxl.
Bel angst? Gaat vele malen sneller om gewoon even te bellen, je word vriendelijk te woord gestaan daar.
Heb je via whatsapp en mail ook geen reactie gekregen?
Bedankt voor het meedenken.In de tijd dat je hier een hele discussie maakt, had je ook contact kunnen opnemen met de klantenservice om "snel en goed geholpen te worden".
Exact wat ik verwachtte. Bedankt voor de moeite.Wij hebben er hier 30 nagewogen en zitten allemaal rondom de 50gr, sommige er net iets onder en andere weer erboven. Maar laat dit inderdaad graag even via de klantenservice lopen > info@xxlnutrition.nl ik ben niet van de klantenservice (mogelijk dacht je van wel) en heb de systemen daar ook niet voor.
Zeker doen! Stelletje autoritaire gekken. Zomaar even een bonafide webshop offline halen. Om nog maar te zwijgen over de mislopen inkomsten.Nu kijken wat onze vervolgstappen zijn richtingen de autoriteiten en of dat ook haalbaar en handig is.
@yasmineBelgië is weer online!
Nu kijken wat onze vervolgstappen zijn richtingen de autoriteiten en of dat ook haalbaar en handig is.
Geen losse sachets bestellen, want deze zouden wel eens 3 gram kunnen bevatten dan vermeld op de verpakking.
Het feit dat je het alleen probeert via dit topic en dan gaat klagen dat de klantenservice slecht is ipv de andere mogelijkheden te proberen?Waarvoor dient dan dit topic?
Ik heb de keuze uit dit topic, whatsapp, email en telefoon. Ik heb voor dit topic gekozen omdat ik zo makkelijk foto's erbij kan zetten en ik gezien heb dat men hier meestal snel en goed wordt geholpen.
Daar kunnen we over lachen maar op vele 100.000en zakjes maken ze gratis veel winst als er overal een 6% tekort in zit.Geen losse sachets bestellen, want deze zouden wel eens 3 gram kunnen bevatten dan vermeld op de verpakking.