Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Oh, dus daar koopt die zijn lambo’s van. :D
Wss niet. Maar als het iets structureels zou zijn dan maken ze op elke +-16 zakjes , 1 zakje gratis even snel uit mn hoofd
Op 100.000en zakjes, tel maar uit. Maar ik weet verder niet of het vaker gebeurd of niet dus daar zal ik geen oordeel over vellen.

Daarom at ik ook stiekem 2 broodjes extra afgelopen meet @ xxl om die 3gr tekort elk zakje te compenseren.

Voor eenieder die mij een zeikerd vind of onwaarheden verkondigd, neem aub even de moeite mijn originele post van 29 mei hierover terug te lezen. Het was niet de bedoeling dit zo op te laten blazen, maar ik vind het niet iets om te bagatelliseren.

Voor eenieder die mij een zeikerd vind of onwaarheden verkondigd, neem aub even de moeite mijn originele post van 29 mei hierover terug te lezen. Het was niet de bedoeling dit zo op te laten blazen, maar ik vind het niet iets om te bagatelliseren.
Dat is ook weer zo. Aminospiking en water toevoegen aan kip wordt vaal besproken evenals het gebruiken van een scoop ipv de weegschaal. Of de forumleden gebruiken die sachets niet of ze nemen blindelings aan dat het gewicht wat erop staat klopt.

Laten we nog 5 pagina’s over een paar gram whey ouwehoeren

Je contacteert voor zo een zaken best direct de klantendienst zelf. Ga je veel sneller en beter geholpen worden. Komt er daar geen reactie, zet dan hier iets. Afin, zo zou ik te werk gaan als ik niet tevreden ben over een product.

Waarom zou je überhaupt een zakje gaan nawegen. Vertrouw je iets niet of is het een gewoonte als drugsgebruiker?

3 gram meer of minder ga je op whey echt niet merken.

Waarom zou je überhaupt een zakje gaan nawegen. Vertrouw je iets niet of is het een gewoonte als drugsgebruiker?

3 gram meer of minder ga je op whey echt niet merken.
Softdrugs alleen, schelden hoeft niet.
7gram op een sachet van 50 is....genoeg % om als bedrijf flink te profiteren. Van xxl verwacht ik integriteit en geen wettelijk minimum.
Speciaal voor jou, het hele sample pack had ondergewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.011
Softdrugs alleen, schelden hoeft niet.
7gram op een sachet van 50 is....genoeg % om als bedrijf flink te profiteren. Van xxl verwacht ik integriteit en geen wettelijk minimum.
Speciaal voor jou, het hele sample pack had ondergewicht.
Als je contact opneemt met de klantenservice ga ik ervan uit dat die dat netjes oppakken. En even voor jouw informatie. Als er al structureel bewust minder in een sachet gestopt zou worden is de enige die daaraan verdient de producent die ze afvult en niet wij ;)

Heb er hier een 30tal laten nawegen en waren allemaal tussen -3g en +5g. Sachets precies afvullen met deze gainer is een hele uitdaging heb ik begrepen.

Als er al structureel bewust minder in een sachet gestopt zou worden is de enige die daaraan verdient de producent die ze afvult en niet wij ;)
Ben ik me van bewust. Maar door alle commotie ben ik vergeten dit ook te vermelden. Zeuren moet ik echter bij degene doen die mijn centjes krijgt :o .
Het uitblijven van een reactie zorgde voor wat frustratie aan mijn kant.

• Haha
Waarderingen: Onit
  • #42.013
Ben ik me van bewust. Maar door alle commotie ben ik vergeten dit ook te vermelden. Zeuren moet ik echter bij degene doen die mijn centjes krijgt :o .
Het uitblijven van een reactie zorgde voor wat frustratie aan mijn kant.
ja snap ik... Kan mogelijk beter het reageren hier uit handen geven aan de klantenservice, die kunnen direct helpen. Aan de andere kant weet ik weer beter wat er allemaal speelt ;)

ja snap ik... Kan mogelijk beter het reageren hier uit handen geven aan de klantenservice, die kunnen direct helpen. Aan de andere kant weet ik weer beter wat er allemaal speelt ;)
Een persoonlijk account mss en 1 voor de klantendienst?
Er is een leuke wedstrijd momenteel. Kan je direct meedoen en een supplementenbedrag winnen 🤣

• #42.015
Een persoonlijk account mss en 1 voor de klantendienst?
Er is een leuke wedstrijd momenteel. Kan je direct meedoen en een supplementenbedrag winnen 🤣
We hebben een systeem waar alle vragen op binnenkomen voor de klantenservice, chat, whatsapp, email, telefoon, vragen via die socials. Komen allemaal op 1 plek binnen. Koppeling met DBB gaat niet dus dat wordt lastig. Zal mijn handtekening aanpassen met verwijzing naar de klantenservice

De poppenkast van de zakjes heeft nu wel lang genoeg geduurd.

OT, gisteren eindelijk terug kunnen bestellen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven