Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hier valt toch niet naar de luisteren? Elke minuut reclame. Ik weet dat het niet van XXL is, maar toch

Ik vraag me eigenlijk af wat er voor nodig is om gesponsord te worden voor XXL atleet

Heb ik ook gezien... wij doen zelf die logistiek niet maar dit moet echt beter. ik ga me ermee bemoeien
Hier hetzelfde, ook levering in België. M’n vrouw was gelukkig thuis, want leverancier had de doos gewoon onder de carport gezet. Doos was nat maar inhoud was nog genoeg bevroren. Voor de rest al vaak besteld bij XXL en heel goed geregeld.

IMG_1448.jpeg

IMG_1449.jpeg

Hier hetzelfde, ook levering in België. M’n vrouw was gelukkig thuis, want leverancier had de doos gewoon onder de carport gezet. Doos was nat maar inhoud was nog genoeg bevroren. Voor de rest al vaak besteld bij XXL en heel goed geregeld.

IMG_1448.jpeg

IMG_1449.jpeg
Tis ook wel warm he en luchtvochtigheid hoog.

Heb je toch niet nodig in een gym maat?
Doe 1 grote snif midden in de zaal en je slaapt 2 weken niet meer. :D
DIE LUUUUUCHT!

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.873

IMG_1448.jpeg

IMG_1449.jpeg
Ja dit kan echt niet. We doen dit samen met een andere partij. die regelt de verzending. Heb onze mensen er nu zelf op gezet en we krijgen snel andere dozen .
Nooit naar gekeken, geef het even door hier!

Doe ik whey delicious vanilla door mijn Brinta. Proef ik amper dat er vanilla smaak in zit.

Terug
Naar boven