XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die stroopwafel smaak eiwitpoeder is wel echt lekker lekker icm oats, moet je er wel inhouden!!

De tompouce en stroopwafel proteïne bars had ik meer van verwacht.
XXL deze smaak is niet meer in HEMA te verkrijgen of wel?
Zag hem op je site ook niet staan, enig idee wanneer/of je hem nog gaat verkopen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.822
Wanneer komen de fitmeals terug online beschikbaar? 😅

Screenshot_20240823_212815_Yahoo Mail.jpg

Zag de folder toevallig 😊

Ik ook 😁 mosselen
Heb de meals ook nog nooit gehad die kant en klare. Liggen ook wat boven budget☹️
ook niet onze doelgroep waar @XXL Nutrition zich op richt @marina1975 , wij maken ons eigen eten, wat betreft budget is het wel zo dat als je een kant en klaar meal kan kopen voor ~5 €, en het is genoeg om je te vullen met goede macro's. ik wel snap dat het gekocht gaat worden door je jongeren onder ons.
denk ook wel dat @XXL Nutrition daar een naam hoog heeft te houden, en dat ook zal doen met betrekking op de voedingswaarde die nodig is voor bodybuilding en krachtsport in het algemeen.

Ik ook 😁 mosselen
Heb de meals ook nog nooit gehad die kant en klare. Liggen ook wat boven budget☹️
Werk jij wel, aangezien je alles te duur vind en bij give aways je altijd vooraan de rij staat.

Bent iig wel echte Nederlander met dat gedrag.

Screenshot_20240826_073322_XXL Nutrition.jpg

Enig idee hoelang deze nog gaat duren? Staat al geruime tijd op "binnenkort verkrijgbaar"

Toch benieuwd René, als je het wilt/mag delen, maar is het aanbieden van de FitMeals etc bij Lidl een bewuste keuze geweest of gaan ze eruit/vervangen worden? Doorgaans heeft de Lidl vaak alleen eigen assortiment met hier en daar uitschieters als een partij aangeboden wordt (Tony's is hier een goed voorbeeld van). Mede omdat ik mij kan voorstellen dat jullie het als merk wellicht ook enigzins in de hand willen houden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.834
@XXL Nutrition is er nog een reden waarom het 17.6% is?? Het aantal jaar dit of dat of zus of zo???
Hoe dan ook....
FEESIE!!!
Happy Birthday GIF by Hello All
Geen reden maar omdat het gekkenhuis is een gek getal ook denk ik.
Toch benieuwd René, als je het wilt/mag delen, maar is het aanbieden van de FitMeals etc bij Lidl een bewuste keuze geweest of gaan ze eruit/vervangen worden? Doorgaans heeft de Lidl vaak alleen eigen assortiment met hier en daar uitschieters als een partij aangeboden wordt (Tony's is hier een goed voorbeeld van). Mede omdat ik mij kan voorstellen dat jullie het als merk wellicht ook enigzins in de hand willen houden?
Dat was een test, we hebben 50.000 maaltijden geleverd die waren snel op. Ze gaan denk ook een test draaien in België en Duitsland. Dat worden er dan veel meer. Mogelijk herhalen we dit in Januari nog een keer. Ze willen straks een eigen lijn met 3 maaltijden en die via ons betrekken.

XXL nutrition is going XXL.

Had je ooit verwacht dat het zo ver ging gaan met XXL?

Terug
Naar boven