XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.241
Uiteraard. Maar die nieuwe lemonades zijn echt lekker. Volgende keer dan maar bestellen
Die kwamen net voor de actie weer binnen gelukkig.
Ik ben achteraf toch blij dat ik alvast de whey isolate zero had besteld begin van de week want die is ook uitverkocht nu😭
Die blijft voorlopig uitverkocht helaas, de grondstof is niet leverbaar. Echt balen.. is een bestseller bij ons en we zijn volgens mij ook de enige die dit heeft. De whey zero is er nog wel .
Oeh eens kijken of ze er ook in clear whey zijn dan...
:thumb:

GEFELICITEERD!!! :flex:🥳🥳🥳
THANKS VOOR DE KORTING!!!
(en sterkte voor iedereen daar met de orders 😅)
Running Man Party Hard GIF
thx!
thx2!
Ook weer even een paar honderd euro overgemaakt aan onze grote kale leider.

Danku.
haha jij bedankt en succes ermee!
Gefeliciteerd. Worden de producten nog ge restocked tijdens de sale?
Was net van plan wat sauzen groot in te slaan.

Oja, en de restock alert notification werkt nog steeds niet!
Had begrepen dat de re-stock mail weer werkt van de week nog nagevraagd. maar niet dus.. Welk product is op voorraad gekomen maar geen melding van gehad? dat laat ik dat uitzoeken
jij bedankt!
Haha! Same here! Maar scheelt toch zo'n 50 euro nu! 😅
Dat dan weer wel
Ik vindt het altijd zo een ongeduldige dag als je moet wachten op een grote levering van xxl.

Zo en hoe.. Zit hier ook te wachten en het tijdvak word steeds later en later. Meestal omdat er veel mensen niet thuis zijn voor hun pakketje.. Zorg dan gewoon dat je thuis bent.. ja toch?

Zo, ook aardiger bestelling gedaan 🙈

@horn: clear whey aardbei kers en Orange maar eens geprobeerd. Ben benieuwd
Hoop dat het bevalt!
Laat iet weten v die aardbei kers aub 😁

Gefeliciteerd! Hier ook een bestelling gedaan
thx!

Die kwamen net voor de actie weer binnen gelukkig.

Die blijft voorlopig uitverkocht helaas, de grondstof is niet leverbaar. Echt balen.. is een bestseller bij ons en we zijn volgens mij ook de enige die dit heeft. De whey zero is er nog wel .

:thumb:

thx!

thx2!

haha jij bedankt en succes ermee!

Had begrepen dat de re-stock mail weer werkt van de week nog nagevraagd. maar niet dus.. Welk product is op voorraad gekomen maar geen melding van gehad? dat laat ik dat uitzoeken

jij bedankt!

Dat dan weer wel

Hoop dat het bevalt!

thx!
960ml american fries saus.

Worden de zero mayo nog gerestocked deze sale?

Wanneer ik whey delicious 2500g koop krijg ik dan nogsteeds een pot of zit tegenwoordig in een zak? Krijg een zak als afbeelding maar staat niet bij dat het een "pouch" is.

Voorheen kreeg het in een pot zoals ik graag krijg maar toen stond er ook een pot als afbeelding vgm....
IMG_20250526_114536824.jpg

Wanneer ik whey delicious 2500g koop krijg ik dan nogsteeds een pot of zit tegenwoordig in een zak? Krijg een zak als afbeelding maar staat niet bij dat het een "pouch" is.

Voorheen kreeg het in een pot zoals ik graag krijg maar toen stond er ook een pot als afbeelding vgm....
Meeste is in zakken.

Ik doe de inhoud van de zak in een oude pot whey.

Vind ook zo wat om potten er erbij te bestellen vind die vierkante emmers ook niks, bus met draai deksel graag bewaar het hoog dus als eens valt overleeft het de val dan, die kwetsbare emmertjes lijkt me sterk en anders vliegt de klik deksel wel los

Vind ook zo wat om potten er erbij te bestellen vind die vierkante emmers ook niks, bus met draai deksel graag bewaar het hoog dus als eens valt overleeft het de val dan, die kwetsbare emmertjes lijkt me sterk en anders vliegt de klik deksel wel los
Misschien heeft iemand hier op t forum nog wat lege potten voor je?
Effe oproepje plaatsen?

Heb net 2×2500gr whey delicious binnen gekregen en beide zitten nu in zakken idd.

K vind die zakken net handig. Heb in de action bakken gekocht voor alles in te doen en die zakken nemen tenminste geen plaats in de vuilniszak.

2de bestelling gedaan 😅

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.257

Pouches... we worden ook door wetgeving min of meer gedwongen steeds minder plastic te gebruiken
Enig idee wanneer het volgende product op voorraad is:

Ik wacht er al een tijdje op...
Komt terug maar was iets met een ingredienten wat niet leverbaar was. Komt er wel weer aan, iets van 2-3 weken
Ah shit, moet ik denken aan weken/maanden?😱
we hebben zelf ook geen idee.. echt zonde. balen we ook van
thx!

Zag ik idd maar heb slechte ervaringen met vierkante emmers en klik deksels, die hoeken zijn kwetsbaar voor impact als net op hoekje valt heb ik hele vloer onder de dure poeder. Wil niet dat me dat nog eens overkomt

Heb deze van de action. Destijds 1+1. Stevig alleminium en warmte afstotend. Zeer content mee.

Terug
Naar boven