MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zag ik idd maar heb slechte ervaringen met vierkante emmers en klik deksels, die hoeken zijn kwetsbaar voor impact als net op hoekje valt heb ik hele vloer onder de dure poeder. Wil niet dat me dat nog eens overkomt
Je kunt ook proberen niet met je supps te gooien.

Enig idee of de pancakemix 2500gram nog binnenkomt tijdens de sale?

Screenshot_20250530_182808_TikTok.jpg

Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar is het normaal dat de clear whey zo slecht oplost?
Het maakt niet uit hoe lang ik ‘m laat staan, schud of de hoeveelheid water ik toevoeg, ik blijf er klonters in houden en er blijft een gedeelte onopgelost..

Bijlagen

• IMG_4280.jpeg
    IMG_4280.jpeg
    323,3 KB · Weergaven: 48
  • IMG_4279.jpeg
    IMG_4279.jpeg
    342,3 KB · Weergaven: 46
Mogelijk water met hoog calciumgehalte? Bij hard water zijn de calciumionen vrij (tov melk) en kunnen zich binden met klonters als gevolg.

Mogelijk water met hoog calciumgehalte? Bij hard water zijn de calciumionen vrij (tov melk) en kunnen zich binden met klonters als gevolg.
Heb het net met een fles spa blauw geprobeerd, maar idem.
Heb normaal altijd hydrolisaat en nooit last van, dit is niet te zuipen zo 🤣

1000094348.jpg
1000094347.jpg

Na 6 maanden gebruiken is hij beginnen afpellen, nooit in de vaatwasser gegaan, enkel gewassen met sponsje en zeep. Ik gebruik hem nog dagelijks maar gewoon spijtig dat het gebeurt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.269
Enig idee of de pancakemix 2500gram nog binnenkomt tijdens de sale?
Was even weg ... pancakes duren helaas nog even|
:thumb:
Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar is het normaal dat de clear whey zo slecht oplost?
Het maakt niet uit hoe lang ik ‘m laat staan, schud of de hoeveelheid water ik toevoeg, ik blijf er klonters in houden en er blijft een gedeelte onopgelost..
Dit hoort zo niet.. zou het even afstemmen met de klanteservice.
1000094348.jpg
1000094347.jpg

Na 6 maanden gebruiken is hij beginnen afpellen, nooit in de vaatwasser gegaan, enkel gewassen met sponsje en zeep. Ik gebruik hem nog dagelijks maar gewoon spijtig dat het gebeurt.
aha vreemd! ik heb die ook in gebruik en geen last van. Ik ga even navragen of hier meer klachten over komen.

• #43.270
1000094348.jpg
1000094347.jpg

Krijg dit als antwoord >> De flessen hebben een coating die niet vaatwasser bestendig is. Eigenlijk zie ik dit alleen voorbij komen als de fles wel in de vaatwasser is geweest of er kokend water in is geweest, bijvoorbeeld door een quooker. Het kan natuurlijk zijn dat er een kras inzat en dat op deze manier de coating niet meer gesloten is waardoor het gaat ''vervellen'' aangezien je aangeeft dat deze fles nooit in de vaatwasser is geweest. Er zelden klachten over en deze waren te herleiden naar gebruik. Ik durf te zeggen dat het in ieder geval geen productiefout is.

Check ook even je DM, heb je een coupon gestuurd

Ik heb het ook hoor met de clear whey van xxl.
Water uit de Eifel hier, zachtste van Nederland in, dus dat is de reden in ieder geval niet.

Speciaal een oud account afgestoft maar hier nog een! Ik had een pot bij de Jumbo meegenomen, perongeluk ook nog banaan-aardbei ipv aardbei maar het mixte echt niet zoals ik gewend ben. Dit betrof de gewone Whey trouwens. Nieuwe pot doet het gewoon weer goed.

• #43.275
Speciaal een oud account afgestoft maar hier nog een! Ik had een pot bij de Jumbo meegenomen, perongeluk ook nog banaan-aardbei ipv aardbei maar het mixte echt niet zoals ik gewend ben. Dit betrof de gewone Whey trouwens. Nieuwe pot doet het gewoon weer goed.
oei dat is minder.. heb je mogelijk een batchnummer dan stuur ik het door naar de kwaliteitscontrole.
Niet lekker, geld terug garantie René / @XXL Nutrition? :eyebrow:

8009E22E-A693-4052-A53B-EA23545CA312.png
haha hopelijk zijn ze lekker dan :p

Terug
Naar boven