AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.803
haha zeker :D vind aarbei goor en banaan van XXL niet lekker, helaas ;) maar vanille wel en choco weet ik niet ;) en nou las ik Ananas, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.. :D

syntha-6 smaakt nu eenmaal super... ik heb hier ook een pot.. en dan neem ik af en toe een shake mee om me eigen te verwennen hehe..

Ananas ik vind die wel lekker.. maar ik heb de smaak ook bepaald ;)
Het smaakt licht fris naar ananas....

:zzz: en nu pitten!

ja maar somige mensen vinden Banaan en Aardbei ook lekker van XXL... ik dus helaas niet en met Ananas en Chocolade weet ik dat (nog) niet ;)

ik ook slapen, me 500gr magere kwark is op :D

ik heb mij 2 potjes van 60 capsules Therma Pro van Prolab aan een spotprijs kunnen kopen.

eens zien wat dat geeft... ik doe de inhoud in een glas fruitsap en het brandt echt immens in mijn keel :D

zal wel goed teken zijn zeker :D

Supplement Facts:
Serving Size: 1 Capsule

Amount Per Serving
% Daily Value

Coleus Forskohlii Extract (root)
125 mg
*

Forskohlin
25 mg
*

Citrus Aurantium Extract (fruit)
334 mg
*

Synephrine
20 mg
*

Caffeine
200 mg
*

White Willow (bark)
75 mg
*

Cayenne Pepper (fruit)
50 mg
*

Ginger (root)
40 mg
*

*Daily Value not established.

Recommended daily dosage: Take 1 capsule three times per day.

Nu het niet mogelijk is om PayPal meer te gebruiken...zal er andere mogelijkheden zijn om met creditcard te betalen?

• #4.809
ik heb mij 2 potjes van 60 capsules Therma Pro van Prolab aan een spotprijs kunnen kopen.

eens zien wat dat geeft... ik doe de inhoud in een glas fruitsap en het brandt echt immens in mijn keel :D

zal wel goed teken zijn zeker :D

ja erg leuk voor je maar wat moet dat in deze topic? :shoot:

Bestelling vandaag binnen ;) (gister besteld)

jammer dat er geen proefmonster van XXL whey chocola bij zat, had ik wel in opmerking gezet.

Doet XXL-Nutrition niet aan proefmonsters van eigenmerk? Bijv. 1 Dosering van een shake.
Ben namelijk benieuwd naar Chocolade en Ananas whey, want zodra me whey op is, bestel ik wellicht die smaken van XXL zelf ;)

ja erg leuk voor je maar wat moet dat in deze topic? :shoot:

mja, oke... my bad... kmoest het gewoon ergens kwijt :D sorry supp master :D

nu ff vraagje... ivm mijn volgende bestelling. ik ga nu een maandje geen creatine gebruiken. wa voor supps raad je me dan zoal aan?

ik zou bcaa's nemen en 's ochtends pro 80 eiwitten...

thx

• #4.813
Bestelling vandaag binnen ;) (gister besteld)

jammer dat er geen proefmonster van XXL whey chocola bij zat, had ik wel in opmerking gezet.

Doet XXL-Nutrition niet aan proefmonsters van eigenmerk? Bijv. 1 Dosering van een shake.
Ben namelijk benieuwd naar Chocolade en Ananas whey, want zodra me whey op is, bestel ik wellicht die smaken van XXL zelf ;)

ik zal eens kijken voor samples die hebben we helemaal niet van xxl.

Ik heb vandaag me Protein 80 binnen gehad, eergister besteld:D

Alleen wat hebben die gasten van TnT gedaan, ze hebben het gewoon voor de deur neergelegd. Er was namelijk niemand thuis, dus mja hoe lang heeft het daar gelegen?:o

zo sé, gisteren besteld & betaald:
- 10kg Instant Whey (2 choco's, 1 aarbei & 1 banaan)
- doos Megabite MDY

Tis binnen ... 2dagen over gegaan, en dat zelfs via bankoverschrijving.
En idd, hier ook, waren net wat laat aan de deur en de kerel van TNT zat
al in zijn bestelwagen om te vertrekken. Doos stond mooi aan de deur.
Besteldude is toen nog uitgestapt en plots moest er toch iets getekend
worden. Vage toestanden imo.

• #4.817
Ik heb vandaag me Protein 80 binnen gehad, eergister besteld:D

Alleen wat hebben die gasten van TnT gedaan, ze hebben het gewoon voor de deur neergelegd. Er was namelijk niemand thuis, dus mja hoe lang heeft het daar gelegen?:o

ja vage shit ..

krijg ik geen antwoord rene? :(

• #4.819
mja, oke... my bad... kmoest het gewoon ergens kwijt :D sorry supp master :D

nu ff vraagje... ivm mijn volgende bestelling. ik ga nu een maandje geen creatine gebruiken. wa voor supplementen raad je me dan zoal aan?

ik zou bcaa's nemen en 's ochtends pro 80 eiwitten...

thx

ja dat is goed de pro80 om je eiwitbehoeft aan te vullen.. en BCAA's rond je training is ook altijd goed.. ik zou wel iedereen aanraden na de training dextro of een vitargo variant te nemen.

dextro... de reviews van dextro juice hebben me niet echt kunnen overtuigen...

eens kijken naar de vitargo

Terug
Naar boven