MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Powerbutter 453 gram, aantal:1, prijs: 12.50
Slasaus 336ml (Creamy Italian), aantal:1, prijs: 4.95
Mammoth Bar 1 bar (Choco), aantal:1, prijs: 2.50
Megabite 25-Pack (White Chocolate), aantal:1, prijs: 39.99
Super Charge 700 gram, aantal:1, prijs: 59.00

:meal:

Voeg gerust samples toe als je er hebt :P
Zit bijna door mijn voorraad whey chocolade heen, en zou de aarbei/vanille wel eens willen proeven. Het is maar een hint ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.825
Powerbutter 453 gram, aantal:1, prijs: 12.50
Slasaus 336ml (Creamy Italian), aantal:1, prijs: 4.95
Mammoth Bar 1 bar (Choco), aantal:1, prijs: 2.50
Megabite 25-Pack (White Chocolate), aantal:1, prijs: 39.99
Super Charge 700 gram, aantal:1, prijs: 59.00

:meal:

Voeg gerust samples toe als je er hebt :P
Zit bijna door mijn voorraad whey chocolade heen, en zou de aarbei/vanille wel eens willen proeven. Het is maar een hint ;)

ik heb geen whey samplessss haha :D

Hey... Rene. Heb je eigenlijk al iets van aandacht besteed aan die beeldjes wat je op fibo zag?:p

al leden met positieve berichten over "diesel test hardcore"? (heb de reviews hierover al gelezen, maar misschien dat er meer leden met dit product bezig zijn) wil dit ook eens gaan proberen.

rene, wil binnenkort weer ff zoals gewoonlijk whey instant banaan bestellen, maar heb je ook samples van de choco. ben toch wel toe aan iets nieuws, wat betreft smaak hehe:). vraag mij af of choco ook is te combineren met water en brinta.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.829
al leden met positieve berichten over "diesel test hardcore"? (heb de reviews hierover al gelezen, maar misschien dat er meer leden met dit product bezig zijn) wil dit ook eens gaan proberen.

rene, wil binnenkort weer ff zoals gewoonlijk whey instant banaan bestellen, maar heb je ook samples van de choco. ben toch wel toe aan iets nieuws, wat betreft smaak hehe:). vraag mij af of choco ook is te combineren met water en brinta.

we hebben geen samplessss haha... ik zal eens kijken of we er wat kunnen maken.. choco is lekker bij de brinta en vanille ook.. andere smaken vind ik wat minder goed combineren.

ben je nog beetje aan het zoeken geweest naar elbow traps rene?

Laatst bewerkt:
bestelling geplaatst en ook ineens betaald ;)

en rene, als het kan wat samples? :hahaha:

XXL Samples coming up? :D

we hebben geen samplessss haha... ik zal eens kijken of we er wat kunnen maken.. choco is lekker bij de brinta en vanille ook.. andere smaken vind ik wat minder goed combineren.
:thumbs:

:thumbs: top van Bas dat hij samples van onze whey weggeeft :D
Smartass :D

I was just kidding, omdat iedereen hier maar achter 1 ding vraag/zaagt... :D
:rolleyes:

Terug
Naar boven