MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik heb via via gehoord dat rene het nog wel ziet gebeuren, een voordelig combo pakket

:D

jep jep, tegen dan tijd voor nieuwe bestelling :dance: :lifter:

en nu het er toch min of meer over gaat...

die mega grow van je is echt een top product! super pomp, duidelijk meer kracht, veel energie en massa's zin om te gaan trainen! de kuur is nu reeds 2 weken gedaan en heb door bepaalde redenen 2 weken ook net niet kunnen trainen...

en vandaag voelde ik toch duidelijk serieus verschil hoor!

maw: mega grow zeker aan te raden mede bb'ers! voor mij een blijvertje!

dat klinkt inderdaad erg goed...ik ga op kosten van de fiscus maar is een monsterbestelling plaatsen als dat voordeelpack er is :D.

kan ik nitrocrea samen nemen met L-clutamine

XXL, ik neem aan dat dat schepje wat bij de creatine van jullie huismerk zit 5gram is?

jep jep, tegen dan tijd voor nieuwe bestelling :dance: :lifter:

en nu het er toch min of meer over gaat...

die mega grow van je is echt een top product! super pomp, duidelijk meer kracht, veel energie en massa's zin om te gaan trainen! de kuur is nu reeds 2 weken gedaan en heb door bepaalde redenen 2 weken ook net niet kunnen trainen...

en vandaag voelde ik toch duidelijk serieus verschil hoor!

maw: mega grow zeker aan te raden mede bb'ers! voor mij een blijvertje!

Na de zomervakantie wou ik deze ook proberen goed dus om te horen dat het (bij jou in ieder geval) goed werkt. Gebruik je m pre- of postworkout? (aan je post te zien pre).

@Rene: Maakt het veel uit trouwens of je mega grow pre- of postworkout neemt?

Na de zomervakantie wou ik deze ook proberen goed dus om te horen dat het (bij jou in ieder geval) goed werkt. Gebruik je m pre- of postworkout? (aan je post te zien pre).

@Rene: Maakt het veel uit trouwens of je mega grow pre- of postworkout neemt?

ik gebruikte het zoals het voorgeschreven staat...

direct na het opstaan en direct NA de training ;)

Postworkout dus ik had het fout :D zat eraan te denken om het inderdaad ook op die manier in te nemen. gewoon direct na het trainen in plaats van een whey shakie.

Terug
Naar boven