Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.901
Na de zomervakantie wou ik deze ook proberen goed dus om te horen dat het (bij jou in ieder geval) goed werkt. Gebruik je m pre- of postworkout? (aan je post te zien pre).

@Rene: Maakt het veel uit trouwens of je mega grow pre- of postworkout neemt?

het is een PWO

PWO is postworkout toch? Vind deze afkorting altijd een beetje verwarrend aangezien preworkout ook net zo goed met PWO aangeduid kan worden :P maarja ik wou het toch post workout gaan nemen dan dus dat komt mooi uit :D

ik gebruik het al gedurende de training en hou nog een beetje over voor op het einde van de training. Werkt goed zo bij mij. Een twintig minuten na de training neem ik dan een shake met lean gain van Dorian Yates....yummie.....

Vind Yates zijn spullen eerlijk gezegd een beetje aan de prijzige kant. Je kunt vast wel ongeveer even goede producten voor een pak minder geld kunnen bestellen.

Heb gisteren Nos ether binnen gekregen en zal die vandaag eens proberen.

Normaal gezien gebruikte ik Supercharge als pre-workout maar potteke is leeg.

Kan ik ook zo'n effect verwachten van Nos Ether of neem je daar best toch nog een andere pwo bij ??

Bedankt.

• #4.906
Heb gisteren Nos ether binnen gekregen en zal die vandaag eens proberen.

Normaal gezien gebruikte ik Supercharge als pre-workout maar potteke is leeg.

Kan ik ook zo'n effect verwachten van Nos Ether of neem je daar best toch nog een andere pwo bij ??

Bedankt.

NOS is geen echte pre workoout maar veel meer dan dat.. ik vind het wel een topper.. en best value for money op dit moment..

ik vind de combi NOX pump voor en NOS na de training echt uber!

ik gebruik nu nos voor en na, en nox voor:)

NOS is geen echte pre workoout maar veel meer dan dat.. ik vind het wel een topper.. en best value for money op dit moment..

ik vind de combi NOX pump voor en NOS na de training echt uber!

Oké René...zal het eens proberen.

Heb hier nog 16 zakjes nox pump liggen...nog goed voor een maand.

Succes nog.

zal het anders doen:

nox pump voor training
gedurende training : 1 scoop nos ether + 1 scoop dextrojuice
na training 1 scoop nos ether + 1 scoop megagrow

of is dat van het goed teveel ???

• #4.911
zal het anders doen:

nox pump voor training
gedurende training : 1 scoop nos ether + 1 scoop dextrojuice
na training 1 scoop nos ether + 1 scoop megagrow

of is dat van het goed teveel ???

ik zou het anders doen..

pre > NOX + 1 scoop NOS + dextro
Post > 1 scoops NOS + megagrow...

dan zou ik het zo doen...

NOS wil ik ook nog proberen, maar ben nu een beetje aan het "cutten" voor de zomervakantie wil dr toch een beetje goed uitzien he op t strand :P na de vakantie weer eens wat leuke dingetjes aanschaffen :D

Gisteren besteld met vooruitbetaling per bank, vandaag in huis. topservice rené!

amai die NOS Ether......goe spul hoor maar die smaak...man man man.

Heb er een schep dextrojuice bijgedaan maar dan nog....puur stro........

Maar ja......zolang het superspul is....neus dicht ....ogen dicht....en vlug binnen kappen.

Kan ik Green buldge combineren met Nox pump ? Denk het wel toch ?

hey rene, heb net ff 1 kg whey instant besteld, maar ik wil rond de 23ste een bestelling doen met oa dextrojuice, whey instant, nos ether en test hardcore van get diesel. maar ff een vraagje: hoe zou je het beste nos ehter en test hardcore kunnen gebruiken? is daar misschien een schemaatje van?

Laatst bewerkt:
Zo weer even wat besteld:

- hotrox
- l'tryptofaan

:) hopelijk morgen in huis :P via ideal

rene ik had het bij opmerking gezet maar zijn er nog leuke samples in de aanbieding?

• #4.918
hey rene, heb net ff 1 kg whey instant besteld, maar ik wil rond de 23ste een bestelling doen met oa dextrojuice, whey instant, nos ether en test hardcore van get diesel. maar ff een vraagje: hoe zou je het beste nos ehter en test hardcore kunnen gebruiken? is daar misschien een schemaatje van?

ka ik moet even wat schemaatjes op de site zetten.. zal ik volgende week doen... ;-) ben dit weekend even weg :D

Terug
Naar boven