- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rene, de isaat whey met trage werking (de pro 80 maar dan lactose vrij) hoe noemt die, want vind die niet zo direct op de site
thx
ik weet niet precies wat je bedoelt... de proteine met de traagste werking is casein pro 90 en deze heeft een zeer laag lactose gehalte.

neen, bcaa is niet hetzelfde als creatine.
Bij vele bcaa poeders, zoniet allemaal is het beste om ze een een paar uur op voorrand of een nachtje in de koelkast te steken zodat alles goed oplost.
Bvb CL Purple Wraath of Scivation Xtend
Grtz
ja klopt.... geen probleem omdat even te laten staan.
als je product onder de 10 euro issinds wanneer moeten we plots verzendingskosten betalen op XXL?
Whey Protein Instant 1 XXL Nutrition 5,0 kg Choco, Vanille 81.50 81.50
Oatmeal Protein Pancakes 1 Ovogym 3 zakjes 2.99 2.99
Slasaus 1 Walden Farms 336ml Creamy Italian 4.95 4.95
PAM Cooking Spray 1 PAM 177ml 8.50 8.50
Bezorg kosten: 8.00 Totaal: EUR 105.94
bij mij laatste XXL bestelling was dit denk ik toch niet het geval..??
![]()
![]()
![]()

ja mijn bestelling was 105euro!! is dus iets meer als 10euro..
is niet de eerste keer dat ik bij XXL bestel, bestel normaal alle 2-3maand. En was de eerste keer dat ik verzending moest betalen..![]()
Bestelling geplaatst
1x JP 8
1x Nos ether
1x Dextro juice
Dat word knallen hoop ik![]()

Net terug van de training... ik had niet echt zin om te trainen en was mega duf.. Benen getraint en ging lekker.. geen echt rush gevoeld van energie maar had gewoon zin om te trainen en was uitermate kalm.. NOX pump laat je meer vliegen.... JP8 gaf een lange tijd een goed gevoel.. en had ook een behoorlijke pomp in de benen..
Nog vroeg om wat te zeggen.. maar ben positief tot nu toe.. maandag weer verder..
Rene dat dufe gevoel is dat door de warmte of door de NOX pump of JP8
of andere grea,s
als ik zelf bv Horspower neem of nitro grea cq creatine ethyl ester
dan voel ik me echt kloote moe duf depri en wil ik lekker gaan slapen
als ik niet gelijk door ga naar de Gym. tijdens de training nog steeds moe geen fut hoe kan dit!!!!ik moet me echt aan zetten tot trainen en dan komt er wel een krachtstoename maar om me elke dag zo voelen,ben nu met de Morph GXR3 geen moe gevoel en knalt er 2x zo hard in als al die grea,s bij elkaar al hoewel hier ook Di-Creatine Malate in zit
... De JP8 heeft dat gevoel juist weggenomen. Morph GXR3 is een goed supplement alleen duur.. we hebben het nu in de uitverkoop gedaan omdat er geen vraag naar is.. ik vermoed vanwege de hoge prijs want het supplement is prima.neen, bcaa is niet hetzelfde als creatine.
Bij vele bcaa poeders, zoniet allemaal is het beste om ze een een paar uur op voorrand of een nachtje in de koelkast te steken zodat alles goed oplost.
Bvb CL Purple Wraath of Scivation Xtend
Grtz
ja klopt.... geen probleem omdat even te laten staan.