Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.901
Ik vroeg mij af wat precies het verschil is tussen het product Emerald Ballance (niet plus) en Vegetable Greens?

Vegetable Greens biedt in elk geval een stuk meer aan inhoud voor dezelfde prijs zoiets....

er zitten wat meer vruchten in.. vegetable greens is meer groenten en emarald meer vruchten en ook algen.

Rene,

Vanaf wanneer is de Mass FX - Hyperdrol X2 stack weer leverbaar? Of zit het product niet meer in jullie assortiment?

Alvast bedankt!

hyperdrol komt niet legaal meer binnen in NL hoor ik van de importeur.

Iemand tips voor die vegetable greens? Dat spul is ZO goor :roflol:

rene ff een vraagje,

De posing gel van jan tana (zorgt voor betere zichtbaarheid van de hardheid en vasculariteit) is dat een spray flacon? Of smeer je het ook op de lichaam.
Want als je je dreamtan hebt opgesmeerd kan je het daarna ook op smeren?

thx

• #5.904
rene ff een vraagje,

De posing gel van jan tana (zorgt voor betere zichtbaarheid van de hardheid en vasculariteit) is dat een spray flacon? Of smeer je het ook op de lichaam.
Want als je je dreamtan hebt opgesmeerd kan je het daarna ook op smeren?

thx

het is een lotion/gel. geen idee hoe dat precies werkt. kijk even op de site van jan tana.

Pak een multivitamine, maal die helemaal fijn tot poeder:P Daar smaakt ie naar haha

Beetje jammer dat er niet gereageerd wordt wanneer men om een aanbieding vraagt bij een "kwantiteitsaankoop".

Maargoed, heb het spul nu ongeveer 4 dagen gebruikt (Creatine Monohydraat).
De pomp is echt enorm, ook wel meer energie tijdens trainingen, zit voor een gedeelte ook tussen je oren... Je perst er gewoon 2 extra herhalingen uit. Maar heb ook wel last van diarree, hopen dat dat niet erger wordt.

• #5.910
Beetje jammer dat er niet gereageerd wordt wanneer men om een aanbieding vraagt bij een "kwantiteitsaankoop".

Maargoed, heb het spul nu ongeveer 4 dagen gebruikt (Creatine Monohydraat).
De pomp is echt enorm, ook wel meer energie tijdens trainingen, zit voor een gedeelte ook tussen je oren... Je perst er gewoon 2 extra herhalingen uit. Maar heb ook wel last van diarree, hopen dat dat niet erger wordt.

waar doel je precies op? mail me anders eens op rvdzel@xxlnutrition.nl

Rene hoe lang is de whey bij jou houdbaar als ik 10kg neem?
Heb altijd al is jouw whey willen proberen maar ik blijf het steeds elders kaufen.
Moet maar is verandering in komen.

Laatst bewerkt:
bedankt Rene, gister was het binnen! Animal shirt is echt vet!! :D thx! nieuwe XXL verpakking ( creatine ) ziet er ook goed uit

• #5.914
Hee XXL,
zojuist weer ff 10 kilo whey besteld, kan je weer toffe goodies erbij doen? Vorige keer shirtje gehad, waswel super vet! mn bestelnummer is 17553.
hoop et snel binnen te hebben want de emmers zijn weer leeg ;)

Hey,

Wanneer is nox pump weer verkrijgbaar?

rene

hoe zit het nou met de smaak van die vernieuwde nos ether is het een stuk minder vies zoals ze hadden belooft ?

Een stuk minder vies qua smaak?? Vind die toch ni slecht smaken ?!

Op de site van XXL staat er bij " Test Hardcore " onderaan.

Voor gebruik als PCT :
Neem de laatste 5 dagen van de kuur 3 tabletten verspreid over de dag. Neem na de kuur 6 tabletten per dag gedurende ca 30 dagen. En ervaar hoe snel je libido en eigen testosteron aanmaak hersteld.

NU???? Wat betekent PCT ? ???

Grtz

Terug
Naar boven