XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.921
  • #5.922
Op de site van XXL staat er bij " Test Hardcore " onderaan.

Voor gebruik als PCT :
Neem de laatste 5 dagen van de kuur 3 tabletten verspreid over de dag. Neem na de kuur 6 tabletten per dag gedurende ca 30 dagen. En ervaar hoe snel je libido en eigen testosteron aanmaak hersteld.

NU???? Wat betekent PCT ? ???

Grtz

post cycle therapy.. is voor de juicers onder ons.

Op de site van XXL staat er bij " Test Hardcore " onderaan.

Voor gebruik als PCT :
Neem de laatste 5 dagen van de kuur 3 tabletten verspreid over de dag. Neem na de kuur 6 tabletten per dag gedurende ca 30 dagen. En ervaar hoe snel je libido en eigen testosteron aanmaak hersteld.

NU???? Wat betekent PCT ? ???

Grtz

Post Cylce Therapy...

Dus hetgeen je gebruikt na je kuur voor je test-waarden terug op een normaal niveau te brengen. En dit omvat ook nog andere zaken. Maar dit is gewoon één van de dingen die je tijdens je PCT nodig hebt omdat tijdens je kuur je test-waarden worden onderdrukt.

Yo rene, die banner bovenaan de website (bij mn CP) kan ik niet op klikken...alleen zin...misschien ff doorgeve

Hey rene even een vraagje

als ik iets bestel en geld automatisch wil overmaken komt in het vakje waar ik het rek. nummer in moet vullen een 0 te staan, Kan ik die laten staan of moet ik die weghalen en mijn rekening nummer gewoon invullen ?

• #5.931
Hey rene even een vraagje

als ik iets bestel en geld automatisch wil overmaken komt in het vakje waar ik het rek. nummer in moet vullen een 0 te staan, Kan ik die laten staan of moet ik die weghalen en mijn rekening nummer gewoon invullen ?

oo dat is een foutje dan... gewoon weg halen die 0

mooie banner, XXL ;)

Misschien nog een tip als supp:
I3c
[Link niet meer beschikbaar]

Hoe zit het nou eigenlijk met de rode animal shirts? Of hoef ik daar niet meer op te hopen...

Bestelling geplaatst

Serious Mass 5450 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 49.90
Whey Protein Instant 5,0 kg (Ananas, Ananas), aantal:1, prijs: 81.50
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (M), aantal:1, prijs: 5.50
Vasocharge 347 gram (Lemonade), aantal:1, prijs: 31.50 (Ben benieuwd)

Greetz Europe

• #5.940
Bestelling geplaatst

Serious Mass 5450 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 49.90
Whey Protein Instant 5,0 kg (Ananas, Ananas), aantal:1, prijs: 81.50
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (M), aantal:1, prijs: 5.50
Vasocharge 347 gram (Lemonade), aantal:1, prijs: 31.50 (Ben benieuwd)

Greetz Europe

is goed spul die vasocharge... alleen het kan wat klonteren in de pot en dan moet je het even los tikken. dit gaat de werking echter niet tegen. het geeft echt een boost.

Terug
Naar boven