- Waardering
- 4.382
deze week krijg ik er een aantal binnen als het goed is.
rene
hoe zit het nou met de smaak van die vernieuwde nos ether is het een stuk minder vies zoals ze hadden belooft ?
ja is minder zuur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rene
hoe zit het nou met de smaak van die vernieuwde nos ether is het een stuk minder vies zoals ze hadden belooft ?
Op de site van XXL staat er bij " Test Hardcore " onderaan.
Voor gebruik als PCT :
Neem de laatste 5 dagen van de kuur 3 tabletten verspreid over de dag. Neem na de kuur 6 tabletten per dag gedurende ca 30 dagen. En ervaar hoe snel je libido en eigen testosteron aanmaak hersteld.
NU? Wat betekent PCT ?
Grtz
Op de site van XXL staat er bij " Test Hardcore " onderaan.
Voor gebruik als PCT :
Neem de laatste 5 dagen van de kuur 3 tabletten verspreid over de dag. Neem na de kuur 6 tabletten per dag gedurende ca 30 dagen. En ervaar hoe snel je libido en eigen testosteron aanmaak hersteld.
NU? Wat betekent PCT ?
Grtz

Yo rene, die banner bovenaan de website (bij mn CP) kan ik niet op klikken...alleen zin...misschien ff doorgeve

ja was al gedaan.. thanks voor het melden..
ik vind het een mooie banner![]()
Hey rene even een vraagje
als ik iets bestel en geld automatisch wil overmaken komt in het vakje waar ik het rek. nummer in moet vullen een 0 te staan, Kan ik die laten staan of moet ik die weghalen en mijn rekening nummer gewoon invullen ?
ja klopt... daar zat ik ook al naar te kijken die pot is voor de helft gevuld.
we krijgen binnenkort nog 2 soort gelijke supplementen .

Hoe zit het nou eigenlijk met de rode animal shirts? Of hoef ik daar niet meer op te hopen...

Hoe zit het nou eigenlijk met de rode animal shirts? Of hoef ik daar niet meer op te hopen...

Bestelling geplaatst
Serious Mass 5450 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 49.90
Whey Protein Instant 5,0 kg (Ananas, Ananas), aantal:1, prijs: 81.50
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (M), aantal:1, prijs: 5.50
Vasocharge 347 gram (Lemonade), aantal:1, prijs: 31.50 (Ben benieuwd)
Greetz Europe