XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

shirts zien er goed uit, goeie tekst en afbeeldingen.

neem je overal wat van of kies je er een paar tussen uit als het doorgaat?

he is het trouwens niet beetje onzin dat als je voor 150€ besteld je nog steeds verzendkosten moet betalen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.083
he is het trouwens niet beetje onzin dat als je voor 150€ besteld je nog steeds verzendkosten moet betalen?

nee zeker niet.. want je besteld waarschijnlijk 10kg whey .. en daar zit echt een minimale marge op. Als de verzendkosten dan ook vervallen is het echt gekkenwerk.

We hebben geen drempelbedrag wanneer verzendkosten vervallen. De verzendkosten vervallen bij 2 producten boven de 10euro (voor NL dan).

En we praten trouwens over een bijdrage in de verzendkosten, want de werkelijke kosten zijn veel hoger.

• #6.084
shirts zien er goed uit, goeie tekst en afbeeldingen.

neem je overal wat van of kies je er een paar tussen uit als het doorgaat?

ik ga kiezen.... want anders wordt het wel erg veel. je hebt ook met maten te maken...

Ik wacht eerst even de mail af.

shirts zien er idd echt super uit. Zowel bij bodybuilding als powerlifting shirts.

Ja jongens goede tip he:D

Rene, wat ik me afvroeg is het volgende:
Zit er nou echt een kwaliteitsverschil tussen de whey instant en de whey isolaat van XXL? Het prijsverschil is slechts 2 euro p kilo.
En zit er veel verschil tussen de pro80 en de casein pro 90?
Bedankt

Heeft iemand al de coco's whey besteld en gebruikt?
Zoja, hoe was de smaak?

• #6.092
Rene, wat ik me afvroeg is het volgende:
Zit er nou echt een kwaliteitsverschil tussen de whey instant en de whey isolaat van XXL? Het prijsverschil is slechts 2 euro p kilo.
En zit er veel verschil tussen de pro80 en de casein pro 90?
Bedankt

het verschil kan je zien in de voedingswaarde. isolaat smaakt meestal iets minder lekker en whey instant is biologisch wat actiever.

Casein pro is puur voor de nacht bedoelt ... vanwege de zeer trage opname. dus ja veel verschil.

ik dacht dat pro80 ook een langzame opname had?

Pro 80 is meer voor overdag.
Whey (instant/isolaat) 's morgens en voor/na de training
Casein voor het slapen gaan

zijn hier veel die pro80 gewoon voor de nacht gebruiken? was wel idee voor mij namelijk..

ikke doe dat en dat gaat goed als het naar jouw gevoel te vlug opgebruikt word in je slaap doe je er een lepel pindakaas doorheen ....

Ik vroeg me af of een caseinshake langzamer afbreekt dan een bakje kwark voor het slapen gaan.
Want uiteindelijk word dit een duur grapje een shake voor het trainen een shake voor overdag en een shake voor het slapen gaan.
Als je deze voor het slapen gaan kan vervangen door een bakje kwark komt dit wel wat voordeliger uit.
Casein is toch casein als het nu uit een shake komt of een bakje kwark is toch hetzelfde?Of ben ik verkeerd?

bakje kwark kost ook 80cent ofso.. denk niet dat je met shake duurder uit bent

wat pindakaas bij de pro80 om langzamer te maken.. is melk of wat olijfolie niet beter?

Terug
Naar boven