XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

komende week ook nog eens een serieuze bestelling plaatsen :D

Waarom is die vetpercentagemeter zo duur :(
Volgens de review is het ook niet zo goed.
Kan je de meting zelf uitvoeren zonder behulp van iemand anders?
Werkt zo'n huidplooimeter ook als je wat overtollig huid hebt?

Laatst bewerkt:
Waarom is die vetpercentagemeter zo duur :(
Volgens de review is het ook niet zo goed.
Kan je de meting zelf uitvoeren zonder behulp van iemand anders?
Werkt zo'n huidplooimeter ook als je wat overtollig huid hebt?

Hebben ze in jouw gym geen vetpercentagemeter?

bestelling geplaatst , maandag betalen , woensdag ontvangen :D

Ik kree g laats bij mij bestellling een sample van SAN Tight Xtreme. Gaan jullie dit in het ass opnemen? Heb alle 2 de caps een uur voor me training ingenomen, nou ik heb nog nooit zon bizarre trainig gehad, pomp was te bizar kracht was bizar en energie......

iemand ervaring met het product Anabolic Halo?

Ik kree g laats bij mij bestellling een sample van SAN Tight Xtreme. Gaan jullie dit in het ass opnemen? Heb alle 2 de caps een uur voor me training ingenomen, nou ik heb nog nooit zon bizarre trainig gehad, pomp was te bizar kracht was bizar en energie......
Positief?

Zekers , alleen zeer heftig spul, uurtje na inname kun je echt NIET meer stil zitten. Ik weeg 110 dus k denk pak meteen maar alle 2 de caps had ik beter niet kunnen doen want kreeg er zelfs hardkloppingen van. Het is trouwens een Fat burner maar heb het gewoon als pre workout goedje genomen.

rene,

heb je zelf al ervaring met Sesaglow, klinkt namelijk super goed...maar verhoogt deze ook je metabolisme?

Wanneer kan ik mijn levering verwachten als ik zojuist besteld heb ? Aangezien het Zaterdag is etc

Ja, zondag voor 12.00 uur.

SAN Tight Xtreme klinkt als een beeste product :P miss moet xxl die maar is in het assortiment opneme dann

Wederom bedankt voor de snelle levering Rene

Terug
Naar boven