MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene klein vraagje welk leverreineger raad je aan welk is het beste van die 3 producten dat je hebt dank u

ik denk dat ik de radox ga nemen . Goeie keus?

@René

Ik heb die stack van NOW, gaba, L-arginine, L-ornithine + maca, ik neem die hele zooi gewoon gelijktijdig in, dit doet toch niks af van de opname hé?!

Ik vind de levering van xxl super. Ik had besteld: Die shirt die Rene als avatar gebruikt, 5kg whey (heerlijke smaak aardbei en banaan) 1 pot omega 3 van NOW en multivit.

Echter een minpuntje, toen mijn pakket aan kwam en ik hem heb geopend zag ik dat de whey (aarbei pot) was ingedeukt en dus ook open voor een klein stukje, een heleboel whey verloren maar dat kan gebeuren. Maar dat vergeef ik xxl aangezien ik daar teveel heb besteld om er moeilijk over te doen.

Edit: Niks om xxl de schuld te geven uiteraad, denk dat het gewoon de fout van de tnt was. Die hebben waarschijnlijk het pakket laten vallen, ze moesten eens naar de sportschool gaan, dan kunnen ze gerust pakketjes van 6kilo optillen. :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.147
@René

Ik heb die stack van NOW, gaba, L-arginine, L-ornithine + maca, ik neem die hele zooi gewoon gelijktijdig in, dit doet toch niks af van de opname hé?!

ik heb op de site staan hoe in te nemen.. volg dat en zit je goed

• #6.149
oo dat is jammer.. bezorgers gooien met dozen dat is het probleem.. hoe groter de doos hoe meer er mee gegooid wordt merken we....

Ik vind de levering van xxl super. Ik had besteld: Die shirt die Rene als avatar gebruikt, 5kg whey (heerlijke smaak aardbei en banaan) 1 pot omega 3 van NOW en multivit.

Echter een minpuntje, toen mijn pakket aan kwam en ik hem heb geopend zag ik dat de whey (aarbei pot) was ingedeukt en dus ook open voor een klein stukje, een heleboel whey verloren maar dat kan gebeuren. Maar dat vergeef ik xxl aangezien ik daar teveel heb besteld om er moeilijk over te doen.

Edit: Niks om xxl de schuld te geven uiteraad, denk dat het gewoon de fout van de tnt was. Die hebben waarschijnlijk het pakket laten vallen, ze moesten eens naar de sportschool gaan, dan kunnen ze gerust pakketjes van 6kilo optillen. :)

goeie bezorging.
Bedankt Rene.

En idd men 2 potten zijn ingedeukt maar dat is niet uw fout.

doos stond aan de deur vandemorgen :thumbup:

producten zijn in orde, maar waar stonden de 200 xxl flyers op mijn bestelling? :D

Net animal pump besteld, hopelijk morgen binnen maar denk het niet dus dan woensdag maar.

nog wat samples over?

groeten christian

Rene heb je nu eigenlijk al eens gekeken of alles goed is gekomen met mijn bestelling?

nr 18033

Nu beweert mijn ma dat een overschrijving soms enkele dagen duurt .. dusd dan zou ik enkele dagen later zijn als de 3 ... 5 dagen zou dus vandaag zijn geweest , maar misschien is er staking geweest bij TNT ??

Kbegin mee eerlijk gezegd wat zorgen te maken omdat het de eerste keer is dat ik op internet bestel en het precies zo mis loopt :D

• #6.155
Rene heb je nu eigenlijk al eens gekeken of alles goed is gekomen met mijn bestelling?

nr 18033

Nu beweert mijn ma dat een overschrijving soms enkele dagen duurt .. dusd dan zou ik enkele dagen later zijn als de 3 ... 5 dagen zou dus vandaag zijn geweest , maar misschien is er staking geweest bij TNT ??

Kbegin mee eerlijk gezegd wat zorgen te maken omdat het de eerste keer is dat ik op internet bestel en het precies zo mis loopt :D

ik heb het even doorgegeven.. het wordt morgen even nagekeken. Maak je geen zorgen je krijgt je pakket hoe dan ook ;)

k thnx :)

Het kan goed zijn dat het morgen arriveert.. mrja dan weet ik het tenminste als het niet moest zjin , heb ff alles nagekeken en bestelnr en juiste rekenning nr zouden moeten vermeld zijn dus ^^

• #6.157
k thnx :)

Het kan goed zijn dat het morgen arriveert.. mrja dan weet ik het tenminste als het niet moest zjin , heb ff alles nagekeken en bestelnr en juiste rekenning nr zouden moeten vermeld zijn dus ^^

wanneer heb je dan precies betaald en hoe laat?

Dinsdagochtend van vorige week zou de overschrijving gebeurd moeten zijn naar het belgisch rekenning nummer .

ja ok.. dan had je het idd al moeten hebben.

Nja het is best wel vreemd .. maarja eind goed al goed zeg ik altijd dus hoop ik dat het in orde komt;)

Mrja het is zoals ik zeg , mijn moeder beweert dat de afhouding van het geld op haar rekenning meestal enkele dagen later gebeurd na de overschrijving (wat ik wel vreemd vind). Dus als dat waar ik kan het zijn dat de betaling bijvoorbeeld pas vrijdag voltooid is en dan zou morgen nog steeds kunnen...

Achja kijk het maar eens na, de mooie prijs zorgt ervoor dat het het wachten waard is :D

Terug
Naar boven