AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nja het is best wel vreemd .. maarja eind goed al goed zeg ik altijd dus hoop ik dat het in orde komt;)

Mrja het is zoals ik zeg , mijn moeder beweert dat de afhouding van het geld op haar rekenning meestal enkele dagen later gebeurd na de overschrijving (wat ik wel vreemd vind). Dus als dat waar ik kan het zijn dat de betaling bijvoorbeeld pas vrijdag voltooid is en dan zou morgen nog steeds kunnen...

Achja kijk het maar eens na, de mooie prijs zorgt ervoor dat het het wachten waard is :D

Niet vergeten dat er algemene staking is in België. Dus gisteren en vandaag
was er geen post.

ik heb gisteren nochtans mijn pakketje toegekregen van xxl

Strange ... op de radio zeiden ze net dat Antwerpen X had gestaakt, ergo
er geen post zou zijn in Limburg & Antwerpen. En dit voor gisteren en vandaag.
Maarja, misschien dat de pakjesdienst daarbuiten valt dan ...

Strange ... op de radio zeiden ze net dat Antwerpen X had gestaakt, ergo
er geen post zou zijn in Limburg & Antwerpen. En dit voor gisteren en vandaag.
Maarja, misschien dat de pakjesdienst daarbuiten valt dan ...

zo een pakjesdienst valt niet onder de noemer post... zijn meestal zelfstandige koeriers of onderopdrachten...

gelukkig voor mij :D

nja als het niet door de staking komt valt het wel wat tegen :p

Vndaag nog niemand gezien mrja de dag is nog jong

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.166
nja als het niet door de staking komt valt het wel wat tegen :p

Vndaag nog niemand gezien mrja de dag is nog jong

Zending verzonden naar land van bestemming
04-10-2008
NEDERLAND

Zending in depot
04-10-2008
NEDERLAND

Zending ontvangen in land van bestemming
06-10-2008
BELGIE

Zending zit in afleverroute
06-10-2008
BELGIE

Gisteren verzonden in belgie dus ik heb het wss vandaag

Lekker , danku rene om te kijken ! Het heeft wss te maken met wat mijn moeder zei over die trage overschrijving enzo. XXL is top :D

Laatst bewerkt:
  • #6.168
Gisteren verzonden in belgie dus ik heb het wss vandaag

Lekker , danku rene om te kijken ! Het heeft wss te maken met wat mijn moeder zei over die trage overschrijving enzo. XXL is top :D

het is de 4e verzonden..en gisteren zat het in de afleverroute maar is blijkbaar niet afgeleverd.. dan moet het vandaag komen.

ok das in orde , merci rene ik ben gerustgesteld.

Je hebt er alvat weer een vaste klant bij nu :D

Hey Rene,

Vrijdag 14:40u besteld en betaald maar helaas nog niets binnengekregen. Enig idee wat het kan zijn? (Bestelling naar Apeldoorn ;) )

• #6.171
Hey Rene,

Vrijdag 14:40u besteld en betaald maar helaas nog niets binnengekregen. Enig idee wat het kan zijn? (Bestelling naar Apeldoorn ;) )

mail dit soort dingen beter even naar info@xxl.. geef dan alle gegevens.. dan kunnen we iets uitzoeken.. hier kan ik niets mee.

Lol ik werd echt op proef gesteld door het lot

Eerst wachtk zo lang , dan op de dag (vandaag) dat het moet aankomen vertrek ik net naar school nog geen 2 straten verder telefoon -> Tis afgeleverd :D

Er zat zelfs een sample bij :p ik ben zo gelukkig als een klein kind met een auto'tje :p

Thanks voor de snelle levering weer! :D

volgende week ff 10kg protein80 bestelle in vANILLE allemaal (kan geen banaan meer zien :P ) en 5 van die shirtjes

zo mijn bestelling is binnen inclusief een t-shirt daar ben ik dus blij mee ware het niet dat de maat een L is dus die is voor mevrouw denBels is die ook weer tevreden..

Great service yet again from XXL

Merci Rene :) Was een plezier te bestellen bij u

• #6.177
lol ik hoor net datk van 15.5 naar 14.5 % vet ben gegaan en 2 kg gegained in gewicht op een maand

Wat gaat dat nu niet zijn met mijn nieuwe supplementen als dextrojuice :D

Leve XXL ! :D

workout_maniac_x138.jpg

max_curl_x129.jpg

sorry rene maar zijn er echt mensen die deze xtreme hardbodies kopen?:roflol:

Terug
Naar boven