- Waardering
- 4.389
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez..besteld & overgeschreven...nr 20685
Ik ben benieuwd naar de snelheid dit keer![]()
Besteld op 8/12 om 14u12
Ontvangen op 10/12 om 11u05
Pakket in uitstekende staat trouwens! Thx voor vlotte service!![]()

.. 
René, kan je ook even bij de Olimp trainingshandschoenen even de mogelijkheid voor 2 stuks bijplaatsen, ik zou 2 paar nodig hebben![]()

Gisterennamiddag het geld overgemaakt
Deze voormiddag om half 11 was de zending aangekomen!
Nieuw record?
Bedankt voor de snelle en goede service René!

René, kan je ook even bij de Olimp trainingshandschoenen even de mogelijkheid voor 2 stuks bijplaatsen, ik zou 2 paar nodig hebben![]()

Maandag avond bestelling gedaan en betaald via Ideal , vandaag nog niks binnen gekregen??
héhé...Maandag avond bestelling gedaan en betaald via Ideal , vandaag nog niks binnen gekregen??
De dubbele dozen waren op?héhé...
Ik moet ook nog even geduld hebben (ook maandag betaald), hopelijk tot morgen!
geen idee. had je mss megagrow besteld? Hoewel er uitverkocht staat bestellen sommige het toch.. ja dan moet je even wachten. Maandag is dat er weer.
Vals alarm enkele minuten na deze post kwam tnt , exuces ,wel laat voor pakketjes maar beter laat als niet.
Ik had btw whey besteld , net terug van t trainen ben nu aan t genieten , smaak is echt goed , en t schepje is vrij klein volgens mij doe ik hier langer mee als de revolutions die ik normaal gebruik.
bedankt , ik neem straks de folder mee naar mijn vrienden voor wat reclame

Ik heb natuurlijk wel even uitgedoktert van te voren 21 gram per schep revo is 42 g per 2 scheppen aan eiwitten , 1 scoop telt 30 gx 2 dus =60 g
als ik dan xxl whey bereken per 60 g = 48 gram eiwit
verschil dus 6 g eiwit per shake = is dus voordeliger, dus daar doe ik langer mee aangezien het percentage eiwit hoger is ik dus minder gram totaal hoef te nemen
Hoef je niet voor uit je slof te schieten , zelfs voordeel voor jou eigen merk![]()
ik dacht dat het puur over het scoopje ging. ik kan rustig gaan slapen nu gelukkig!"Kijk hier voor onze nieuwe folder Bij elke order doen we 2-3 folders en hopen dat jullie helpen deze te verpreiden. Er is geen betere reklame als mond op mond reklame"
is reklame niet reclame....?