AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gaat idd altijd heel snel naar belgie, leve dpd

René, kan je ook even bij de Olimp trainingshandschoenen even de mogelijkheid voor 2 stuks bijplaatsen, ik zou 2 paar nodig hebben:)

Maandag avond bestelling gedaan en betaald via Ideal , vandaag nog niks binnen gekregen??

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.032
Maandag avond bestelling gedaan en betaald via Ideal , vandaag nog niks binnen gekregen??

geen idee. had je mss megagrow besteld? Hoewel er uitverkocht staat bestellen sommige het toch.. ja dan moet je even wachten. Maandag is dat er weer.

• #7.033
De dubbele dozen waren op?;) héhé...
Ik moet ook nog even geduld hebben (ook maandag betaald), hopelijk tot morgen!

Je order is vandaag net weg gegaan.. de betaling kwam gisterenavond pas binnen. Geen idee waarom dat ooit sneller of langzamer gaat.

geen idee. had je mss megagrow besteld? Hoewel er uitverkocht staat bestellen sommige het toch.. ja dan moet je even wachten. Maandag is dat er weer.

Vals alarm enkele minuten na deze post kwam tnt , exuces ,wel laat voor pakketjes maar beter laat als niet.

Ik had btw whey besteld , net terug van t trainen ben nu aan t genieten , smaak is echt goed , en t schepje is vrij klein volgens mij doe ik hier langer mee als de revolutions die ik normaal gebruik.

bedankt , ik neem straks de folder mee naar mijn vrienden voor wat reclame

• #7.035
Vals alarm enkele minuten na deze post kwam tnt , exuces ,wel laat voor pakketjes maar beter laat als niet.

Ik had btw whey besteld , net terug van t trainen ben nu aan t genieten , smaak is echt goed , en t schepje is vrij klein volgens mij doe ik hier langer mee als de revolutions die ik normaal gebruik.

bedankt , ik neem straks de folder mee naar mijn vrienden voor wat reclame

De maat van het schepje (scoop) bepaald niet hoelang je met een emmer whey doet, dat bepaal je zelf! Kijk hoeveel gram proteine je wilt binnen krijgen, en kijk hoeveel scoops whey dat zijn.

nu hou ik op over die scoops van ik vlieg altijd uit mijn slof als iemand over scoops begint en hoelang hij dan ergens mee doet :D

thx voor het reklame maken ;)

Ik heb natuurlijk wel even uitgedoktert van te voren 21 gram per schep revo is 42 g per 2 scheppen aan eiwitten , 1 scoop telt 30 gx 2 dus =60 g

als ik dan xxl whey bereken per 60 g = 48 gram eiwit

verschil dus 6 g eiwit per shake = is dus voordeliger, dus daar doe ik langer mee aangezien het percentage eiwit hoger is ik dus minder gram totaal hoef te nemen:rolleyes:

Hoef je niet voor uit je slof te schieten , zelfs voordeel voor jou eigen merk:D

• #7.037
Ik heb natuurlijk wel even uitgedoktert van te voren 21 gram per schep revo is 42 g per 2 scheppen aan eiwitten , 1 scoop telt 30 gx 2 dus =60 g

als ik dan xxl whey bereken per 60 g = 48 gram eiwit

verschil dus 6 g eiwit per shake = is dus voordeliger, dus daar doe ik langer mee aangezien het percentage eiwit hoger is ik dus minder gram totaal hoef te nemen:rolleyes:

Hoef je niet voor uit je slof te schieten , zelfs voordeel voor jou eigen merk:D

:D ik dacht dat het puur over het scoopje ging. ik kan rustig gaan slapen nu gelukkig!

"Kijk hier voor onze nieuwe folder Bij elke order doen we 2-3 folders en hopen dat jullie helpen deze te verpreiden. Er is geen betere reklame als mond op mond reklame ;)"

is reklame niet reclame....?

• #7.039
"Kijk hier voor onze nieuwe folder Bij elke order doen we 2-3 folders en hopen dat jullie helpen deze te verpreiden. Er is geen betere reklame als mond op mond reklame ;)"

is reklame niet reclame....?

ik weet niet waar je het over hebt? :D

Terug
Naar boven