- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na de training vanavond heb je er weer een nieuwe klant bij Rene hahaHad dat shirt aan en 1 vroeg: Waar is dat van? ff uitgelegt en hij koopt binnen kort whey haha
![]()

Je order is vandaag net weg gegaan.. de betaling kwam gisterenavond pas binnen. Geen idee waarom dat ooit sneller of langzamer gaat.

@DRWHO.
Je maakt deze shake het beste met een shakebeker. Water of melk erin. Eiwit erop. Dan schudden nog beetje water of melk er bij en nog eens stevig schudden en dan opdrinken. Dus niet eerst met een vorkje gaan rommelen.
Dan moet het goed gaan. Dat gaat bij mij ook altijd goed. Hoe meer je klutst of mixt hoe dikker het wordt tot pap of pudding aan toe. Deze shake maak je en snel opdrinken. Anders wordt het dikker en dikker denk maar aan brinta.
Hoop dat dat ook lukt bij jou.
leuke rapportage trouwens!

Okay...vanmiddag dus m'n eerste pot Nightproteïn (vanille) ontvangen en daarnet was het zover: m'n eerste shake...al liep dat wel even anders dan gepland. Even verduidelijken:
Als het op supplementen nemen of maken (in geval van poeders) aankomt, ben ik een nauwgezet gebruiksaanwijzing lezer. Instructies op de pot nightproteïn zijn als volgt: 2 maatscheppen in minstens 400ml vloeistof. Zo gezegd zo gedaan, 400ml magere melk en daar 2 maatscheppen op. Eerst effe ingeroerd met een vork; dat begon al slecht want het koekte al hard aan op die vork, ik moest het er al afkrabben. Goed, ik neem m'n staafmixer bij de hand, met zo'n klopper op (hetzelfde als een manuele klopper, maar dan op de mixer natuurlijk) zo heb ik mijn shakes tot nu toe bijna altijd gemaakt en steeds weer zonder problemen. Ik zet die nooit op volle kracht, zeker niet in het begin. Na een 30-tal seconden kloppen verkreeg ik een "brij" die zo dicht was dat je er bijna diezelfde vork in kon rechtzetten. Oké, dan maar wat melk toevoegen...nog wat verder kloppen. Ik zat ondertussen al ruim over de halve liter melk maar het bleef toch eerder pap dan shake. Telkens zag ik daar ook hardnekkige brokken omhoog komen en dat is nog erger dan een wat dikkere shake.
Oké, genoeg gemixed, dan maar met brokken -zal nog wel meevallen dacht ik- en beginnen drinken. Na de eerste slok was het duidelijk dat die grote brokken onderdeel waren van vele kleintjes...Nu als er 1 ding is wat gewoon niet te slikken is in een shake, dan zijn het wel brokken. Eentje dat gaat nog, maar een hele shake vól brokken...
Vervolgens neem ik er een zeef (of vergiet) bij en besluit de pap door de zeef te gieten, om toch niet alles verloren te laten gaan. Behoorlijk traag werkje, want zo'n pap loopt niet vlot door het vergiet. Ik heb het wat moeten helpen door het open te wrijven, zal het zo stellen. Uiteindelijk heb ik een shake gedronken die brokvrij was, maar dus nog steeds teveel pap. In mijn vergiet is een hoeveelheid brokken overgebleven die makkelijk 1 maatschep konden vullen, zo schat ik. Achteraf heb ik zelfs in de afloop van onze gootsteen nog brokjes moeten verwijderen, die met water er niet door spoelden!
Om dat allemaal wat extra te staven, heb ik met de gsm enkele foto's gemaakt.
Rene?

Binnenkort een cut inzetten.
Ik denk dat ik voor een goedkoop alternatief ga à la 200 cafeine tabs à 250 mg voor 12 euro!
Wat zal ik hier nog meer bij gebruiken? Ik zat te denken aan BCAA en wellicht die CLA, Green tea, L-Carntine(is dit zijn geld waard?).
Of kan ik dan beter voor een hydroxycut gaan?
. Snelle levering ook!Renée, even een vraagje, kwou de Mega Grow gaan bestellen(staat op 1 in de supp top 100), lijkt zo'n beetje vanalles in te zitten, vroeg ik me af, met welk product kan ik het het beste combineren, een complex carb gainer of whey protein of mss nog iets anders?
Maar psssttt n geheimpje, de kerstman komt weldra weer langs bij René en dan laat ie vrolijke stacks achter (met o.a. megagrow... ^^)Heeft het zin om de Complex Carb Gainer te gebruiken ism de Whey Protein Instant? Omdat er al een zooitje eiwitten zitten in de gainer?