Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb vandaag ook bestelling gedaan, en al betaalden een van de producten was EAS van xxl. maar ik zie dat deze tijdelijk is uitverkocht tot21 april, sturen julie dan gewoon de 21 alles of sturen juli al het geen wat je hebt al op en daarna nog is of hoe doen juli het?
ik zet die datum er express bij zodat je kan zien wanneer het er weer is, de order wordt dan in zijn geheel op die datum verstuurd omdat het een keuze van je was omdat mee te bestellen.

XXL Nutrition zei:vanaf volgende week komen er wekelijks nieuwe supplementen in de XXL lijn, er is steeds de nodige vertraging om steeds andere redenen.. maar goed. de spullen komen er eindelijk aan.
Met een beetje geluk komen morgen de BCAA 1000mg mega caps en de AAKG 1250mg caps
volgende week komt de nieuwe lijn whey en veel meer

Je bent de maand mei nog vergeten.
Wanneer gaat XXL naar de beurs? Ik denk me wel wat aandelen te kopen...![]()
.. maar alleen DBB leden als aandeelhouder dan 
@XXL Nutrition:
Ik heb een vraagje wat betreft de Kre-Alkalyn creatine nieuw in het XXL assortiment.
Er staat bij doseringen tot 90KG -> 1500mg aanbevolen.
Op niet-trainingsdagen moet men 1 tot 2 tabletten innemen. Ik zit onder de 90 dus is het dan de bedoeling dat ik op niet-trainingsdagen direct 2 capsules (1500mg) naar binnen drink of is alleen op trainingsdagen 2 capsules aan te raden? (1 's ochtends en voor de training)
Cellmass, is da normaal dat daar schuim opkomt als je dat roert om op te lossen?
Ja dat is normaal... Die schuim is lekker trouwens...
@ rene :
ik zie dat er een hoop producten van het huismerk binnenkomen. Komen er binnenkort ook fatburners/stackers uit van XXL ? zoja dan wacht ik nog even anders probeer ik de NCP van get diesel even uit.
Ik hoor het wel
Ja dat is normaal... Die schuim is lekker trouwens...

Hmm
Tony Question
NOX Pump Formula: Why has this product been stopped
Answer
Dorian Yates have had a few small problems with the manufacture of their product line, however, Dorian Yates assure us that their product line manufacturing issues are nearly resolved and the products will be available again fully very shortly.