- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik hem in een shakebaker maak die van BSN dan valt de schuimlaag mee idd... maar als je hem in een glas kiept via een elektrische shaker dan heb je toch wel een cmtje of 1.5 schuim.... BSN choco is tot nu toe wel de lekkerste shake die ik gehad heb

rene, bestelling binnengekregen handschoenen passen perfect, maar tanktop maat xxl is echt te klein, zit superstrak!
misschien voor de grotere DBBers maat xxxl ( en als het kan zwart)?

ik denk dat er wat stofje ronddwaalden in de fabriek die er niet hoorde te zijn.
En met stofjes bedoel je dan ook in de Nox zelf? Zo ja, moest het dan weer op de markt komen is nox niet meer wat het geweest is waarschijnlijk?
de nox in de zilver zakjes was naar mijn mening ook niet zo sterk als die 1e versie in de papieren witte zakjes.
Ik weet verder niet welke stofjes precies maar het was niet allemaal in orde iig.

Weer wat lekkers besteld!!
XL Nutrition, Mega Grow 2000 gr (Kers), aantal:1, prijs: 39.50
Universal, Animal M-Stak 2x 21 Packs, aantal:1, prijs: 79.50
XXL Nutrition, Whey Protein Instant + Protein 80 5 kg (Vanille, Vanille), aantal:1, prijs: 81.50
Best Body, Protein Block 1 reep (Vanille), aantal:5, prijs: 13.00
Lipotrex, Zinc 100 caps, aantal:1, prijs: 9.00
Totaalbedrag: EUR 222.50
Kan niet wachten!!! xd
Ow enne, kheb er weer een trouwe klant bij gewonnen voor jou
Al 4 maten dat nu geregeld bij je bestellen!!! En binnekort met tanktop nog meer reclame maken @ gym![]()
Zit aan de Whey (smaak cookie & cream) die ik als proefsachet een keer bij m'n bestelling kreeg.
Volgens mij is dit een subtiele manier van marketing: de WPI van XXL is vele malen lekkerder!
hahaha! welk merk is dat dan sample? we krijgen volgende week van 2 van onze nieuwe whey's samples. ik heb gekozen voor cappuccino en perzik/mango.. en heb dan geen samples van cocos en bosvruchten.
xxl,
de Allergy Free Protein van julie hebben die een lange afgifte of meer een korte piek zoals whey of een mix?
Niet dat ik niet tegen melk kan maar met een litertje per dag merk ik toch dat men huid wat onzuiverder wordt, en dat ik er minder hard bijsta...
kik uit naar volgende weken, laat de nieuwe spulletjes maar komen!
Syntrax Nectar - wat een slappe knoei...
Had al extra weinig water gebruikt, maar ook dat mocht niet baten...
Gelukkig staat er nog genoeg WPI vanille in de kast (maar ja: cookie & cream klonk erg aanlokkelijk vanochtend toen ik nog helemaal geen honger had).
perzik/mango voor mij!
Samples bij m'n volgende bestelling?ahaa nectar van syntrax.. ik ben er ook niet wild van. Maar we hadden samples gekregen dus die heb ik uitgedeeld aan onze klanten.
Ik kan niet wachten op onze nieuwe whey.. die ga ik in de ochtend pakken als 1e na het opstaan. Ren in meteen naar beneden in mij shortje om een shakie te makenperzik/mango voor mij!