AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ow dom van mij zie het juist staan :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.263
rene kan je de labrada supercharge ook in de cut gebruiken?

ja geen enkel probleem

btw vind het echt zonde dat XXL geen echte vitargo meer verkoopt .. Vitargo is misschien goor maar het werkt wel nog beter als WMS vind ik persoonlijk (ben blijkbaar ook niet de enige)

Enige kans dat het terug komt? Of kan ik het op een bepaalde manier toch via jullie bestellen?

Binnekort gak een bestelling plaatsen met 10 kg whey , BCAA's , Supercharge , ZMA (maar geen vitargo :( )

theoretisch zou WMS beter moeten zijn,ik zal eens kijken voor vitargo elektro lyte dat is denk de beste keuze met vitargo of niet?

ja geen enkel probleem

theoretisch zou WMS beter moeten zijn,ik zal eens kijken voor vitargo elektro lyte dat is denk de beste keuze met vitargo of niet?

Ik zou het persoonlijk ook fijn vinden moest vitargo er terug bijstaan. Van mijn part is de gewone carboloader meer dan genoeg hoor! Hoeft die speciale boel niet te zijn :D

• #9.266
btw vind het echt zonde dat XXL geen echte vitargo meer verkoopt .. Vitargo is misschien goor maar het werkt wel nog beter als WMS vind ik persoonlijk (ben blijkbaar ook niet de enige)

Enige kans dat het terug komt? Of kan ik het op een bepaalde manier toch via jullie bestellen?

Binnekort gak een bestelling plaatsen met 10 kg whey , BCAA's , Supercharge , ZMA (maar geen vitargo :( )

Ik zou het persoonlijk ook fijn vinden moest vitargo er terug bijstaan. Van mijn part is de gewone carboloader meer dan genoeg hoor! Hoeft die speciale boel niet te zijn :D

ik heb net een volle palet besteld ;).. elekrolyte citrus die heeft dezelfde prijs als de carbloader maar bevat nog mineralen en vind ik beter rondom je training.

He Rene, ik wou een bestelling plaatsen maar zie dat de eas uitverkocht is sinds 24 April? Wanneer zou die terug binnen zijn? Oftewel wat zou een goed alternatief zijn voor spierherstel (vrouwlief moet revalideren en heeft serieus krampen). :rolleyes:

• #9.268
He Rene, ik wou een bestelling plaatsen maar zie dat de eas uitverkocht is sinds 24 April? Wanneer zou die terug binnen zijn? Oftewel wat zou een goed alternatief zijn voor spierherstel (vrouwlief moet revalideren en heeft serieus krampen). :rolleyes:

ik verwacht deze eigenlijk vrijdag weer binnen te hebben, ik zou even wachten daarop als ik je was.

Zeer tevreden over Service. Dinsdag bestelt en vandaag al binnen. Voor herhaling vatbaar.

:thumbs:

Voor service moet je bij XXL wezen - wist je dat nog niet?

moet toch wel zeggen dat die powerbutter verdomt goed te eten is :D
smaak is echt prima, had ik niet verwacht eigenlijk

• #9.275
Rene zijn er toevallig plannen voor een 1l shakebeker?

Hier nog iemand uit Hasselt :) Hassogym lid? Ik health city. Veel mensen die overgelopen zijn naar Hasso...

Veel tevreden ex health city mensen in hassogym vooral .. ik heb al PM's gehad van mensen die info wilden ,, ze komen allemaal naar hassogym :p (en terecht trouwens)

@ Rene : Vitargo (de echte) wordt blijkbaar gewonnen uit waxt maize. Heb gisteren wetenschappelijke onderzoeken enzoverder bekeken. Nu blijkt het dat waxy maize zelfs niet tegen dextrose zou opkunnen. De insuline piek uit waxy maize is veel veel lager.

Het kwam erop neer dat dit de beste volgorde zou zijn
1. Vitargo
2. Dextrose
3. WM

WM zou ver achtergelaten worden door vitargo (ondanks de gore smaak)

Terug
Naar boven