Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol je bent uit hasselt zie ik
hier diepenbeek , limburg is top 
rene kan je de labrada supercharge ook in de cut gebruiken?
btw vind het echt zonde dat XXL geen echte vitargo meer verkoopt .. Vitargo is misschien goor maar het werkt wel nog beter als WMS vind ik persoonlijk (ben blijkbaar ook niet de enige)
Enige kans dat het terug komt? Of kan ik het op een bepaalde manier toch via jullie bestellen?
Binnekort gak een bestelling plaatsen met 10 kg whey , BCAA's , Supercharge , ZMA (maar geen vitargo)
ja geen enkel probleem
theoretisch zou WMS beter moeten zijn,ik zal eens kijken voor vitargo elektro lyte dat is denk de beste keuze met vitargo of niet?

Lol je bent uit hasselt zie ikhier diepenbeek , limburg is top
Veel plezier met de EAS, klees er veel goeie dingen over
Hassogym lid? Ik health city. Veel mensen die overgelopen zijn naar Hasso...btw vind het echt zonde dat XXL geen echte vitargo meer verkoopt .. Vitargo is misschien goor maar het werkt wel nog beter als WMS vind ik persoonlijk (ben blijkbaar ook niet de enige)
Enige kans dat het terug komt? Of kan ik het op een bepaalde manier toch via jullie bestellen?
Binnekort gak een bestelling plaatsen met 10 kg whey , BCAA's , Supercharge , ZMA (maar geen vitargo)
Ik zou het persoonlijk ook fijn vinden moest vitargo er terug bijstaan. Van mijn part is de gewone carboloader meer dan genoeg hoor! Hoeft die speciale boel niet te zijn![]()
.. elekrolyte citrus die heeft dezelfde prijs als de carbloader maar bevat nog mineralen en vind ik beter rondom je training.He Rene, ik wou een bestelling plaatsen maar zie dat de eas uitverkocht is sinds 24 April? Wanneer zou die terug binnen zijn? Oftewel wat zou een goed alternatief zijn voor spierherstel (vrouwlief moet revalideren en heeft serieus krampen).![]()
Thxik verwacht deze eigenlijk vrijdag weer binnen te hebben, ik zou even wachten daarop als ik je was.
Voor service moet je bij XXL wezen - wist je dat nog niet?
heb je je pakketje al binnen?Zou ik thuis eens moeten navragen - ik neem aan van wel

moet toch wel zeggen dat die powerbutter verdomt goed te eten is
smaak is echt prima, had ik niet verwacht eigenlijk

jsus zit er al eelt op je tongVoor service moet je bij XXL wezen - wist je dat nog niet?

Af en toe scrubben

Hier nog iemand uit HasseltHassogym lid? Ik health city. Veel mensen die overgelopen zijn naar Hasso...
(en terecht trouwens)Rene zijn er toevallig plannen voor een 1l shakebeker?