- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad de pomp is maar minimaal en ook geen doel, citruline zorgt voor een beter transport naar de spieren. Ik vind EAS echt een topper en voel en zie wel degelijk verschil bij me zelf, we krijgen er zeer veel goede feedback over.
...da's het probleem: weet niet precies waar ik het aan moet voelen.
Heb altijd maar érg weinig spierpijn, dus wellicht is het spul absoluut fantastisch!
Is altijd welkomdat wat niet nodig geweest... had je tegoed dan voor een volgende keer of als we je order kunnen vinden nog gooi ik er wel iets bij

he xxl heb me bestelling binne
bedankt voor de extras !
Vanaf morgen wil ik met Lipo6 beginnen, maar ik ben ook een regelmatig gebruiker van Supercharge en heb ook AAKG binnen gekregen.
De SC wil ik even laten voor wat het is en eens wat meer met AAKG proberen, maar vormt dat gebruik gelijk met Lipo6 een probleem?

http://www.pasioingredients.com/index.cfm/product/7_1/isosparktrade-isotonic-beverage-500-gram.cfm
Die wordt me aangeraden - iets voor het assortiment?
Daarbij vroeg ik me af of je zakjes whey hebt (kant en klaar verpakt met ingredienten erop)? Zelf poeder in zakjes doen durf ik niet aan met m'n vakantie (ik ga o.a. naar China)... De zakjes zoals die Syntrax zou ideaal zijn (en als het beter smaakt dan Syntrax is het helemaal ideaal!)
Hey
Is er onlangs iets veranderd aan de formule van Xtend waar je weet van hebt?
Ik heb ondertussen al enkele potjes van de limonade smaak op. Ik had nu die nieuwe appel smaak eens besteld, maar dat poeder vond ik enorm chemisch ruiken, en ik vond het ook niet erg lekker. Ik had bij dezelfde bestelling ook nog een pot limonade smaak besteld. Ik heb die nu net geopend, en die ruikt ook al zo chemisch (de potten hiervoor hadden dat niet). Ook heb ik de indruk dat het poeder iets lichter is van kleur.
Verandering in de formule, of heb ik toevallig 2 slechte potten?
Ren,
Ik ben van plan Ragnarok te stacken met een van jullie creatine's zoals bijvoorbeeld nitrocrea. Is het dan aan te raden om Ragnarok als pre workout te nemen, en de nitrocrea enkel met water en dextrojuice direct na de training? Of zou ik hem ook bij het ontbijt innemen, als dat tenminste geen overkill gaat worden?
Gistermiddag besteld, vandaag binnen!
Topservice XXL! Bedankt!
)Hallo ik zie dat de EAS momenteel uitverkocht is maar hoeveel kost dit product eigenlijk? Heb er wel interesse in.![]()