AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Over die EAS: volgens de website heb je lemon, van jou hoorde ik spannende verhalen over punchsmaak - heb je een andere smaak dan lemon?

die heb ik zelf nog ingepakt :o.. we hadden best veel mensen die zaten te wachten op de EAS dus is allemaal wat "te" snel gegaan denk ik. Ik stuur je die pot maandag na! heb je het al gedronken en zo ja wat vind je van de smaak?

oh oh oh rene, beter geen inpakwerk voor jou, ik weet het, het is heel moeilijk:P

- megagrow: smaak is echt heel relaxed, ik drink het zo weg. hoef geen staafmixer te gebruiken, ff roeren en klaar is klara.

- EAS: mixed makkelijk met water (ff roeren) en de smaak is zeker te doen. ik heb verschillende amino's gedronken en de meest zijn echt niet te zuipen.

- night protein "aardbei": t*ring als ik het eerder had geweten, dan had ik deze genomen ipv van vanille. hoef niet zo lang te mixen, geen klonten, lost sneller op en de smaak is echt lekkah lekkah. heb nog 1 kg vanille staan....ff opmaken en in het vervolg alleen maar aardbei.

heb zondag ook even DextroJuice besteld,
komt denk ik morgen aan.
mooi shirtje erbij, en lekker trainen maar!

is krea plex via jullie bestellen op één of andere manier mogelijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.365
Beste Rene,

Momenteel zit ik in de cut en mijn whey protein instant is weer bijna op, tijd voor een nieuwe bestelling dus. Nu denk ik er ook over de EAS aan te schaffen, is dit raadzaam en tevens goed te combineren met whey?

Groeten

ja dat kan prima.. maar mss is het omdat je in de cut zit beter om te kijken naar recovery formula dat is meer tegen spierafbraak en zeer geschikt voor de cut.

Over die EAS: volgens de website heb je lemon, van jou hoorde ik spannende verhalen over punchsmaak - heb je een andere smaak dan lemon?

de site was niet helemaal bijgewerkt nu wel als het goed is.. we hebben helemaal geen lemon meer. ik wacht op de foto's en komt ook die nieuwe pot op de site.

oh oh oh rene, beter geen inpakwerk voor jou, ik weet het, het is heel moeilijk:P

- megagrow: smaak is echt heel relaxed, ik drink het zo weg. hoef geen staafmixer te gebruiken, ff roeren en klaar is klara.

- EAS: mixed makkelijk met water (ff roeren) en de smaak is zeker te doen. ik heb verschillende amino's gedronken en de meest zijn echt niet te zuipen.

- night protein "aardbei": t*ring als ik het eerder had geweten, dan had ik deze genomen ipv van vanille. hoef niet zo lang te mixen, geen klonten, lost sneller op en de smaak is echt lekkah lekkah. heb nog 1 kg vanille staan....ff opmaken en in het vervolg alleen maar aardbei.

de vanille is vanaf de nieuwe batch die we over een week krijgen ook beter oplosbaar en wordt iets minder dik ook. ik vind de aardbei persoonlijk ook beter smaken. maar ik eet het altijd als een pap met een lepel ;)

je EAS is vandaag nagestuurd

heb zondag ook even DextroJuice besteld,
komt denk ik morgen aan.
mooi shirtje erbij, en lekker trainen maar!

:thumbs:

is krea plex via jullie bestellen op één of andere manier mogelijk?

wat is dat voor iets dan?

rene wat is dat recovery supplement dan ? Wezenlijk iets anders dan EAS,purple wraath of xtend?

• #9.367
rene wat is dat recovery supplement dan ? Wezenlijk iets anders dan EAS,purple wraath of xtend?

het is een XTEND kloon als het ware.. dat vind ik een degelijke formule met meerwaarde voor puur spierbehoud en herstel. Daarom wou ik die graag in de eigen lijn er bij hebben.

we krijgen de komende maand nog veel van het eigen merk erbij. Zodat we straks alles wat je normaal kan kiezen in de xxl lijn zit ;)

Beste Rene,

Krea Plex is een product van Universal en zou een zeer goede creatine zijn.
Bovendien zouden er ook bcaa's inzitten etc.

Trainingsmaat vertelde dat hij ooit zo'n staaltje had en er niet normaal hard op ging. Beste crea die hij ooit gebruikte ...

Maar vindt het bijna nergens dus hoop via u mss?

het is een XTEND kloon als het ware.. dat vind ik een degelijke formule met meerwaarde voor puur spierbehoud en herstel. Daarom wou ik die graag in de eigen lijn er bij hebben.

we krijgen de komende maand nog veel van het eigen merk erbij. Zodat we straks alles wat je normaal kan kiezen in de xxl lijn zit ;)

natuurlijk tegen gereduceerde tarieven;)

Hej Rene!
Ik heb al verschillende keren bij jullie besteld, maar wat ik elke keer tevergeefs zoek om mee te bestellen is een pillendoos. Nu schroef ik elke ochtend net wat potjes open :p. Komt dit er ooit bij denk je?
Grtz

Hej Rene!
Ik heb al verschillende keren bij jullie besteld, maar wat ik elke keer tevergeefs zoek om mee te bestellen is een pillendoos. Nu schroef ik elke ochtend net wat potjes open :p. Komt dit er ooit bij denk je?
Grtz
Hmm dit is interessant inderdaad.

• #9.372
natuurlijk tegen gereduceerde tarieven;)

de prijs ligt iets lager omgerekend (zeker bij meerstuks).. maar in iedergeval steek ik voor recovery formula mijn handen in het vuur kwa zuiverheid en dat wat er op de pot staat ook inzit.

• #9.373
Hej Rene!
Grtz

toevallig dat je ermee komt.. de pillendoosje zouden vandaag bezorgd worden maar heb niets gezien.. dus ik denk dat ze morgen komen samen met de nieuwe shakers. allemaal in de nieuwe look ;)

• #9.375
ben namelijk niet zo onder de indruk van Xtend.;)

er is redelijk veel vraag naar ... en de theorie achter de samenstelling is goed onderbouwt, we hebben alleen het iets veranderd in overleg met een bio chemicus. ik zelf ben meer een voorstander van EAS maar voor ieder wat wils ;)

toevallig dat je ermee komt.. de pillendoosje zouden vandaag bezorgd worden maar heb niets gezien.. dus ik denk dat ze morgen komen samen met de nieuwe shakers. allemaal in de nieuwe look ;)

je ziet echt niets over het hoofd:D Binnenkort verkoop je nog xxl-biefstukken en kippefilets!

kijk es aan :) als dat geen toeval is, dan bestel ik dat er volgende week bij! :)

Beste Rene,

Trainingsmaat vertelde dat hij ooit zo'n staaltje had en er niet normaal hard op ging. Beste crea die hij ooit gebruikte ...

• #9.379
Beste Rene,

volgens mij is het uit het assortiment bij universal maar je hebt een pm ;)

Die recovery formula lijkt me wel wat. Maar ik ga ook wel lekker op de EAS momenteel in de cut.

Zou ik niet gewoon 30 min voor de training 1 dosering van die recovery formula kunnen nemen en dan gewoon direct voor en na het trainen de EAS?
Misschien bij het opstaan en voor het slapen gaan nog een dosering? Zodat ik wat extra BCAA's binnen krijg. Of is dat dan een overkill aan BCAA's?

Die recovery formula is misschien ook wel handig om voor het sporten op school te nemen. Meestal een sport met veel cardio en weinig kracht.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven