- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die recovery formula lijkt me wel wat. Maar ik ga ook wel lekker op de EAS momenteel in de cut.
Zou ik niet gewoon 30 min voor de training 1 dosering van die recovery formula kunnen nemen en dan gewoon direct voor en na het trainen de EAS?
Misschien bij het opstaan nog een dosering? Zodat ik wat extra BCAA's binnen krijg. Of is dat dan een overkill aan BCAA's?
Die recovery formula is misschien ook wel handig om voor het sporten op school te nemen. Meestal een sport met veel cardio en weinig kracht.
Vandaag begonnen met de Lipo-6x, en ik vroeg me af of er bijwerkingen bekend zijn? (heb er al naar gezocht maar nog niet gevonden)
Ik begin spierpijn in m'n benen te krijgen! Benen voelen iig zwaar aan...
En dat na een paar dagen rust, dus kan niet van een of andere training zijn...

Uw bestelling:
XXL Nutrition, NightProtein 1000 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: 27.50 XXL Nutrition, Recovery Formula 520 gram, aantal:1, prijs: 27.50
Zojuist de Recovery Formula en een potje night protein aardbei besteld om eens te proberen.
Ik ga het dan als volgt doen denk ik:
Opstaan: Recovery Formula
Direct voor het trainen: EAS
Direct na het trainen: EAS
Voor het slapen gaan (met night protein en visolie): Recovery formula
En dan eventueel overdag nog een x de Recovery formula. Die dosering s'avonds is wel chill want ik eet dan om 18:00 mijn laatste carbs en vetten. Rond 9 uur protein 80 en dan rond een uurtje of 12 m'n night protein.
Dus ik krijg dan een lange tijd geen carbs en vetten binnen, een beetje extra BCAA's komt dan wel goed uit![]()
Ben iig benieuwd naar die nieuwe EAS!
Heb toch maar weer een emmer Isolaat smaak choco besteld - die vanille is zo lekker geworden dat ik de choco toch ook maar weer eens ga proberen![]()
je neemt de RF toch niet samen met de NP voor het slapen?
De recovery formula wil ik dan 30 minuten voor de night protein innemen.
Of is dat niet goed?
Oke, wordt de opname verpest als je het samen met eiwitten inneemt?
Zo ja dan wacht ik met mijn ontbijt 20 minuten na de inname van de RF.
Tot hoe laat verwerken jullie de bestellingen? ik heb zojuist 17:08 een betaling via ideal overgemaakt.

Tot hoe laat verwerken jullie de bestellingen? ik heb zojuist 17:08 een betaling via ideal overgemaakt.
hoi, alles is goed aangekome, die eas heeft wel een mooi kostuum gekregen![]()
.. we hebben best al wat dingen met deze look maar er moeten even goede foto's van gemaakt worden en dat gebeurt vrijdag.er komen mss ook wel zwarte tanktops, maar dan later in het jaar.. mss als deze langzaam op raken.. heb er totaal 1000. Die hempjes is ook meer een promo/fun artikel waarop we eigenlijk geen winst maken of zo. Dus de noodzaak om een heel assortiment te hebben is ook niet zo groot. Maar ik zal volgende keer zwarte laten maken.
Ik ben benieuwd wat l voor reactie heeft op de spotgoedkope whey van bulkpowders Engeland... Lijkt mij dat ze dat wel wat handel kost