XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vraagje.
Die stack van optimum nutrition; Vassive NO en Vassive C5.
Die C5 is creatine, waar ik zoizo al meer uithoudingsvermogen krijg, pomp etc. Wat draagt die NO eigenlijk nog bij dan buiten mss wat meer focus? Kheb die combinatie van NO en creatine nooit echt begrepen... De meeste dingen die je van NO krijgt, krijg je ook van creatine... Als je die beschrijving leest zeggen ze eigenlijk 2x gewoon hetzelfde. Als je ze beide neemt krijg je gewoon nog meer van alles ofwa? ^^
Welke smaken zijn die beide eigenlijk?

En ik zie dat ze 25% meer bij cellmass hebben gedaan? haha
Hebben ze het eindelijk door dat ze wat te duur zijn?

Uw bestelling:

Scivation, Xtend 390 gr (Refreshing Apple), aantal:1, prijs: 19.90
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
Get Diesel, NOS Ether + JP8 Stack 1 stack, aantal:1, prijs: 85.00

hmmmm : omega 3 + multivit : blijvertjes
get diesel stack : knallen in de gym.
Xtend : anti-katabolisme om s'ochtends te gaan lopen.

het word een gekke augustus maand rené! ^^

vraag ivm de whey amino 2150

op de site staat enkel de waarde van 100gr

1tablet is 2,150gr

is de waarde van 1tablet dan gelijk aan de aangeduide waardes gedeeld door 46,5?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.104
Vraagje.
Die stack van optimum nutrition; Vassive NO en Vassive C5.
Die C5 is creatine, waar ik zoizo al meer uithoudingsvermogen krijg, pomp etc. Wat draagt die NO eigenlijk nog bij dan buiten mss wat meer focus? Kheb die combinatie van NO en creatine nooit echt begrepen... De meeste dingen die je van NO krijgt, krijg je ook van creatine... Als je die beschrijving leest zeggen ze eigenlijk 2x gewoon hetzelfde. Als je ze beide neemt krijg je gewoon nog meer van alles ofwa? ^^
Welke smaken zijn die beide eigenlijk?

En ik zie dat ze 25% meer bij cellmass hebben gedaan? haha
Hebben ze het eindelijk door dat ze wat te duur zijn?

C5 is meer voor na de training en NO ervoor.. maar de producten lijken zo wel veel op elkaar. Ik zal het eens doorlezen ook, ben er zelf niet zo bekend mee.

vraag ivm de whey amino 2150

op de site staat enkel de waarde van 100gr

1tablet is 2,150gr

is de waarde van 1tablet dan gelijk aan de aangeduide waardes gedeeld door 46,5?

ja dat klopt helemaal.

ok bedankt dan komt er morgen weer een bestellingske aan :D

Hey Rene, na het zien van de basis-stack dacht ik: is het mischien een idee om een stack te maken waar je ongeveer een maand mee doorkomt.
Bv:
2,5 kg whey instant
1 kg night protein
500 gr eas,
en dan evt hmb/tribulus/zma...

Hey rene

Zou je voor mijn broertje een shakebeker en / of xxl shirt bij kunnen leveren ?

Thanks!

bestelnummer is: 33492

wat is de beste keus voor mee op vakantie om zo min mogelijk spiermassa te verliezen , bcaa caps of whey amino tabs? en waarom

Ik wou nou net een pot Crack met daarbij Omega 3 caps bestellen alleen zie ik dat ik verzendskosten betaal ervoor, is het niet bij 2 producten gratis levering? ???

• #11.111
Hey Rene, na het zien van de basis-stack dacht ik: is het mischien een idee om een stack te maken waar je ongeveer een maand mee doorkomt.
Bv:
2,5 kg whey instant
1 kg night protein
500 gr eas,
en dan evt hmb/tribulus/zma...

Ik ga binnenkort naar de stacks kijken.. de verhuizing is nu net klaar vandaag..
En alles staat zo'n beetje op zijn plek, nu komt er in augustus heel veel nieuws bij van XXL.
En ook van andere merken ga ik even denken wat ik toe ga voegen.

Hey rene

Zou je voor mijn broertje een shakebeker en / of xxl shirt bij kunnen leveren ?

Thanks!

bestelnummer is: 33492

:D

Ik wou nou net een pot Crack met daarbij Omega 3 caps bestellen alleen zie ik dat ik verzendskosten betaal ervoor, is het niet bij 2 producten gratis levering? ???

Omega 3 is een product onder de 10euro en die tellen niet mee...

We gaan wel het hele verzendkosten verhaal even onder de loep nemen binnenkort.. De site wordt aangepast op de achtergrond waardoor er meer mogelijk is ook......

sorry voor het ongeduldig zijn maar als ik het geld stort + de prijs van de extra producten is het normaal dan inorde moet morgenvroeg terug naar de kazerne vertrekken en ken dan voor een week niets storten...

bestelnr.: 33512

nog is de excuses voor men ongeduld...

• #11.113
sorry voor het ongeduldig zijn maar als ik het geld stort + de prijs van de extra producten is het normaal dan inorde moet morgenvroeg terug naar de kazerne vertrekken en ken dan voor een week niets storten...

bestelnr.: 33512

nog is de excuses voor men ongeduld...

ja dan komt het in orde .. zet het even op de mail allemaal en ze regelen het ..

geen probleem!

Ik ga binnenkort naar de stacks kijken.. de verhuizing is nu net klaar vandaag..
En alles staat zo'n beetje op zijn plek, nu komt er in augustus heel veel nieuws bij van XXL.
En ook van andere merken ga ik even denken wat ik toe ga voegen.

:D

Omega 3 is een product onder de 10euro en die tellen niet mee...

We gaan wel het hele verzendkosten verhaal even onder de loep nemen binnenkort.. De site wordt aangepast op de achtergrond waardoor er meer mogelijk is ook......

mag wel, ik heb een pot whey gekocht en voor meer als 10€ aan repen(voor op vakantie :D) maar moet toch verzendkosten betalen :(

• #11.116
mag wel, ik heb een pot whey gekocht en voor meer als 10€ aan repen(voor op vakantie :D) maar moet toch verzendkosten betalen :(

haha nou moet wel..... veel shops verzenden gratis boven 50euro.. als je bij ons 2 potjes van 11 euro koopt is het bv gratis..

Ik moet even kijken hoe we het gaan doen allemaal.......

Vanavond weer aan de Crack! gezeten en het viel me niet tegen.
Drie kwartier voor de training 3,5 scoops genomen samen met 1 eetlepel EAS in de shakebeker, lekker doorgeroerd met de lepel.
Training ging écht lekker, had niet meer kracht maar kon wel "dieper" gaan en langer doorgaan ook, na de training was ik bekaf en stonk als een bunzing.

Direct na de training 2,5 scoops Dextro Juice + 1 eetlepel EAS genomen en toen gaan douchen, na het douchen isolaatshake genomen en helemaal uitgeput in de stoel gaan liggen.
Het valt me op dat na de training met crack ik echt helemaal uitgeput ben, is wel een lekker gevoel.
Enige nadeel is dat het slapen lastig is en dat het een vrij duur product is, alhoewel kwaliteit ook best wel wat kosten mag.
Over de minder dan halfvolle potten heb ik het al eens gehad maar wellicht dat daar nog verandering in komt, heb de inhoud van 2 potten nu in 1 pot zitten;-)
Van tintelingen waar men het over heeft heb ik geen last, wel na het innemen dat ik een soort van rush heb.

Pfff 3.5 scoops is me te zot hoor, blijf ik lekker bij mn supercharge en kijk ik ongeduldig uit naar de nieuwe XXL-préworkout :D

• #11.119
Renee, ik neem whey tabs mee op vakantie , kan ik deze t beste in de handbagage doen of in de koffer i.vm. Douane? krijg je er geen problemen mee

Terug
Naar boven