AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik kom maar niet op de site van XXL. De homepage doet het gewoon, maar als ik op multivit klik gaat het fout. Dat gebeurt in Firefox en IE. Is in het verleden wel vaker gebeurd. Als ik het dan een dag later probeerde ging het ineens wel. Maar is toch wel vervelend, mijn vitamine tabletjes zijn bijna op :)

De nieuwe unleach, heb je er dan nog toevallig wat samples van? Ik zou straks weer eens bestellen daarmee. De vorige unleach vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallen en staat hier daarom nog steeds zo goed als vol in de kast. 'k Reageer super op supercharge en nox en ragnorok. 'k neem altijd wel een pre workout, daarom dat ik een sample zou willen testen .

De nieuwe unleach, heb je er dan nog toevallig wat samples van? Ik zou straks weer eens bestellen daarmee. De vorige unleach vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallen en staat hier daarom nog steeds zo goed als vol in de kast. 'k Reageer super op supercharge en nox en ragnorok. 'k neem altijd wel een pre workout, daarom dat ik een sample zou willen testen .

Die nieuwe unleash zit voor mij tussen supercharge en noxpump, goeie shizzle dus :cool:

Donderdag betaald, vanmorgen al binnen! Niet slecht voor Belgiê. Trouwens, Whey Delicious is best te drinken!

Grts
Tom

Is inderdaad wel snel, idem bij mij. Vrijdag versturen ze pakket als het geld is aangekomen, zaterdag en zondag levert tnt post niet en maandag komt het aan. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.146
Ik kom maar niet op de site van XXL. De homepage doet het gewoon, maar als ik op multivit klik gaat het fout. Dat gebeurt in Firefox en IE. Is in het verleden wel vaker gebeurd. Als ik het dan een dag later probeerde ging het ineens wel. Maar is toch wel vervelend, mijn vitamine tabletjes zijn bijna op :)

bij mij werkt het prima.. meer mensen met die problemen?

woohoo super om te horen. 'k Ben benieuw!

ik laat er denk ook samples van maken.... die zijn er nu nog niet.. was alleen een productie sample voor mij om te testen.

ga je unleash vernieuwen na de komst van krachtige pre-workout sups als crack e.d.? ik vond de eerste unleash namelijk beetje slap :P

• #11.148
ga je unleash vernieuwen na de komst van krachtige pre-workout sups als crack e.d.? ik vond de eerste unleash namelijk beetje slap :P

Ik vind ook dat de unleash beter kan... crack is wel sterk maar je moet ook hoog doseren... de nieuwe unleash wordt een 900grams pot en ik adviseer 30gram per dosering dat gaat lekker.. de producent adviseerde 20gram..

met een pot unleash kan je straks dus 30trainingen vooruit en is een zeer geavanceerde formule..

ik verwacht er best veel van. productie is over 2-3 weken ongeveer..

rene

gisteren niets gekregen spijtig genoeg, en vandaag nationale feestdag... morgen i hope :D

bij mij werkt het prima.. meer mensen met die problemen?

Uiteindelijk deed hij het toch... Ik weet niet wat het is. De rest van het internet deed het hier wel gewoon. Maar het valt mee dus, de bestelling is geplaatst, er is geen sprake van inkomstenderving :p

Ik heb een tijdje geleden die Burn It Liquid gekocht, de smaak was citroen of iets dergelijks. Nu heb ik een nieuwe fles maar het lijkt wel olie of iets dergelijks. Het is gewoon doorzichtig maar de 'olie' drijft en als ik een slok neem is m'n mond nogal vettig. Is dit een nieuwe samenstelling of wat?

Zondag avond nieuwe bestelling gedaan,

vandaag binnen! Toppie jongens! thx voor de samples!

• #11.153
Ik heb een tijdje geleden die Burn It Liquid gekocht, de smaak was citroen of iets dergelijks. Nu heb ik een nieuwe fles maar het lijkt wel olie of iets dergelijks. Het is gewoon doorzichtig maar de 'olie' drijft en als ik een slok neem is m'n mond nogal vettig. Is dit een nieuwe samenstelling of wat?

Je hebt een PM

Zondag avond nieuwe bestelling gedaan,

vandaag binnen! Toppie jongens! thx voor de samples!

:thumbs:

ik heb dit probleem met de site ook, als je onmiddelijk een search doet zit het vast, maar als ik eerst op een van de bovenstaande producten klik werkt alles terug.

• #11.156
nen tip... een travel combi pack, alle subs die je nodig hebt voor een duur van twee weken.

Hoi Rene,

Even een korte vraag,

bevat de Whey Delicious Cuppucino caffeïne? Ik neem mijn whey regelmatig in de avond en ben aardig gevoelig voor caffeïne.

ik heb nu wel bevestigingsmail gehad :hedbang:

• #11.160
Hoi Rene,

Even een korte vraag,

bevat de Whey Delicious Cuppucino caffeïne? Ik neem mijn whey regelmatig in de avond en ben aardig gevoelig voor caffeïne.

Ik heb het nagevraagd een tijdje terug en is cafeine vrije gevriesdroogde koffie.

ik heb nu wel bevestigingsmail gehad :hedbang:

:D

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

nen tip... een travel combi pack, alle subs die je nodig hebt voor een duur van twee weken.

ik denk dat aminotabs dan voldoende zijn..... je bedoelt als je op vakantie bent toch ?

Terug
Naar boven