AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hee renee hoorde net van fokke dat je zijn vroegere trainings maat was,en dat je ook uit enkhuizen komt? fok traint bij mij op de sportschool.

don't think so, moest je op 12% staan dat zat het gewicht van je buik op andere plaatsen zoals borst, schouders, armen, rug, benen enzo
dus dan zou je veel groter zijn...

Naja daar heb je gelijk in ;) komt allemaal wel goed ik sta niet lang meer op 24%

even snel vraagje tussendoor, EAS kan je toch combineren met isolaat?

BCAA's beter van niet?

Klopt tog?
:D

Beter EAS apart nemen!

Beetje jammer dat ik net 1 dag voor het aangepast werd de NOS Ether + JP8 stack besteld had, pot dextrojuice misgelopen... :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.466
Rene, volgens mij heb je nu een voorraadverschilletje. Ik heb besteld (en gefactureerd gekrgen) Whey Protein instant Aardbei maar de banaan gekregen. Op zich niet erg want ook de banaan is erg lekker!:thumbs:

Owh.. en ik krijg een nieuwe keuken van je... die nieuwe bussen proteine zijn hoger dan de oude emmers en nu past ie niet meer in mijn keukenla :(

ok haha.. gelukkig maar ;)

Hee renee hoorde net van fokke dat je zijn vroegere trainings maat was,en dat je ook uit enkhuizen komt? fok traint bij mij op de sportschool.

Ja dat klopt helemaal! doe hem maar de groeten. ik ben in Enkhuizen geboren.

even snel vraagje tussendoor, EAS kan je toch combineren met isolaat?

BCAA's beter van niet?

Klopt tog?
:D

combineren kan zeker,.. maar niet samen in de shake gooien beter.

Beetje jammer dat ik net 1 dag voor het aangepast werd de NOS Ether + JP8 stack besteld had, pot dextrojuice misgelopen... :P

is dat al verzonden? anders geef ik je die er nog bij..

rené, ik zoek een drank met aminozuren en eiwit voor tijdens de helft van de training en erna

Ja dat klopt helemaal! doe hem maar de groeten. ik ben in Enkhuizen geboren.
QUOTE]

Zal ik doen hij zag me in een shirtje van xxl lopen,en vroeg of ik me eiwitten daarvandaan haalde.Toen vertelde hij dat je vroeger met hem trainde.Heb je nog bij rob getraind in barabos of zo?

• #12.469
rené, ik zoek een drank met aminozuren en eiwit voor tijdens de helft van de training en erna

Ik zou essential aminostack nemen en drinken dan tijdens en na je training eventueel wat dextrojuice erbij

Zal ik doen hij zag me in een shirtje van xxl lopen,en vroeg of ik me eiwitten daarvandaan haalde.Toen vertelde hij dat je vroeger met hem trainde.Heb je nog bij rob getraind in barabos of zo?

Klopt.. in de Vijzelstraat ;)

Hey Rene
Zojuist mijn bestelling geplaatst, zou je er een sample met Unleash bij kunnen doen als dat er al is? Of iets soortgelijks?
Zou wel eens een training willen uitproberen daarmee.

Uw bestelnummer is: 38748

• #12.472
Hey Rene
Zojuist mijn bestelling geplaatst, zou je er een sample met Unleash bij kunnen doen als dat er al is? Of iets soortgelijks?
Zou wel eens een training willen uitproberen daarmee.

Uw bestelnummer is: 38748

die zijn er nog niet. komen later deze week

Ik zou essential aminostack nemen en drinken dan tijdens en na je training eventueel wat dextrojuice erbij

Hoe zit het met de RF. Nu neem ik die direct voor het trainen. Op de verpakking staat zelfs dat je het 20 of 30 minuten voor het trainen moet innemen. Is het niet beter om die tijdens de training te nemen?

(direct erna neem ik dextrojuice en EAS).

• #12.474
Hoe zit het met de RF. Nu neem ik die direct voor het trainen. Op de verpakking staat zelfs dat je het 20 of 30 minuten voor het trainen moet innemen. Is het niet beter om die tijdens de training te nemen?

(direct erna neem ik dextrojuice en EAS).

wat precies het beste is weet denk ik niemand echt.. het zal allemaal niet zoveel uitmaken.. tijdens of 20min ervoor.

wat precies het beste is weet denk ik niemand echt.. het zal allemaal niet zoveel uitmaken.. tijdens of 20min ervoor.

Ik denk dat je er meer aan hebt tijdens je training, mits je wel een goede eiwit- en koolhydraat rijke maaltijd ongeveer een uur voor je krachttraining hebt gegeten. Pas als je je spieren belast behaal je het maximale voordeel uit die amino's.

Maar was gewoon benieuwd hoe jij er over dacht ;)

• #12.476
Ik denk dat je er meer aan hebt tijdens je training, mits je wel een goede eiwit- en koolhydraat rijke maaltijd ongeveer een uur voor je krachttraining hebt gegeten. Pas als je je spieren belast behaal je het maximale voordeel uit die amino's.

Maar was gewoon benieuwd hoe jij er over dacht ;)

Ja dat klopt.. maar die amino's zijn niet zomaar uit de bloedbaan verdwenen als je die voor de training neemt.

Iemand ervaring met "Mega Grow" ?
Of kan iemand een goed product aanraden voor meer spieraangroei en sneller herstel?

Zeker toffe site met goede prijzen!

Iemand ervaring met "Mega Grow" ?

Zeker toffe site met goede prijzen!

Staat zat over op dit forum.

Vraagje aan René...komen deze shirts in het assortiment? :D

5lneyo.jpg

Shirt > Polo

Terug
Naar boven