AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Had wel wat verkeerd gemeten :P
Dit zijn me waardes als ik het shirt neerleg op de grond en meet dus niet van body:

breedte 52cm
lengte 68cm

Toch geen M dan Rene? want L = 76 lang

Oke is duidelijk thx.
Neem aan dat dan voor beide merken zo is en ongeveer even groot vallen?

Zal vandaag of morgen me bestelling plaatsen. :)

Eergisteren besteld en al reeds vandaag gekregen. wat een topklasse! ook bedankt voor de kleine sample van hemodrene :)

Vraagje over de Glutamine (die ik vandaag ga ontvangen). Er staat dat je deze in de ochtend, voor en na het trainen en voor het slapen gaan moet innemen. Mag je deze mengen of dien je deze (net als bv creatine) apart in te nemen met water?

Mag het in de ochtend bij de whey gedaan worden?
Mag het voor het trainen bij de EAS gedaan worden?
Mag het na het trainen bij de EAS + dextro gedaan worden?

Vraagje over de Glutamine (die ik vandaag ga ontvangen). Er staat dat je deze in de ochtend, voor en na het trainen en voor het slapen gaan moet innemen. Mag je deze mengen of dien je deze (net als bv creatine) apart in te nemen met water?

Mag het in de ochtend bij de whey gedaan worden?
Mag het voor het trainen bij de EAS gedaan worden?
Mag het na het trainen bij de EAS + dextro gedaan worden?

Kan je gewoon mengen.. Creatine kan je trouwens ook gewoon mengen met je dextro juice en whey..

Hoi Rene,

Je bent me shirts verschuldigd, want ze gaan kapot door jouw supplementen! :D

Wil eens wat leuke shirtjes bestellen.
Kwam dit tegen http://www.ironville.com/services/ironville-sizing.html

Ben 1.85 en 99.5 kg en dan kom ik uit op een S volgens het tabel....
Vind raar dat ik dan op S uitkom, maar anyway, sommige verkoop je pas vanaf M zie ik.

Komen er nog Sjes, want ik wil gewoon shirts!

Edit: Hoe kan je pas vanaf M verkopen als iemand van 100 kg S nodig heeft...

ik ben 1,86 96kg en L is mij te klein

ja met 24% wil ik het wel geloven ja :D

als ik s'morgens men portie creatine mono pak, kan ik dat gewoon door mijn whey shake gooien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.450
Oke is duidelijk thx.
Neem aan dat dan voor beide merken zo is en ongeveer even groot vallen?

Zal vandaag of morgen me bestelling plaatsen. :)

XXL shirt, iron ville en universal zijn allemaal shirt van Gildan dus dezelfde maten.

Eergisteren besteld en al reeds vandaag gekregen. wat een topklasse! ook bedankt voor de kleine sample van hemodrene :)

:thumbs:

als ik s'morgens men portie creatine mono pak, kan ik dat gewoon door mijn whey shake gooien?

Nee dat zou ik niet doen... dan blijft de creatine vrij lang in de maag. beter eerst de creatine en dan 15min daarna de whey.

Heb me shirtjes binnen gekregen. Rode animal en xxl shirt. Ziet er goed uit:thumb:.

ik heb een algemene vraag
ik heb gister me EAS klaargemaakt voor de training maar uiteindelijk niet gebruikt/gegaan.
kan ik die EAS nu nog gewoon gebruiken?
of moet ik hem vervangen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.454
ik heb gister me EAS klaargemaakt voor de training maar uiteindelijk niet gebruikt/gegaan.

De aminozuren gaan dan verloren .. weg ermee.

Kun je het inderdaad beter opdrinken, het lost letterlijk en figuurlijk op :P

Ik heb vandaag de Cafeine Booster XXL binnen gekregen,
en ik moet zeggen ben zeer tevreden over de werking,
heb 2 capsule's genomen en ben toch zeer geconcentreerd,
actief, gefocused, en gemotiveerd!

en wist niet eens dat op zaterdag ook geleverd word,
perfecte service, zoals gewoonlijk tnx XXL!

thanks.gif

Weer supersnelle levering!!
Potje alpha/x erbij gedaan ,kijken als wat doet.

Wat moet ik toch met al die onderzetters,hehe:D

Rene, volgens mij heb je nu een voorraadverschilletje. Ik heb besteld (en gefactureerd gekrgen) Whey Protein instant Aardbei maar de banaan gekregen. Op zich niet erg want ook de banaan is erg lekker!:thumbs:

Owh.. en ik krijg een nieuwe keuken van je... die nieuwe bussen proteine zijn hoger dan de oude emmers en nu past ie niet meer in mijn keukenla :(

Maar alsnog het is wel gewoon net zo breed als met 12% op hetzelfde gewicht. Alleen ik heb een buikje:rolleyes:

don't think so, moest je op 12% staan dat zat het gewicht van je buik op andere plaatsen zoals borst, schouders, armen, rug, benen enzo
dus dan zou je veel groter zijn...

Terug
Naar boven