XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

in de night protein zit veel meer eiwitten ipv de pudding , twijfel nog..
Night protein en delicious night protein (iets minder dik) kan je als pudding maken met de juiste hoeveelheid vloeistof.
 
Night protein en delicious night protein (iets minder dik) kan je als pudding maken met de juiste hoeveelheid vloeistof.
Ik had van de week voor het eerst chocolade smaak van Delicious Night Protein, en mijn ervaring is dat deze precies even dik wordt (zo niet dikker) als de 'gewone' Night Protein.

Grote blij wat mij betreft, omdat er dus ook een lekker puddinkje van gemaakt kan worden. :)
 
Ik had van de week voor het eerst chocolade smaak van Delicious Night Protein, en mijn ervaring is dat deze precies even dik wordt (zo niet dikker) als de 'gewone' Night Protein.

Grote blij wat mij betreft, omdat er dus ook een lekker puddinkje van gemaakt kan worden. :)
valt me op dat er in de chocolade meer zout in zit,niet dat t veel uitmaakt maar toch
Night protein en delicious night protein (iets minder dik) kan je als pudding maken met de juiste hoeveelheid vloeistof.
thnx
 
Night protein en delicious night protein (iets minder dik) kan je als pudding maken met de juiste hoeveelheid vloeistof.
hoe maak je dit klaar
 
Ik had van de week voor het eerst chocolade smaak van Delicious Night Protein, en mijn ervaring is dat deze precies even dik wordt (zo niet dikker) als de 'gewone' Night Protein.

Grote blij wat mij betreft, omdat er dus ook een lekker puddinkje van gemaakt kan worden. :)
....zekerrr lekkerrr ....ik mix er ook nog een banaantje doorheen, geeft een zachte smeuige smaak :)
 
in de night protein zit veel meer eiwitten ipv de pudding , twijfel nog..
Zolang je totaal aantal macro's op een dag maar kloppen toch ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ja maar ik bedoel puur hoe jij die pap maakt
Als je gewoon en scoop in een schaaltje doet en roert en een klein beetje water (of melk) (zeker niet te veel!) erbij doet, wordt het een dikke pap. Je kunt heel langzaam water meer water toevoegen als het te dik is, maar als je er een pudding van wilt maken, moet je niet te veel water/melk gebruiken en het niet in de blender doen.

Die (Delicious) Night Protein is m.i. één van de lekkerste caseïne-eiwitshakes.
 
Laatst bewerkt:
Als je gewoon en scoop in een schaaltje doet en roert en een klein beetje water (of melk) (zeker niet te veel!) erbij doet, wordt het een dikke pap. Je kunt heel langzaam water meer water toevoegen als het te dik is, maar als je er een pudding van wilt maken, moet je niet te veel water/melk gebruiken en het niet in de blender doen.

Die (Delicious) Night Protein is m.i. één van de lekkerste caseïne-eiwitshakes.
bedankt , welke smaak heb jij
 
Ben van plan om te gaan bestellen, zijn er nog kortingscodes in aantocht voordat ik weer bestel en er de volgende dag 15% is? :D
 
Back
Naar boven