AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Gisteren dus besteld, vandaag 15% korting op een deel van de producten die ik had besteld ..
Dan zou ik even je verhaal doen bij de klantendienst...
 
XXL Nutrition, Rene, mijn gym waar ik train staat wel open voor een samenwerking / supplementen aanbieden van jullie. Waar kan ik meer informatie vinden of om jullie te koppelen. Hoor graag van jullie. Mag in DM
 
Gisteren dus besteld, vandaag 15% korting op een deel van de producten die ik had besteld ..
Geregeld :wl:
XXL Nutrition, Rene, mijn gym waar ik train staat wel open voor een samenwerking / supplementen aanbieden van jullie. Waar kan ik meer informatie vinden of om jullie te koppelen. Hoor graag van jullie. Mag in DM
Dat is altijd positief nieuws, thx! ik stuur je een PM
 
Laatst bewerkt:
iemand hier delicious night protein smaak vanilla gehad of
 
De vanille delicious night protein is goed , de vanille siroop ook , komen er nog grotere potten en meerdere smaken van?
 
De vanille delicious night protein is goed , de vanille siroop ook , komen er nog grotere potten en meerdere smaken van?

Goed om te horen! Meer smaken en grotere potten staan nog niet op de planning momenteel. Zal komende week eens bespreken of we smaken gaan toevoegen.
 
Is de koningsdag kortingscode ook van toepassing op kleding van XXL sportswear?

Edit: Never mind. Staat in de mail. Ja, dus. :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen! Meer smaken en grotere potten staan nog niet op de planning momenteel. Zal komende week eens bespreken of we smaken gaan toevoegen.
Dat zou mooi zijn , ik mix het door wat kwark en yoghurt
 
XXL Nutrition : Vraagje over de Mehit broeken (lang en kort): Als je een andere maat kiest, zit er dan veel verschil in de lengte?
Ik vind ze heerlijk om in te trainen maar ook om gewoon overdag te dragen. Maar ze zijn redelijk strak en zou wel eens enkele maten groter durven proberen. Tijdens een training is het zalig dat je geen flapperend stof rond je bene hebt. Maar als je aan je bureau zit mag het wat losser. Enkel de lengte hoeft dan geen 20cm langer te zijn uiteraard.
 
XXL Nutrition : Vraagje over de Mehit broeken (lang en kort): Als je een andere maat kiest, zit er dan veel verschil in de lengte?
Ik vind ze heerlijk om in te trainen maar ook om gewoon overdag te dragen. Maar ze zijn redelijk strak en zou wel eens enkele maten groter durven proberen. Tijdens een training is het zalig dat je geen flapperend stof rond je bene hebt. Maar als je aan je bureau zit mag het wat losser. Enkel de lengte hoeft dan geen 20cm langer te zijn uiteraard.
Kun je altijd (laten) inkorten.
 
XXL Nutrition : Vraagje over de Mehit broeken (lang en kort): Als je een andere maat kiest, zit er dan veel verschil in de lengte?
Ik vind ze heerlijk om in te trainen maar ook om gewoon overdag te dragen. Maar ze zijn redelijk strak en zou wel eens enkele maten groter durven proberen. Tijdens een training is het zalig dat je geen flapperend stof rond je bene hebt. Maar als je aan je bureau zit mag het wat losser. Enkel de lengte hoeft dan geen 20cm langer te zijn uiteraard.

poeh ik heb geen idee... :p . ik vraag het na!

edit > Het verschil in lengte bij de Mehit Jogger & Short is 0.5 cm per maat. Het grootste verschil zit hem in de tailleband en heup.
 
Laatst bewerkt:
poeh ik heb geen idee... :p . ik vraag het na!

edit > Het verschil in lengte bij de Mehit Jogger & Short is 0.5 cm per maat. Het grootste verschil zit hem in de tailleband en heup.
Thanks.
Enkele maten groter kan dan nog goed meevallen qua lengte.
 
Yo XXL,

Zouden jullie kunnen kijken of ordernummer 200286564 in orde is?

Ik heb na de orderbevestiging niets meer vernomen (nog nooit eerder gehad).

Alvast bedankt!
 
Yo XXL,

Zouden jullie kunnen kijken of ordernummer 200286564 in orde is?

Ik heb na de orderbevestiging niets meer vernomen (nog nooit eerder gehad).

Alvast bedankt!

Zie je opmerking nu pas. zal het doorsturen naar de klantenservice. Had te maken met DHL verzending waar het niet helemaal soepel verliep, je ontvangt een bericht van de klantenservice.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven