- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
ik bedoelde een supplementCottagage cheese light van de Lidl. Voor smaak kun je er een schepje wei of light jam door roeren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoelde een supplementCottagage cheese light van de Lidl. Voor smaak kun je er een schepje wei of light jam door roeren.
Welke smaak raad je aanProtein Pudding Kopen: Smakelijk Eiwittoetje | XXL Nutrition
Delicious Protein Pudding shop je online bij XXL Nutrition ✓Gratis Samples&Goodies ✓Vandaag besteld = Morgen in huis* ✓Gratis verzending v.a. €40xxlnutrition.com
Aardbei/witte chocolade vind ik het lekkerst
bedankt , gebruik je ook night protein of
Tegenwoordig niet meer, maar toen ik hem nog in mijn schema had wisselde ik vaak af qua smaken. Had vaak chocolade/hazelnoot, aardbei en banaan.
in de night protein zit veel meer eiwitten ipv de pudding , twijfel nog..Tegenwoordig niet meer, maar toen ik hem nog in mijn schema had wisselde ik vaak af qua smaken. Had vaak chocolade/hazelnoot, aardbei en banaan.
Tegenwoordig heb je ook een delicious night protein: https://xxlnutrition.com/nl/delicious-night-protein
Night protein en delicious night protein (iets minder dik) kan je als pudding maken met de juiste hoeveelheid vloeistof.in de night protein zit veel meer eiwitten ipv de pudding , twijfel nog..
Ik had van de week voor het eerst chocolade smaak van Delicious Night Protein, en mijn ervaring is dat deze precies even dik wordt (zo niet dikker) als de 'gewone' Night Protein.Night protein en delicious night protein (iets minder dik) kan je als pudding maken met de juiste hoeveelheid vloeistof.

valt me op dat er in de chocolade meer zout in zit,niet dat t veel uitmaakt maar tochIk had van de week voor het eerst chocolade smaak van Delicious Night Protein, en mijn ervaring is dat deze precies even dik wordt (zo niet dikker) als de 'gewone' Night Protein.
Grote blij wat mij betreft, omdat er dus ook een lekker puddinkje van gemaakt kan worden.![]()
thnxNight protein en delicious night protein (iets minder dik) kan je als pudding maken met de juiste hoeveelheid vloeistof.
hoe maak je dit klaarNight protein en delicious night protein (iets minder dik) kan je als pudding maken met de juiste hoeveelheid vloeistof.
....zekerrr lekkerrr ....ik mix er ook nog een banaantje doorheen, geeft een zachte smeuige smaakIk had van de week voor het eerst chocolade smaak van Delicious Night Protein, en mijn ervaring is dat deze precies even dik wordt (zo niet dikker) als de 'gewone' Night Protein.
Grote blij wat mij betreft, omdat er dus ook een lekker puddinkje van gemaakt kan worden.![]()

Staat op de verpakking. Scoop eiwit + vloeistof naar keuze

volle melk is ECHT zoveel lekkerderder dan waterStaat op de verpakking. Scoop eiwit + vloeistof naar keuze![]()
Zolang je totaal aantal macro's op een dag maar kloppen tochin de night protein zit veel meer eiwitten ipv de pudding , twijfel nog..

ja maar ik bedoel puur hoe jij die pap maaktStaat op de verpakking. Scoop eiwit + vloeistof naar keuze![]()
ja dat is zoZolang je totaal aantal macro's op een dag maar kloppen toch![]()
Als je gewoon en scoop in een schaaltje doet en roert en een klein beetje water (of melk) (zeker niet te veel!) erbij doet, wordt het een dikke pap. Je kunt heel langzaam water meer water toevoegen als het te dik is, maar als je er een pudding van wilt maken, moet je niet te veel water/melk gebruiken en het niet in de blender doen.
bedankt , welke smaak heb jijAls je gewoon en scoop in een schaaltje doet en roert en een klein beetje water (of melk) (zeker niet te veel!) erbij doet, wordt het een dikke pap. Je kunt heel langzaam water meer water toevoegen als het te dik is, maar als je er een pudding van wilt maken, moet je niet te veel water/melk gebruiken en het niet in de blender doen.
Die (Delicious) Night Protein is m.i. één van de lekkerste caseïne-eiwitshakes.
Hey hallo wat zijn je doelen?Ben van plan om te gaan bestellen, zijn er nog kortingscodes in aantocht voordat ik weer bestel en er de volgende dag 15% is?![]()