AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Waarom kunnen we in België niet met klarna betalen??
 
Waarom kunnen we in België niet met klarna betalen??
geen idee. volgens mij zou dat wel moeten kunnen. Ik moet even navragen hoe dat zit, ben alleen nu 2 dagen weg. maar schiet die vraag wel in.

edit, antwoord gekregen van onze IT >

klarna BE staat gewoon aan en dagelijks ook Belgische klanten die ermee bestellen. Even getest voor alle zekerheid en het werkt hier ook. Wel alleen voor particulieren uiteraard.

Het kan zijn dat klarna niet weergeven wordt op basis van postcode, persoon, emailadres of orderbedrag. Maar daar zou in praktijk amper iemand last van moeten hebben. Ik wil het graag even nakijken voor de klant maar heb ik wat meer gegevens nodig. Zoals emailadres en NAW gegevens > guus@xxlnutrition.nl
 
Laatst bewerkt:
geen idee. volgens mij zou dat wel moeten kunnen. Ik moet even navragen hoe dat zit, ben alleen nu 2 dagen weg. maar schiet die vraag wel in.

edit, antwoord gekregen van onze IT >

klarna BE staat gewoon aan en dagelijks ook Belgische klanten die ermee bestellen. Even getest voor alle zekerheid en het werkt hier ook. Wel alleen voor particulieren uiteraard.

Het kan zijn dat klarna niet weergeven wordt op basis van postcode, persoon, emailadres of orderbedrag. Maar daar zou in praktijk amper iemand last van moeten hebben. Ik wil het graag even nakijken voor de klant maar heb ik wat meer gegevens nodig. Zoals emailadres en NAW gegevens > guus@xxlnutrition.nl
Heb in plaats van .com, .be geprobeerd en dan stond klarna er wel tussen. Heb een bestelling gemaakt thx
 
Heb in plaats van .com, .be geprobeerd en dan stond klarna er wel tussen. Heb een bestelling gemaakt thx

je zat dan op de international storeview.. ik geef dat ook nog even door bij ons want vind dat zelf niet heel logisch dat het dan niet werkt.
 
Is die fat burner in poeder net zo effecties al tabletten of
 
We krijgen binnenkort 2 nieuwe Whey Delicious Vanille varianten die superlekker zijn :zuip: Sweet Vanilla en Vanilla Caramel
Is het al bekend wanneer deze komen?

Zoek een lekkere whey voor door de oats
 
Is het al bekend wanneer deze komen?

Zoek een lekkere whey voor door de oats
ga ik meteen even navragen

edit > deze komen morgen of maandag binnen
 
Laatst bewerkt:
Bij m'n bestelling geen 3e gratis goodie aangevinkt, wat er zat niks tussen wat ik wilde hebben.
Mocht het mogelijk zijn ipv daarvan een extra sample Whey Delicious toe te voegen (goedkoper dan die goodies:engel:) dan zou dat top zijn! :D
#durftevragen

Bestelnr. 200256821

Vroeger kon je dit soort vragen nog als opmerking toevoegen bij een bestelling. Ik kan mij nog herinneren dat de inpakkers soms een reactie schreven op het factuurtjes in de doos. :roflol:
 
Bij m'n bestelling geen 3e gratis goodie aangevinkt, wat er zat niks tussen wat ik wilde hebben.
Mocht het mogelijk zijn ipv daarvan een extra sample Whey Delicious toe te voegen (goedkoper dan die goodies:engel:) dan zou dat top zijn! :D
#durftevragen

Bestelnr. 200256821

Vroeger kon je dit soort vragen nog als opmerking toevoegen bij een bestelling. Ik kan mij nog herinneren dat de inpakkers soms een reactie schreven op het factuurtjes in de doos. :roflol:
Dat kan helaas niet meer tegenwoordig, vroeger inderdaad wel! Een nadeel van groter worden zullen we maar zeggen. Het order picken gaat niet meer met de pakbon in de hand maar met een scanner en worden 20 orders tegelijk gelopen. Opmerkingen kunnen hierdoor niet meer meegenomen worden. Dat is ook de reden dat er geen opmerkingenveld meer is.
 
Ik zoek een yoghurt , kwark vervanger..iemand tips plus een tip voor een smaak.
 
Ik zoek een yoghurt , kwark vervanger..iemand tips plus een tip voor een smaak.
Cottagage cheese light van de Lidl. Voor smaak kun je er een schepje wei of light jam door roeren.
 
Back
Naar boven