Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk tour dagje gehad met gekke Chahid🤣

ja haha! Ik belde hem vorige week "zullen we eens een ritje maken weer" vragen we ook KOSSO en gaan we touren. Maar liep wat uit de hand met het aantal :p. Eerlijk gezegd in rijden in NL niets aan, doe het maar weinig. Veel te druk op de weg en niet echt mooie wegen. Beste naar eifel of ardennen als je niet te ver wilt, maar dan wordt het een 2 daagse trip.
 
Zo, de site marcheert precies niet echt tijdens die Flash sale...
 
Nee, ik krijg ook met geen mogelijkheid mijn winkelmandje in orde.

edit: uitloggen en als gast weer de winkelmand vullen met de juiste producten werkte wel. Als ik ingelogd ben kan ik mijn winkelmand niet bijwerken.
 
Laatst bewerkt:
Zo, de site marcheert precies niet echt tijdens die Flash sale...
Nee inderdaad, drama is het.. Om gek van te worden. Site heeft maar 350K gekost of zo . dus tjaa.. wat kan je verwachten? Net de nodige woorden gevallen hier richting IT en YouWe die de site gebouwd heeft en onderhoud.

Uiteindelijk is het onze site en kijkt de klant ons hierop op aan, en dat is ook logisch. Maar baal zelf het meest. Is nu weer een noodmiddel gebruikt om de site in de lucht te houden, morgenochtend direct een gesprek en een stop op alle betalingen richting YouWe :cool:

Nee, ik krijg ook met geen mogelijkheid mijn winkelmandje in orde.

edit: uitloggen en als gast weer de winkelmand vullen met de juiste producten werkte wel. Als ik ingelogd ben kan ik mijn winkelmand niet bijwerken.

Gelukkig toch gelukt. We gaan er alles aan doen om dit niet meer voor te laten komen.
 
Hmm ik dacht dat YouWe toch wel een well established bedrijf was maar de nieuwe site is aan alle kanten lek (no offence verder). Ben benieuwd of ze er werk van maken, of je naar een andere partij moet gaan.
 
Damn dat is mooi kut, zeker voor zo'n bedrag, en dan ook nog de inkomsten die je nu misloopt en reputatieschade.

Mijn ervaring met de 'grote websitebouwers' is dat ze na een paar maanden hun (goedkope) juniors erop zetten voor het onderhoud, en dan in de tussentijd mag je als opdrachtgever wel doorgaan met premiumprijzen aftikken terwijl ze er een zooitje van maken. (In het algemeen dan, geen ervaring met YouWe.)
 
Hmm ik dacht dat YouWe toch wel een well established bedrijf was maar de nieuwe site is aan alle kanten lek (no offence verder). Ben benieuwd of ze er werk van maken, of je naar een andere partij moet gaan.

Damn dat is mooi kut, zeker voor zo'n bedrag, en dan ook nog de inkomsten die je nu misloopt en reputatieschade.

Mijn ervaring met de 'grote websitebouwers' is dat ze na een paar maanden hun (goedkope) juniors erop zetten voor het onderhoud, en dan in de tussentijd mag je als opdrachtgever wel doorgaan met premiumprijzen aftikken terwijl ze er een zooitje van maken. (In het algemeen dan, geen ervaring met YouWe.)

Het probleem was dat er door de flash sale meer dan 250 mensen tegelijk in de checkout waren met daarbij nog 500 andere op de site. Vooral in de checkout ontstaat er veel load door API calls van PostNL, Multisafepay, Klarna, coupon berekeningen etc.. Wordt nu gekeken (weer) welke API's de meeste load veroorzaken en wat de oplossing is.
 
Ik heb 8mrt een bestelling gedaan met ordernummer 200240150, maar heb deze nog niet binnen. Track and trace geeft het volgende aan:

Bezorgtijd nog onbekend​

Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt​


Is er hier iets mis gegaan?
 
Ik heb 8mrt een bestelling gedaan met ordernummer 200240150, maar heb deze nog niet binnen. Track and trace geeft het volgende aan:

Bezorgtijd nog onbekend​

Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt​


Is er hier iets mis gegaan?
Heb je vraag doorgestuurd naar de klantenservice, die geven per email antwoord. Heb zelf niet de juiste tools hier om dat uit te zoeken.
 
Het wordt tot dinsdag afgewacht. Als ik dan nog niks ontvangen heb, wordt het opnieuw opgestuurd.

Heb gehoord dat er meer problemen waren bij PostNL en pakket vertraagd. Ging totaal om enkele rolcontainers. Mogelijk dat jouw pakket hier ook bij zat. Check je PM ook even.
 
Komen er wellicht nog andere smaken of verbeterde versies van de huidige flavordrops?
 
Komen er wellicht nog andere smaken of verbeterde versies van de huidige flavordrops?
Ik verwacht dat niet direct, zit echt aan de randen van het assortiment wat we willen. Mede daarom verwacht ik niet snel uitbreiding.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Goedemorgen,
Dit is een behoorlijke aanbieding, wat is daar de reden van? THT? Of smaakt het niet zoals gehoopt? Verkoopt slecht en komt niet meer terug?
 
Goeiemorgen!

Ik zat naar de samenstelling van Blast te kijken maar schijnbaar wordt dat per stof niet specifiek vermeld. Na wat rondneuzen op het forum kwam ik niet verder dan ongeveer 300mg caffeine per scoop. Kunnen jullie iets kwijt over hoeveel citrulline en beta alanine er ongeveer in zit?. Het lijkt me een interessante no nonse pre. :)
 
Goeiemorgen!

Ik zat naar de samenstelling van Blast te kijken maar schijnbaar wordt dat per stof niet specifiek vermeld. Na wat rondneuzen op het forum kwam ik niet verder dan ongeveer 300mg caffeine per scoop. Kunnen jullie iets kwijt over hoeveel citrulline en beta alanine er ongeveer in zit?. Het lijkt me een interessante no nonse pre. :)
0BD0CA5D-2227-4C51-9726-8A2537B04F89.jpeg
 
Goedemorgen,
Dit is een behoorlijke aanbieding, wat is daar de reden van? THT? Of smaakt het niet zoals gehoopt? Verkoopt slecht en komt niet meer terug?
Dit product gaat uit het assortiment is binnen onze klanten te weinig vraag naar helaas. Vind het zelf wel jammer wat neem die Green Tea regelmatig en krijg daar echt een opkikker van.
 
Back
Naar boven