AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De “verjaardag” van xxl is toevallig vaak wanneer men vakantie geld betaald krijgt, zal dus over een week zijn verwacht ik.

De “verjaardag” van xxl is toevallig vaak wanneer men vakantie geld betaald krijgt, zal dus over een week zijn verwacht ik.
Ik krijg mijn geld altijd eind van het jaar joh :cool:
Nee kom maar op met die verjaardag!!! 🥳

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.203
Heb je een idee wanneer jullie verjaardagsactie gaat zijn? Heb dringend wat gerief nodig en doe anders een kleine bestelling zonder de actie 😅
zeker, vrijdag!
vrijdag :p
Scherp! De actie begint vrijdag
Ik krijg mijn geld altijd eind van het jaar joh :cool:
Nee kom maar op met die verjaardag!!! 🥳
Zie boven :D

Bijlagen

• Screenshot_20250519_155314_XXL Nutrition.jpg
    Screenshot_20250519_155314_XXL Nutrition.jpg
    49,4 KB · Weergaven: 94
Blijft een gedoe met die saus merk ik wel. Ik ga er deze keer zelf even achteraan, thx voor het melden. Welke THT en of batchnummer heb je? Grote of kleine fles?
Mwa of het echt gedoe is durf ik niet te zeggen.. ik ben over het algemeen erg te spreken over de sauzen. Ik gebruik ze dagelijks en hoop dus echt van harte dat jullie er niet mee stoppen.

Echter ben ik misschien kritisch, maar alleen maar goed bedoeld. Ik wil jullie helpen.

Dit staat op de fles. Ik weet alleen niet in hoeverre dit relevant is. Jullie hebben het recept van de anerican fries zo'n jaar geleden al aangepast naar deze variant. Destijds heb ik mijn bevindingen al gedeeld, maar ik wil het nogmaals vragen om het te beoordelen. Ik zou de precieze datum terug kunnen vinden in dit topic als je zou willen..

Nogmaals, ik wil alleen helpen (zie het aub niet als geklaag...)

Bijlagen

• 20250519_174826.jpg
    20250519_174826.jpg
    126,2 KB · Weergaven: 50
  • Topic Starter Topic Starter
  • #43.211
Mwa of het echt gedoe is durf ik niet te zeggen.. ik ben over het algemeen erg te spreken over de sauzen. Ik gebruik ze dagelijks en hoop dus echt van harte dat jullie er niet mee stoppen.

Echter ben ik misschien kritisch, maar alleen maar goed bedoeld. Ik wil jullie helpen.

Dit staat op de fles. Ik weet alleen niet in hoeverre dit relevant is. Jullie hebben het recept van de anerican fries zo'n jaar geleden al aangepast naar deze variant. Destijds heb ik mijn bevindingen al gedeeld, maar ik wil het nogmaals vragen om het te beoordelen. Ik zou de precieze datum terug kunnen vinden in dit topic als je zou willen..

Nogmaals, ik wil alleen helpen (zie het aub niet als geklaag...)
aha ok American Fries, vandaag had ik ze de Mayo laten testen en die was goed :p ik stuur deze even door, je hoort weer van me!

Ik sta op het punt een bestelling van >200€ te doen, herinner me net opeens dat er ergens iets vermeld werd dat er 20% korting ergens rond deze periode zou komen?

Tijd gaat toch snel!
1000013488.png

• Like
Waarderingen: horn
1000013672.png

Toevallig nog iemand die deze poster heeft in goede staat?
Wil hem graag overnemen :)

(Lidl hier heeft tevens weer xxl maaltijden in duo verpakking)

Terug
Naar boven