XXL Nutrition

yeahhh summer cut!!! Trenbolone testosteron masteron . welke dosis?

Ben nog nooit aan de korte esters gegaan, maar ben ook nog nooit teleurgesteld geweest met lange; dus hou ik het voorlopig wel bij Tren-E en andere ...-E shizzle.

Ieder voor zich uiteraard, maar ED prikken voor 14 weken, pffff...zou me ook gaan tegenzitten denk ik.

Grtz,

• Topic Starter Topic Starter
ik raad aan dat wnneer je tren gaat nemen... je cabergoline of bromo bij de hand houd.. of het gewoon al preventief neemt,

trust me .. je kunt gyno door testosteron krijgen.. ( nolvadex etc en et is zo weg ) maar tren gyno niet :)

Haha ..joh echt????.gyno is 3jaar geleden al verwijderd bij me en zal ook niet meer terugkomen anders was dat allang gebeurt namelijk .

Haha ..joh echt????.gyno is 3jaar geleden al verwijderd bij me en zal ook niet meer terugkomen anders was dat allang gebeurt namelijk .

99.9 % vd mensen krijgt ook geen gyno door tren, bullcrap. Lees BC z'n topic maar.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Nog meer mensen die denken dat ik een klik in me hoofd moet maken?

Neuh, 14 weken ED zetten is serieus lang. Het kan wel, prikken opzich stelt ook niet veel voor maar zodra je meer dan 1 ml per dag gaat zetten moet je of 2 keer injecten met een slinspuitje of grotere naalden gaan gebruiken, dan is 14 weken best een tijd. Heb 't zelf ook 11 weken gedaan, is prima te doen maar blij dat 't nu ff niet hoeft.

99.9 % vd mensen krijgt ook geen gyno door tren, bullcrap. Lees BC z'n topic maar.

---------- d om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Neuh, 14 weken ED zetten is serieus lang. Het kan wel, prikken opzich stelt ook niet veel voor maar zodra je meer dan 1 ml per dag gaat zetten moet je of 2 keer injecten met een slinspuitje of grotere naalden gaan gebruiken, dan is 14 weken best een tijd. Heb 't zelf ook 11 weken gedaan, is prima te doen maar blij dat 't nu ff niet hoeft.

Ben het na 14weken met lange esters al zat dat prikken haha...maargoed ik ga geen ed zetten ...voor mij persoonlijk onzin omdat ik me doel links of rechtsom toch wel ga halen! Met korte of lange esters

Ben het na 14weken met lange esters al zat dat prikken haha...maargoed ik ga geen ed zetten ...voor mij persoonlijk onzin omdat ik me doel links of rechtsom toch wel ga halen! Met korte of lange esters

Ook niet alleen de Tren? Dat kan gewoon in een insuline spuitje en is easy :)

Je zou alles in E vorm kunnen nemen..
Test E 250mg ew
tren E 600mg ew
Mast E 400-600mg ew

goed op je voeding letten, genoeg water en weinig zout! Kan wonderen doen :)

Low test High tren is idd lekker om te kuren. Heb zelf test250 tren400 en mast400 genomen en clen erbij 2 weken on/off. Bijwerkingen waren minimaal en resultaten heel lekker

Ook niet alleen de Tren? Dat kan gewoon in een insuline spuitje en is easy :)

Wat bedoel je?

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Low test High tren is idd lekker om te kuren. Heb zelf test250 tren400 en mast400 genomen en clen erbij 2 weken on/off. Bijwerkingen waren minimaal en resultaten heel lekker

Wat waren je gains/resultaten ?

Hoe zag je voeding eruit? Onder onderhoud?

last van acne gehad?

Wat bedoel je?

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Wat waren je gains/resultaten ?

Hoe zag je voeding eruit? Onder onderhoud?

last van acne gehad?

Nou dat je Tren-A dmv een slin spuitje kan injecteren :)

En dat wil ik ook wel even weten :)

Met tren nakuren met arofixen.
Wat gaat die mast je brengen op 13% ?
ik zelf zou tren op 400 zetten :)

Ik volg sowieso indien je gaat loggen :)
(ben een badboy van 24 en ben kaal beneden)

eerste keer tren gelijk op 400?

zou zeggen begin lekker op 200 en voer het gedurende de kuur op naar 300

200 is niks man. Stap van 200 naar 400 is groter dan van 400 naar 800 ( jaja niet in aantal mg's, dat snap ik ook )

Ik twijfel ook nog over de dosis.

Wordt eerste keer tren e

zat eerst te twijfel om op 200mg te beginne, maar werd snel afgeraden.

MikieB: Waarom raad je 400 mg aan voor de eerste keer?

Zelfde als je ook niet op 250mg test e begint. Resultaat zal tegen vallen?

Thnx

Poep um een beetje voor tren .

Kan natuurlijk ook tren E 1'5ml zetten (300mg)

Mast gaat wel op 600 denk ik.
Test gaat op 250.

Doe er geen oral bij want wil roa erbij pakken voor,tijdens,en na de kuur.

Poep um een beetje voor tren .

Kan natuurlijk ook tren E 1'5ml zetten (300mg)

Mast gaat wel op 600 denk ik.
Test gaat op 250.

Doe er geen oral bij want wil roa erbij pakken voor,tijdens,en na de kuur.

Gewoon hoge dosis vitamine b5 nemen. 4gr ofzo.. Top spul, duurt wel alleen even voordat je ziet dat het werkt

Je moet realistisch voor jezelf nadenken of je een evenwichtig persoon bent of iemand die vrij snel uit zijn slof schiet. Wees hier ook eerlijk in, je hebt er niks aan het beter te doen lijken dan het is voor jezelf.

Als je off tren al een beetje een gehumeurd persoon bent, blijf dan bij de tren weg. Ook niet in lage dosis pakken, gewoon afblijven. Misschien gaat de 1e kuur goed, misschien de 2e maar 't kan ook zo zijn dat je bij wijze van je vrouwtje op d'r smoel slaat omdat ze even een weerwoord geeft. Dat wil je gewoon niet en dat is het ook niet waard.

Als je normaal ontzettend stabiel bent zul je op 400 mg Tren echt geen problemen krijgen, dat bestaat gewoon niet imo. Het spul doet echt wel wat met je humeur, goed of slecht, maar als je een stabiel iemand bent kun je dat relativeren en denken he, het komt door de Tren, ff koppie erbij houden.

Je moet realistisch voor jezelf nadenken of je een evenwichtig persoon bent of iemand die vrij snel uit zijn slof schiet. Wees hier ook eerlijk in, je hebt er niks aan het beter te doen lijken dan het is voor jezelf.

Als je off tren al een beetje een gehumeurd persoon bent, blijf dan bij de tren weg. Ook niet in lage dosis pakken, gewoon afblijven. Misschien gaat de 1e kuur goed, misschien de 2e maar 't kan ook zo zijn dat je bij wijze van je vrouwtje op d'r smoel slaat omdat ze even een weerwoord geeft. Dat wil je gewoon niet en dat is het ook niet waard.

Als je normaal ontzettend stabiel bent zul je op 400 mg Tren echt geen problemen krijgen, dat bestaat gewoon niet imo. Het spul doet echt wel wat met je humeur, goed of slecht, maar als je een stabiel iemand bent kun je dat relativeren en denken he, het komt door de Tren, ff koppie erbij houden.

Na 2blikjes redbull wil ik meestal al iedereen uit ze auto trekken.

Tren goedplan?:D

Is niet grappig. Ben wel snel geïrriteerd maar kan ook goed tot 10 tellen. Of 3 .

Zullen wel zien . Dosis waar ik mee begin hou ik zowiso aan want verhogen in een kuur eindigt meestal in pukkels bij mij.

Als ik gaandeweg toch leip in me kop word gooi ik de tren er gewoon compleet uit.

Na 2blikjes redbull wil ik meestal al iedereen uit ze auto trekken.

Tren goedplan?:D

haha who needs de redbull met alle achterlijken op de weg tegenwoordig :roflol:

maar ziet er uit als een lekker kuurtje,

volgende bij mij word waarschijnlijk ook test/tren/mast. Als je logt volg ik

Terug
Naar boven