MuscleMeat

yeahhh summer cut!!! Trenbolone testosteron masteron . welke dosis?

• Topic Starter Topic Starter
Effe ter controle om me hcg klaar te maken:

Ik heb 2000IU vial met HCG
Ik heb 2ml water

Deze mix ik

Ik verdeel dit over 4 slin spuitjes

Nu heb ik dus 0,5 ml in elke spuit wat neerkomt op 500IU hcg per spuit.

Deze kan ik vervolgens Max 14dagen in de koelkast bewaren ?

Zeg ik dit bovenstaande nu goed of begrijp ik er nog steeds geen zak van ? :)

Ook heb ik vials met 5000IU en deze verdeel ik dan over 10 slin spuitjes met hoeveel bacwater?

Effe ter controle om me hcg klaar te maken:

Ik heb 2000IU vial met HCG
Ik heb 2ml water

Deze mix ik

Ik verdeel dit over 4 slin spuitjes

Nu heb ik dus 0,5 ml in elke spuit wat neerkomt op 500IU hcg per spuit.

Deze kan ik vervolgens Max 14dagen in de koelkast bewaren ?

Zeg ik dit bovenstaande nu goed of begrijp ik er nog steeds geen zak van ? :)

Ook heb ik vials met 5000IU en deze verdeel ik dan over 10 slin spuitjes met hoeveel bacwater?
Ik ben er van op de hoogte dat HCG snel over datum gaat, maar hoe kom je bij 14 dagen? Ik heb geen idee hoe lang je er nu werkelijk mee kunt doen.

Ik ben er van op de hoogte dat HCG snel over datum gaat, maar hoe kom je bij 14 dagen? Ik heb geen idee hoe lang je er nu werkelijk mee kunt doen.

Ik heb dit gevonden hierover, vandaar misschien. (ik sta niet in voor de juistheid van deze informatie)

[Link niet meer beschikbaar]

Ik meende dat ik had gelezen dat voor steriel water 14dagen geld en voor bacwater 30dagen.

Wie kan dit bevestigen?

Nobody?

Volgens de wiki is dit indd zo, als je het 100% zeker wil weten zou ik XXL ff mailtje sturen als ik jou was :)
Post het antwoord ff hier dan he hahaha

Volgens de wiki is dit indd zo, als je het 100% zeker wil weten zou ik XXL ff mailtje sturen als ik jou was :)
Post het antwoord ff hier dan he hahaha

Hcg houdbaar : sterielwater 1-2 dagen
Bacwater 30-45 dagen

neem aan dat dit de gekoeld is na het mengen.

bron: getxxl

dat maakt niet uit man, dat heb ik ook al zonder tren.

Met tren ga je ff 5 seconden langer zitten schelden, echt niet iemand in elkaar meppen.

Zijn er zat die 'm wel flippen.

Overigens, waarom HCG niet gewoon invriezen zoals 100 jaar is gedaan en altijd goed heeft gewerkt? :p Als je maar 500 iu per week gebruikt en 't niet invriest fl**ker je dus elke keer de helft weg. Weet wel dat 't niet duur is maar om nou constant 't dubbele te betalen lijkt me ook zonde.

Zijn er zat die 'm wel flippen.

Overigens, waarom HCG niet gewoon invriezen zoals 100 jaar is gedaan en altijd goed heeft gewerkt? :p Als je maar 500 iu per week gebruikt en 't niet invriest fl**ker je dus elke keer de helft weg. Weet wel dat 't niet duur is maar om nou constant 't dubbele te betalen lijkt me ook zonde.

Ja kan natuurlijk ook! Kga heulemaal niks wegflikkeren!
Vind hcg trouwens ook weer niet goedkoop hoor.

Is het nog een idee om bij me kuur (test/tren/mast) anavar bij te gooien voor 6weken op 80mg?

Of gaat me prostaat dan huilen?

Ja kan natuurlijk ook! Kga heulemaal niks wegflikkeren!
Vind hcg trouwens ook weer niet goedkoop hoor.

Als je 2x 500IU gebruikt EW kan je alles prima bewaren in de koelkast.
Ik heb net hCG ingeslagen voor het hele jaar (elke week gebruik) voor 280 euro, aangezien ik geen stuksprijs mag vermelden geloof ik :D.
Als je veel meer betaald is het redelijk overpriced.

Als je 2x 500IU gebruikt EW kan je alles prima bewaren in de koelkast.
Ik heb net hCG ingeslagen voor het hele jaar (elke week gebruik) voor 280 euro, aangezien ik geen stuksprijs mag vermelden geloof ik :D.
Als je veel meer betaald is het redelijk overpriced.

kan het voor nog wel minder krijgen dan dat ..maar als je kijkt naar de waarde van het spul opzich en dat het niet ingewikkeld is om te produceren, vind ik het nog steeds duur..maarach alle hobby.s kosten geld toch! :) daarbij komt ook dat het voor je eigen bestwil is als je eventueel nog kinderen zou willen.

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Is het nog een idee om bij me kuur (test/tren/mast) anavar bij te gooien voor 6weken op 80mg?

Of gaat me prostaat dan huilen?

tell me dbb bitchus!!

Terug
Naar boven