AndroidHealthClinic

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

Haha geweldig dit! Lach me kapot!

Eigenlijk moeten jullie die maroc nog meer uitgaan dagen met een 2e acount erbij:P

Ik begrijp geen reet van wat er allemaal gezegt wordt, hebben jullie soms allemaal een cursus papiamento gehad ofzo??:P

Hahhahahahaha ik lach me helemaal scheel hier! hahahahaa..

Sommige straattaal die ik hier lees is gewoon te overdreven wat het duidelijk nep maakt.

Gaat ook gebeuren.

Iemand suggesties welke pics te gebruiken?
Username etc.

Ik ga vanavond een account maken, dat wordt rellen.:D

pics.. doe gewoon een rob sager achtig iets (avatar) vinden de chicks ook leuk. Of ga juist voor een bruut strongman fysiek en dan al die superkneusjes bang maken.

username: BeasT_Jwtzelluf

ik volg iig alles:D lig dubbel.

oh, gebruik anders die grote "n*ger" uit het superdude topic (komt ie zichzelf nog tegen ook)

OMG check deze homo [Link niet meer beschikbaar]_ hahahaha

pics.. doe gewoon een rob sager achtig iets (avatar) vinden de chicks ook leuk. Of ga juist voor een bruut strongman fysiek en dan al die superkneusjes bang maken.

username: BeasT_Jwtzelluf

ik volg iig alles:D lig dubbel.

oh, gebruik anders die grote "n*ger" uit het superdude topic (komt ie zichzelf nog tegen ook)

Username ga ik gebruiken, dat van die strongman fysiek vind ik zelf een strak plan.
Hij moet er alleen wel uitzien als + - 25 jaar max.
Suggesties?

Als je met die 2e account wilt gaan rellen tegen die maroc moet je je voordoen als een n*ger. n*gers en marocs kunnen elkaar niet uitstaat en dus word de rel nog heviger!!

Username ga ik gebruiken, dat van die strongman fysiek vind ik zelf een strak plan.
Hij moet er alleen wel uitzien als + - 25 jaar max.
Suggesties?

zeker boven de 25, want dan gaat maroc zijn grote neven er bij halen en kunnen we helemaal lachen:D

jaartje of 29 zou mooi zijn. ik zoek ff mee voor goeie foto's

OK, toppie je weet zelf.

[Link niet meer beschikbaar]

wtf ???

:roflol:

@ JackV, zou je niet gewoon jesse marunde kunnen gebruiken? die superdudes weten no way wie dat is.. deze pic [Link niet meer beschikbaar] bijv met ondertitel: Met me trainings homeboiis, jwt ik zou kogel vanguh

[Link niet meer beschikbaar] zin in een zoentje?:roflol:

Wat een goor mormel.

WTF is dit dan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

@ JackV ghehe hij is wel een negert, realistisch + hij kijkt rof! doen!:D

@ Bekjam: gatver wat een fag

Terug
Naar boven