Fitness Seller

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

Ik ga denk ik binnenkort een echte aanmaken met wat geile kudowaardige foto's van mezelf. Mijn doelgroep ligt toch tussen de 16-18 jaar.

OMFG nice dit gek !

• Topic Starter Topic Starter
Hey Melis

Dushi..wanneer gaan we samen die rondreis maken dan?

Ik hoor het wel.

Kusje,

Je vriendje Gio

[Link niet meer beschikbaar]

whahahaha riv.
Riv, hoe zorg je dat je een foto toevoegt aan je profiel zodat je zichtbaar wordt?

Ey brada

Fafi? Alla sani boeng? Je hebt wel een leipe stylo mattie jweet zelf man, je hosselt die chimeids hier omin ofnoh??? Paas me een paar chicka's dang bro

Peace,

Gio

Whaha :roflol:, ik begrijp niks van die SD taal :p.

Hey leipe blakkamang!!!

Faka??? Hoe is het met je zusje Ayaan? Ze gaf boeng lekkere baksoon je weet zelf hahaha!

Tot horens mattie,

Gio

Hey bar!

Shit jongen die 1e picca is boeng gay mattie. Je hosselt die meiden niet met zulke picca's mang je weet selluf!!! Je weegt omin veel mattie. Wanneer gaan we samen die cardio temmen man ik train altijd met je matties marlon en mike je weet zelf

Laat me horen jongen

Ik snap het niet want, is het nouw zo dat iedereen naar wildvreemde berichten stuurt???? En waarom schrijven blanken, dus hoogstwaarschijnlijk Nederlanders, met die debiele spelling?

om te fokken noh, bezem

-Barry_
Geplaatst op woensdag 04-03-2009 17:07

Nieuw

papz*k
laat me niet lachen joh ...

ga jij maar eens beginnen met deadliften tuigplaya schreef:Geef me dan een paar tips joh papz*k!!!

hahahahaha:roflol: wat een stomme gozers die echt overal intrappen.

Mijn antwoord:

Mag ik je aanraken?

Wanneer gaan we dan samen trainen bink dan kan je me die skills wijzen je weet zelf!!! Dan gaan we samen die deadliften leggen alla ronnie coleman!!!

Groetjes thuis

Kijk die bledder dan kapsel a mattie!!! haahahaha beter ga je die korte mouw weggooien a mattie. Binnenkort gaan we samen een pilsje drinken je weet zelf!!!

Hou je koest brada,

Gio

Erg is nog dat er zijn dbb-ers die deze taal spreken.

shit man, als belg zijnde lig ik plat van het lachen, moest ik nederlander zijn lag ik ook plat van het lachen.

Super topic man, maakt men dag goed

Hey moddoboy!!!

Ai konjo je zet die stylo wel hebie fassie yere!!! Je weet zelf je hebt zeker omin meids hier gehosseld noh?

Respect,

Gio

Ik ga weer aan het werk. Hopelijk neemt Loo het later even over. Om vooral die ene gozer te rellen die behoorlijk kwam schelden.:roflol:

Terug
Naar boven