- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
prachtig prachtig prachtig
geniet weer op volle toeren mee. convers met die chick is nice! denk wel dat veel mensen er net zo over dneken. maar **** itik zou een moord doen voor zo'n lichaam
Ik denk dat het grotendeels aan de leeftijd ligt, 16 jarige breezers willen gewoon superdudes met een sixpack. Als je wat ouder bent heb je toch liever een man vast in plaats van zo'n botje?

welke pics heb je haar dan laten zien dat ze TE gespierd vond? (geen zin om tig paginas terug te gaan om te zoeken)
Dit vond ze te huge.
http://images.sugababes.nl/user_pics/1478/1478045_9f90c88f21.jpg
Dit vond ze lekker, mooi gespierd & schrikt niet af.
[Link niet meer beschikbaar]

weetje waarom het me niet afschrikt, omdat ik ook mensen ken die bodybuilding doen en mijn vriend die weet nu ook al niet meer vanophouden, ik maak me ook al echt zorgen over hem, hij eet veel eiwitten, traint uren per dag en eet ongelovelijk gezond, telt alles na..
het is leuk als het je fascineert, maar zorg dat het geen obsessie wordt, want vele weten gewoon niet van ophouden!ik maak me eerder zorgen om dat soort mensen dan dat ik ze echt aantrekkelijk vind
---------------------------------------------
Dont worry about me, i'm fine and growing.
I eat ecto's for breakfast.

heel gesprek met die Marinn ofzo zie ik.
hahahahah xD
ik ga vanavond weer verder.
nu eerst weer naar school, dan fitnessen en daarna arbeiten -.-