Fitness Seller

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

Marin:

hee, ja je bent volgens mij wel een lieve jongen maar ik begin nooit iets met jou [Afbeelding niet meer beschikbaar] echt niet, ik wil zo lang mogelijk bij mijn vriend blijven & hij is gewoon geweldig voor mij! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

==

dankje voor je compliment! weet je zeker dat je gelukkig met hem wil worden? je bent nog jong he marin, je kan nog niks zeggen over de toekomst! als je je ooit bedenkt, je weet me te vinden ;)
greetings
jake

Vraag of ze open staat voor een eenmalig trio'tje!

Zeg dit:

Marin, zullen we een keer afspreken? Hier hoeft je vriend niks van te weten te komen! Dan zie je eens een echte c**k! Dan pak ik je bij je lekkere kleine 16 jarige tietjes en dan doorboor ik je helemaal met mijn monstercock! We brengen de nacht met elkaar door en komen tot meerdere ontiegelijke orgasmes!

aaaaight mattie
late we de strijdbijl begrave
respect voor jou

big up

jake

==

somaar strijden het is goed zand erover..

ik wil je koulo voeten niet kussen maar respect voor je mucels mang die shit is hard [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk, als je buff bent dwing je respect af bij ecto's. :roflol:

rotte appel? zo ik heb nu even liever dat je je mond houd, want je kent hem niet en ik weet zeker dat hij beter bij mij past dan wie dan ook!
-------------------------------------------------------
Wat is er gebeurd met respect hebben voor iemnand zijn mening.
Ik vind dat je in een relatie eerlijk moet kunnen zeggen wat je denkt.
Jij mag toch ook zeggen dat je mij ongezond en te gespierd vind.

rotte appel? zo ik heb nu even liever dat je je mond houd, want je kent hem niet en ik weet zeker dat hij beter bij mij past dan wie dan ook!
-------------------------------------------------------
Wat is er gebeurd met respect hebben voor iemnand zijn mening.
Ik vind dat je in een relatie eerlijk moet kunnen zeggen wat je denkt.
Jij mag toch ook zeggen dat je mij ongezond en te gespierd vind.

had moeten voorstellen om haar anaal te vernederen;)

Nee man, ik wil die vriend uit zijn tent lokken.

Iemand moet een account maken van een roffe superdude. Kijken hoeveel chickies hij kan playen, dates afspraken enzo. :roflol:

hossel dese chickie dang mang hahahaha [Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]dese chick is ook lekker braziliaans sletje hehehe

Ok, ik ga het iets botter aanpakken. Ik heb geen succes bij de vrouwen door lieve berichtjes te sturen.

ewa snoepje
ik zie dat je aan een ijsje kan likke.. ik heb iets lekkers in mijn broek zitte waar je ook aan kan likke

xx jake

Ok, ik ga het iets botter aanpakken. Ik heb geen succes bij de vrouwen door lieve berichtjes te sturen.

ewa snoepje
ik zie dat je aan een ijsje kan likke.. ik heb iets lekkers in mijn broek zitte waar je ook aan kan likke
xx jake
hahaha zo hoort het duidelijke taal :D

Terug
Naar boven